کتاب کنج


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیچ‌گاه با همه‌ وجودت اینجا نبودی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
به پیانیست شلیک کن (آن پایین)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
سرزمین عجایب
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
زیر نگاه خیره شیر
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
قتل در لویاتان
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
معجزه‌های دیگر (مجموعه داستان)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
صبح روز یادبود (واپسین داستان)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
باغ‌های وهم‌انگیز
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

هیچ‌گاه با همه‌ وجودت اینجا نبودی

  • 170,000 تومان

همیشه یک جعبه کوچک دستکش جراحی با خود داشت، درست مثل یک پرستار، اما به دلیلی متفاوت. در محله منهتن، ابزارفروشی‌های زیادی باقی نمانده بود. دستکش‌ها را از دستش درآورد، نمی‌خواست توجه کسی را به خودش جلب کند، و تنها به بسته‌بندی یک‌بار مصرف وسایل دست می‌زد. چسب لوله و تیزبری برداشت. یک چکش جدید هم خرید، مراقب بود تا فقط روکش مقوایی روی دسته چکش را لمس کند. در مسیر برگشت به ماشین، دوباره دستکش دستش کرد، و بعد سوار شد و چکش را به دست گرفت. خوش‌دست بود. چکش اسلحه مورد علاقه جو بود.

به پیانیست شلیک کن (آن پایین)

  • 290,000 تومان

با دقت به تاریکی نگاه کرد تا نشانی از آن تابلوی روشن بیابد. با خودش گفت: «باید خودت را برسانی به ادی، پیش از اینکه دستشان به تو برسد. کاش هوا این‌قدر سرد و تاریک نبود، امشب شبی نیست که آدم پیاده بگردد به‌خصوص وقتی داری از بیوکی پر سرعت فرار می‌کنی که سرنشین‌هاش دو تا حرفه‌ای‌اند.» به پایین خیابان نگاه کرد. کلبه هریت آنجا، انتهای خیابان بود. در را باز کرد و وارد شد. دنبال پیانو بود. صدای موسیقی را می‌شنید، اما خود ساز را نمی‌دید. تلوتلوخوران از کنار میزها گذشت، در مسیر موسیقی پیانو جلو رفت. رفت پشت سر نوازنده و گفت: «سلام، ادی.» نوازنده جوابی نداد، حتی شانه‌اش را تکان نداد، مرد حالا با صدایی بلندتر گفت: «ادی. ادی، منم.» موسیقی ادامه پیدا کرد، بی آنکه آهنگش تغییر کند. آهنگی آرام و ملایم بود، مرد که شانه نوازنده را تکان می‌داد، گفت: «منم. منم ترلی.» نوازند به نواختن موسیقی‌اش ادامه داد. «باید کمکم کنی، ادی. تو بد هچلی افتاده‌ام.» در جلوی کافه باز شد. دو مرد وارد شدند.

سرزمین عجایب

  • 138,000 تومان

آخرین فردی که برای یافتن او فرستاده شد، آندرس اکمان بود که حالا خبر مرگش رسیده. دکتر مارینا سینگ، پژوهشگر شرکت داروسازی ووگل، به جستوجو تیم تحقیقاتی‌شان و سرپرست آن، دکتر انیک سوانسون که به نظر می‌رسد در آمازون ناپدید شده است، به برزیل فرستاده می‌شود، تیم تحقیقاتی او در حال کار بر روی ساخت داروی معجزه‌آسای جدیدی‌ست که توسعه‌ آن هزینه‌ زیادی برای شرکت داشته است. هیچ چیز در ماموریت مارینا آسان نیست: هیچ کس نمی داند دکتر سوانسون کجاست، در روایتی مملو از تیرهای زهرآگین و آناکونداهای در حال بلعیدن، مارینا به مانائوس سفر می‌کند، سپس به دلتای آمازون، در اعماق جنگل‌های تاریک و متراکم پر از حشرات می‌رود و با قبیله‌ آدم‌خواران برخورد می‌کند، تا ماجراجویی جدابش نگاه عمیقی شود به انتخاب‌های دشواری که به نام کشف و عشق انجام می‌دهیم.

