یوشیتا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کنترل دوپامین (چطور دچار اعتیاد به هر چیزی نشویم)
چطور کوتاه و موثر صحبت کنیم (گزیده‌گویی هوشمندانه)
مردانگی (راهنمای تسلط بر چالش‌های مربوط به میل جنسی کار و رابطه با زنان)
تصمیم گرفتم خودم باشم
  • 144,000 تومان
  • با تخفیف: 144,000 تومان
ایگو دشمن است
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
قدرت انضباط شخصی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
هنر بله گرفتن
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
نیمه تاریک ذهن
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند (14 الگو برای تسلط بر زبانی تاثیرگذار)
زبان بدن (راهنمایی‌های مامور سابق اف بی آی در خصوص زبان بدن)

چطور مردم را به خود جذب کنیم (62 استراتژی ساده برای ایجاد روابطی قوی و تاثیرگذاری مثبت بر زندگی همه افرادی که با آنها در ارتباط هستید)

  • 100,000 تومان

موفق‌ترین افراد، اغلب، آنهایی نیستند که هوش برتر یا بهترین مهارت‌ها را دارند و شادترین افراد اغلب باهوش‌تر از ما نیستند، با این‌حال، آنها کسانی هستند که بهترین مهارت‌های اجتماعی را دارند. شما نمی‌توانید مردم را مجبور کنید که دوستتان داشته باشند و این کتاب هم مربوط به مهرطلبی از دیگران نیست؛ اما اگر روی مهارت‌های مردمی و اجتماعی‌تان کار کنید، خواهید دید که مردم به طریقی جادویی با میل بیشتری با شما همکاری می‌کنند، از شما قدرانی می‌کنند و درنهایت، تأیید و پذیرشی که همیشه آرزویش را داشتید به شما می‌دهند. در این کتاب اصول خاصی را یاد می‌گیرید که بر اساس درک و منطقِ عام انسان‌هاست و در طول زمان و تجربه‌های مختلفِ آنها به وجود آمده است. با این کتاب بهترین استراتژی‎های مربوط به مهارت‌های رفتار با مردم را خواهید آموخت.

کنترل دوپامین (چطور دچار اعتیاد به هر چیزی نشویم)

  • 200,000 تومان

این کتاب درمورد لذت است. درباره درد هم هست. مهم‌تر از همه اینکه در مورد رابطه بین لذت و درد است و اینکه چگونه درک این رابطه برای یک زندگی خوب ضروری است. دانشمندان دوپامین را نوعی ارز جهانی برای اندازه‌گیری پتانسیل اعتیادآور بودن یک تجربه می‌دانند. هرچه میزان دوپامین ایجاد شده در مسیر پاداش مغز بیشتر باشد، آن تجربه اعتیادآورتر است. هدف این کتاب واکاوی علوم اعصاب پاداش است و این واکاوی ما را قادر می‌سازد تعادل بهتر و سالم‌تری بین لذت و درد برقرار کنیم، اما عصب‌شناسی کافی نیست. ما به تجربیات زندگی انسانی هم نیاز داریم. در این خصوص چه کسی بهتر از افرادی که در برابر مصرف بیش از حد و اجبارگونه آسیب پذیرترند، یعنی تجربه افراد مبتلا به اعتیاد، می‌تواند به ما بیاموزد که چگونه بر مصرف بیش از حد و اجبارگونه غلبه کنیم.

چطور کوتاه و موثر صحبت کنیم (گزیده‌گویی هوشمندانه)

