احمد به پژوه زهرا سیدنوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خوددرمانی گام به گام افسردگی (راهنمای درمانگر)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
خوددرمانی گام به گام افسردگی (راهنمای مراجع)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

خوددرمانی گام به گام افسردگی (راهنمای درمانگر)

  • 135,000 تومان

در طول تاریخ برای درمان و مقابله با افسردگی روش‌های گوناگونی مانند دارودرمانی، رفتاردرمانی خانواده‌درمانی و نظایر آن مورد استفاده قرار گرفته است که هر کدام تأثیر قابل توجهی را دربردارد. اما در میان این روش‌ها، درمان خود نظام‌مندی به عنوان یک روش شناخت‌درمانی از اهمیت خاصی برخوردار است. اکنون پس از انتشار موفقیت‌آمیز کتاب «خوددرمانی گام به گام افسردگی: راهنمای مراجع»، در کتاب «خوددرمانی گام به گام افسردگی: راهنمای درمانگر» سعی شده است ضمن شناسایی نشانه‌ها و علت‌های افسردگی، جزئیات روش درمانی خود نظام‌مندی که مبتنی است بر شناخت‌درمانی، معرفی و به درمانگران توصیه شود چه کارهایی را انجام دهند و از انجام چه کارهایی پرهیز نمایند تا فرایند درمان با موفقیت بیشتری پیش رود و مراجع مسیر طبیعی زندگی خود را به نیکی طی کند. یکی از شرایط موفقیت درمان افسردگی این است که درمانگر آگاهانه و عالمانه با مطالعه کتاب «خوددرمانی گام به گام افسردگی: راهنمای مراجع» و کتاب «خوددرمانی گام به گام افسردگی: راهنمای درمانگر» به درمان بپردازد و از حاد شدن موقعیت و بروز مشکلات جدی و تبعات آن پیشگیری کند. در این کتاب، به درمانگر، روان‌پزشک، روانشناس یا مشاور متخصص آموزش داده می‌شود تا مراجع را گام به گام به سوی بهبودی هدایت کند تا او در مسیر سلامت قرار گیرد.

خوددرمانی گام به گام اختلال توجه وبیش‌فعالی (کتاب‌شناسی اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی) برنامه درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری

  • 120,000 تومان

از اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی به عنوان شایع‌ترین اختلال دوران کودکی یاد می شود که امکان دارد تا نوجوانی جوانی وبزرگ سالی هم ادامه یابد. حدود 26 درصد بزرگ‌سالان به این اختلال مبتلا هستند و به طور معمول شیوع آن در مردان بیشتر از زنان است. اکثر افرادی که با این اختلال دست و پنجه نرم می‌کنند اظهار می‌دارند که مشکلاتی در توجه تمرکز مدیریت زمان برنامه‌ریزی و سامان‌دهی را تجربه کرده‌اند.

خوددرمانی گام به گام افسردگی (راهنمای مراجع)

  • 75,000 تومان

در سال‌های اخیر، برای درمان افسردگی، روش‌های گوناگونی مطرح شده که هر کدام تاثیر قابل توجهی را در برداشته است، اما در میان این روش‌ها، درمان خودنظام‌مندی به عنوان یک روش درمانی نوین غیردارویی، از اهمیت خاصی برخوردار است. کتاب خوددرمانی گام به گام افسردگی و 28 کاربرگ آن که مبتنی بر روش درمان خودنظام‌مندی است، به عنوان یک روش جدید، با زبانی ساده و دقیق، رهنمودهای مفیدی را در اختیار افراد افسرده، فرار داده و به آنان کمک می‌کند تا به خوبی از عهده رویارویی با افسردگی خود برآیند و نشاط خود را بازیابند.

صفحه‌ی 1