کلک سیمین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جالب توجه (چگونه توجه مخاطبان هدف را جلب کنیم تبلیغات نوآورانه برای دنیای دیجیتال)
برندسازی در کسب و کار
  • 20,500 تومان
  • با تخفیف: 20,500 تومان
برندآفرینی دیجیتال (راهنمایی گام به گام جهت راهبرد تاکتیک و ارزیابی)

جالب توجه (چگونه توجه مخاطبان هدف را جلب کنیم تبلیغات نوآورانه برای دنیای دیجیتال)

  • 15,000 تومان

کتاب جالب توجه، یک راهنما برای ایده‌های تبلیغاتی مدرن است: آنها چه هستند، چرا تکامل می‌یابند و چگونه می‌توان این ایده‌ها را داشت. این کتاب با استفاده از نظریه ارتباطات، علم عصب‌شناسی، خلاقیت و نوآوری، تاریخچه رسانه‌ها، برندآفرینی و فناوری‌های ظهوریافته، فریند استراتژیک خلق ایده را بررسی می‌کند و چگونگی آماده‌سازی ایده‌ها را برای جلب حداکثر توجهات در صنعت تبلیغات بیان می‌کند. کتاب جالب توجه با استفاده از مثال‌هایی واقعی از شرکت‌های تبلیغاتی، از جمله فعالیت‌هایی که برای سونی، ردبول، اچ.پی. و بسیار دیگر انجام شده است، مدلی قدرتمند برای تاثیر بر رفتار انسا‌ن‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب با بسته‌های کاربردی تبلیغاتی و برندآفرینی که ابزارهای جدید برنامه‌ریزی تبلیغات را نیز شامل می‌شود، کتابی ایده‌آل برای دانشجویان و فعالان در بازار آشفته امروز است.

برندسازی در کسب و کار

  • 20,500 تومان

کتاب برندسازی در کسب و کار که فرایند برندسازی را با قدم‌هایی آسان برای رسیدن به شرایط مطلوب توضیح می‌دهد: - برند چیست؟ - ادراک و احساس چه نقشی دارند؟ - چگونه از پنج حس برای سوار شدن روی موج برند استفاده کنیم؟ - با نام تجاری خودتان چگونه ارتباط برقرار کنید؟ و... «جیمز هاموند» در این کتاب با نوشته‌ای بسیار سلیس، شفاف و ساختارمند با راهنمایی‌هایی بسیار ظریف به آرامی آخرین تفکرات در مورد برندسازی را به خوانندگان منتقل می‌کند.

برندآفرینی دیجیتال (راهنمایی گام به گام جهت راهبرد تاکتیک و ارزیابی)

  • 49,000 تومان

اکثر ما باور داریم که نظر کلی ما در مورد یک برند حداقل مقداری تحت ‌تاثیر رفتارهای مصرف خودمان است. اگرچه بازاریابی برند در دنیای دیجیتال غالبا تحت تاثیر پاسخ مستقیم است. برای شرکت‌هایی که پتانسیل برندآفرینی آنلاین را درک نمودند، تمام مزایای آن برای آن‌ها مشخص است. در واقع کمپین برند می‌تواند به اندازه کمپین پاسخ مستقیم منتقل‌کننده اطلاعات باشد، کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات درست را به طریق درست اندازه‌گیری کنید.

صفحه‌ی 1