  • 190,000 تومان

«گزیده‌گویی هوشمندانه» یک سبک جدید در برقراری ارتباط به شمار می‌رود و درحال حاضر، توسط اکثر مدیران اجرایی، رهبران استارت‌آپ‌های کوچک، مدیران شرکت‌های بزرگ و سخنوران مشهور، به کار گرفته می‌شود. اساس گزیده‌گویی هوشمندانه، انتقال مفاهیم بیشتر با گفتن کلمات کمتر است. اگر مدیر یک شرکت بزرگ هستید یا بازاریاب، معلم، کشیش، رئیس شورای محله و مدیر ساختمان هستید و با افراد زیادی ارتباط برقرار می‌کنید، استفاده از این روش، کمک شایانی به شما خواهد کرد. یادگیری روش‌های گزیده‌گویی هوشمندانه به شما کمک می‌کند میان آشفتگی‌های دنیای مدرن، به راحتی در ذهن دیگران ماندگار شوید و ایده‌های مهم را به گوش مخاطب برسانید. اگر احساس می‌کنید با وجود تلاش‌های زیاد، دیگران حرف‌های شما را نادیده می‌گیرند و آن را به فراموشی می‌سپارند، این کتاب مختص شماست. در این کتاب، یاد می‌گیرید چگونه «کوتاه و مؤثر صحبت کنید» و با گفتن کلمات کمتر، انبوهی از مفاهیم مدنظرتان را به دیگران منتقل نمایید.

مردانگی (راهنمای تسلط بر چالش‌های مربوط به میل جنسی کار و رابطه با زنان)

  • 190,000 تومان

مردی که ماهیت جنسی مردانه در او غالب است، جذب زنی می‌شود که ماهیت جنسی زنانه در او غالب است؛ زنی که انرژی او را کامل می‌کند. هرچقدر یک مرد خنثی یا متعادل‌تر باشد، خواهان زن متعادل‌تری است و اگر در مردی ماهیت جنسی زنانه،‌ غالب باشد، انرژی او می‌تواند با جهت‌دهی قوی و هدفمند بودن زنی که ماهیت جنسی مردانه در او غالب است، کامل ‌شود. مردان با درک نیازهای خود، می‌توانند بیاموزند که چگونه زنی را انتخاب کنند. برای مثال، مردی که ماهیت جنسی مردانه در او غالب است به احتمال زیاد به دنبال زنی است که او را به وجد می‌آورد؛ زنی که پرهیجان و کمی سرکش، شلخته، دستپاچه و مضطرب، کمی گیج و دمدمی مزاج باشد. چنین زنی برای او بسیار التیام‌بخش‌تر و دلگرم‌کننده‌تر از یک زن متعادل یا خنثی است؛ زنی که یکنواخت، معقول و منطقی و «مطمئن» است و قادر است منظور خود را به نحوی بیان کند که او بتواند درک کند…

اول عاشق خودت باش (افزایش عزت‌نفس در 30 روز) راه‌های غلبه بر عزت‌نفس پایین اضطراب تنش حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس

  • 125,000 تومان

یک اتاق را در نظر بگیرید که درون آن عشق، ثروت، شادی، قدرت، موفقیت،آرامش، خلاقیت و صداقت وجود دارد. کلید این اتاق، عزت‌نفس است. شما با داشتن کلید عزت نفس می‌توانید به تمام مسائل درون اتاق دست پیدا کنید. این کتاب ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت‌نفس را بیان می‌کند. تمرینات موثری برای افزایش عزت‌نفس ارائه می‌دهد و شما بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود.

تصمیم گرفتم خودم باشم

  • 144,000 تومان

«تصمیم گرفتم خودم باشم»، پرفروش‌ترین کتاب کره‌ای است درباره دوست داشتن خود واقعی‌تان. این کتاب فهرستی از کارهای ساده و در عین حال ضروری که در بزرگسالی لازم است به آنها عمل کنید را برای شما فراهم آورده و به شما می‌گوید که برای یک زندگی واقع‌گرایانه و دلچسب به عنوان «من»، به چه چیزهایی نیاز دارید. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید تسلیم پاسخ‌های تجویزی نشوید، تحت تاثیر حرف‌های دیگران قرار نگیرید و اجازه ندهید رهگذران، آسیبی به شما برسانند. این کتاب در کمال سادگی و صمیمیت، زمانی را برای تامل به افرادی که حتی زمان فکر کردن به خود واقعی‌شان را ندارند، به ارمغان می‌آورد. از سردرگمی نجاتتان داده و روش‌ سالم زندگی کردن را به شما می‌آموزد تا بتوانید قضاوت‌های دیگران را نادیده بگیرید؛ از طرفی عزت‌نفس شما را نیز تقویت می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد تا با وجود هر عیب و نقصی، از زندگی لذت ببرید و خود را بیش‌تر دوست بدارید.

ایگو دشمن است

  • 220,000 تومان

مهم نیست که تا این لحظه چه کارهایی انجام داده‌ای، بهتر است هنوز یک شاگرد باشی. اگر هنوز در حال یادگیری نیستی، پس در حال مرگی. شاگرد بودن فقط در ابتدای کار کافی نیست. بلکه باید برای باقی عمرت خود را شاگرد فرض کنی. از همه‌چیز و همه‌کس بیاموز. چه آنهایی که شکست‌شان داده‌ای و چه آنهایی که شکستت داده‌اند، از کسانی که دوستشان نداری و حتی از دشمنانت. در هر مرحله و هر مقطع از زندگی، فرصتی برای یادگیری وجود دارد و حتی اگر درسی تکرای هم باشد نباید اجازه دهی نفس تو را از یادگیری دوباره آن محروم کند.

قدرت انضباط شخصی

  • 120,000 تومان

رفتن به باشگاه، شروع یک برنامه غذایی سالم، پس‌انداز پول بیشتر، ترک سیگار و… فهرست تصمیمات و اهداف این‌چنینی برای سال جدید، انتها ندارد؛ اما چند مورد از آنها تا به حال انجام شده اند؟ اگر در‌حال خواندن این کتاب هستید، به احتمال‌ زیاد، جزو افراد زیادی هستید که سال‌ها در رسیدن به اهداف خود ناکام بوده‌اند. دلیلش چیست؟ چرا بیشتر ما نمی‌توانیم به چیزی باارزش پایبند باشیم؟ آیا شکست یک گرایش طبیعی انسانی است؟ پاسخ ساده است: نه! فقدان انضباط شخصی، مانع از دستیابی به اهداف‌مان است! نظم و انضباط شخصی، مانند کلیدی است که دری را به سوی رشد شخصی و زندگی رؤیایی شما باز می‌کند. افراد معمولی می‌توانند با نظم و انضباط شخصی، بیش از آن چیزی رشد کنند که هوش و استعداد به تنهایی آنها را رشد می‌دهد و در این صورت، تبدیل به افراد فوق‌العاده‌ای شوند. این کتاب به شما در انجام کارهای زیر کمک می‌کند: • عادت‌هایی بسازید که زندگی شما را متحول کند. • به درک بهتری از خودانضباطی و اهمیت آن در زندگی خود برسید. • عادات خود را کنترل کنید تا بتوانید کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید.

هنر بله گرفتن

  • 180,000 تومان

شما مدام در حال مذاکره هستید، مذاکره، واقعیت زندگی است، حتی زمانی که فکرش را هم نمی‌کنید؛ برای مثال، شما با همسرتان در مورد اینکه برای صرف شام کجا بروید وبا فرزندتان درباره زمان خاموش شدن چراغ‌ها، مذاکره می‌کنید. مذاکره یک ابزار اساسی برای به دست‌آوردن چیز‌هایی است که از دیگران می‌خواهید. مذاکره ارتباطی دوطرفه برای دستیابی به توافق از ‌پیش برنامه‌ریزی شده است؛ در روند یک مذاکره، ممکن است شما و طرف مقابل‌تان منافع مشترکی را دنبال کنید یا ممکن است به کلی با هم اختلاف نظر داشته باشید. اثر پیش‌رو که جزو آثار شناخته شده در حوزه مذاکره است، به ما هنر بله گرفتن از طرف مقابل را می‌آموزد. با استفاده از تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانیم سرسخت‌ترین رقبایمان را نیز به زانو درآوریم.

نیمه تاریک ذهن

  • 190,000 تومان

این کتاب شامل روایاتی است حقیقی، در مورد برخی جنایات هولناک، از زبان نویسنده‌ای که خود به عنوان یک روانشناس قانونی در قلب آنها نفوذ کرده و در پی کشف علل آن فجایع است. او بینشی متفاوت را درمورد علل روانی برخی رفتارهای افراطی که موجب زندانی شدن افراد می‌شود، ارائه می‌کند و در تلاش است تا آنها را از ریشه حل کند. به عقیده او انسان‌ها در برابر جرم جبهه‌گیری‌های شخصی ناصحیح دارند که همین امر سبب می‌شود تا عوامل اصلی ارتکاب جرم از بین نرفته و حتی به مرور زمان منجربه نتایج جبران‌ناپذیرتر شوند. او می‌خواهد نظام عدالت کیفری را یک تنه تغییر دهد، اما یک مرتبه خودش را هم قربانی یکی از همین رفتارهای مخرب می‌بیند. به باور او، زندان‌ها پر است از افراد داری اختلالات روانی که خیلی اوقات نادیده گرفته شده‌اند. این کتاب شاید یک نقد تند باشد، اما به افراد می‌فهماند که شیوه برخورد آنها با بیماران روانی غلط بوده و می‌توان با شناسایی زود هنگام این اختلالات از جنایات جلوگیری کرد.

کلماتی که ذهن را تغییر می‌دهند (14 الگو برای تسلط بر زبانی تاثیرگذار)

  • 340,000 تومان

آیا تا به حال با افرادی برخورد داشته‌اید که انگار همه حرفشان را قبول دارند و همیشه وقتی درخواستی از سویشان مطرح می‌شود، با تایید و موافقت دیگران همراه است؟ این مسئله به خاطر داشتن مهره مار یا جذابیت‌های موروثی شخصیتی نیست! این افراد صرفا آموخته‌اند که با هر فردی با چه لحن و چه کلماتی صحبت کنند تا موافقت او را جلب کنند. این کتاب از شما نمی‌خواهد که بنشینید و داشتن روابط خوب با دیگران را تصور کنید و منتظر بمانید تا این رؤیا به حقیقت بدل شود، بلکه به شما می‌آموزد که چطور با گوش دادن به صحبت‌های دیگران، الگوهای زبانی و رفتاری آنها را تشخیص دهید و با استفاده از آن الگوها، به زبانی تاثیرگذار بر مخاطبتان با او صحبت کنید. آموزه‌های این کتاب صرفا به استفاده از کلمات با بار مثبت و اجتناب از کلمات با بار منفی ختم نمی‌شود! در اصل این کتاب با ارائه اطلاعات مربوط و تمرین‌های موثر به شما خواهد آموخت که چطور کلماتی که در نگاه اول تاثیری خنثی دارند، می‌توانند باعث ایجاد تاثیرات مثبت و منفی در مخاطب شوند. شما با آموختن این 14 الگو، می‌توانید علاوه بر ایجاد تغییر در روابط خود در زمینه مدنظرتان، موجب بروز بهبود و تاثیرات مثبت درزندگی دوستان و همکارانتان شوید. با استفاده از آموزه‌های این کتاب، می‌توانید حتی بر سختگیرترین افراد نیز تاثیر بگذارید و تحسین آنها را برانگیزید.

زبان بدن (راهنمایی‌های مامور سابق اف بی آی در خصوص زبان بدن)

  • 240,000 تومان

خواندن موفقیت‌آمیز زبان بدن مردم یعنی یادگیری، رمزگشایی و استفاده از رفتارهای غیرکلامی برای پیش‌بینی رفتار انسان‌ها، کاری است که ارزش توجه‌تان را دارد و اگر در این زمینه تلاش کنید پاداش‌های فراوانی نصیبتان می‌کند. بعد از خواندن این کتاب شما می‌توانید با یک نگاه هر چیزی که هر بدنی می‌گوید را درک کنید. همچنین خواهید آموخت چطور حالات و رفتار بدنتان بر طرز تفکر مشتری، رئیس، خانواده، دوستان و غریبه‌ها تاثیر می‌گذارد. اگر شما بتوانید ذهن دیگران را بخوانید و آنچه را که آنها واقعا نیاز دارند را درک کنید، قطعا ارتباطات فردی و اجتماعی شما بسیار آسان و موثر خواهد شد.

1  صفحه‌ی 1