زیر نگاه خیره شیر

  • 145,000 تومان

منجیست در تاریکی و با دید شب شیرها، ما را به یک شکار سیاسی می‌برد. رمانی هم پرظرافت و هم بی پروا و سبعانه که دستاوردش بیش از دستاورد اولین اثر هر نویسنده‌ای ست. داگوبرتو جیلب این داستان به یادماندنی و غم‌انگیز در آدیس آبابای اتیوپی آغاز می‌شود، سال 1974، در آستانه انقلاب. یوناس در نمازخانه مادرش به زانو افتاده و دست به دامان خدا شده تا خشونتی که خانواده و کشورش را ویران کرده، برچیند. پدرش، هایلو، پزشکی برجسته، به جرم کمک کردن به قربانی که حکومتی‌ها به قصد کشت شکنجه‌اش کرده‌اند باید خود را به زندان معرفی کند و داویت، پسر کوچک هایلو، به جنبش معترضین زیرزمینی پیوسته، تصمیمی که به آشوب و خونریزی بیشتر در اتیوپی بلازده می‌انجامد. زیر نگاه خیره شیر اثری گیرا به لحاظ عاطفی، شاعرانه و به طرزی فراموش‌نشدنی تراژیک، داستان مسحور‌کننده یک خانواده است، داستان پیوندهای عشق و دوستی در زمان و مکانی که به ندرت در ادبیات به آن پرداخته شده. این رمان داستان بهای انسانی انقلابی ملی اما هدررفته است و راه درازی که انسان در جست وجوی آزادی می‌پیماید.

قتل در لویاتان

  • 125,000 تومان

آکونین با موفقیت ما را به روسیه ی قرن نوزدهم منتقل می کند، با این حال، این رمان یک معمای کاملا مدرن است. متیو پرل اراست فاندورین و معمایی دیگر پاریس، 1878: یک عتیقه‌شناس عجیب و نه تن از خدمه خانه‌اش در عمارتی باشکوه واقع در خیابان گرونل به قتل رسیده‌اند و یک مجسمه گرانبهای هندی مفقود شده است. تنها مدرک به دست‌آمده از صحنه جرم یک نشان طلایی به شکل نهنگ است. این نشان تزیینی در واقع نماد لویاتان است، یک کشتی بخار غول پیکر که به زودی عازم کلکته می‌شود. قاتل باید در بین مسافران آن کشتی باشد. در قاهره، یک دیپلمات جوان روسی که کمی لکنت دارد، سوار کشتی می‌شود - او کسی نیست جز کارآگاه آراست فاندورین بی‌باک. او برای کمک در پیدا کردن قاتل به کمیسر «پاپا» گش فرانسوی ملحق می شود. آیا همینطور که کشتی لویاتان به سوی مقصدش در حرکت است، فاندورین می‌تواند هویت قاتل را کشف کند، حتا اگر مسافران کشتی یک به یک کشته شوند؟

معجزه‌های دیگر (مجموعه داستان)

  • 54,000 تومان

هواپیمایی می‌گذرد و دودی زردرنگ به جا می‌گذارد. پسربچه چاقی حین عبور از خیابان می‌گوید: «نگاه کن مامان، نگاه کن.» زن که دارد خودش را از جلو ماشین‌ها کنار می‌کشد، می‌خواند: «مع-جزه-های دی-گر.» از طبقه نهم یک ساختمان قدیمی مردی سالمند عبور هواپیما را با دودش می‌بیند اما وقت نمی‌کند ببیند چه نوشته. فقط جوانی که در حال ورق زدن آگهی‌های یک روزنامه است می‌خواند: «مع-جزه-های دی-گر». لحظه‌ای با خودش می‌اندیشد: «حالا به یکی از این معجزه‌ها نیاز است».

صبح روز یادبود (واپسین داستان)

  • 25,000 تومان

این کتاب داستان دیوید مک‌دانلد است که حالا بیشتر از پنجاه سال از زمانی که در سال 1942 برای جنگ به خط مقدم اورتونا در ایتالیا رفت، می‌گذرد: در بارانداز، یکی از سربازهای هم‌قطارش به او پیشنهاد خرید یک تفنگ ارتش را داد که قاچاقی توی ساک کیسه‌ای‌اش از اقیانوس رد کرده بود. بخشی از لوله تفنگ را با اره بریده بود تا توی ساک جا شود، و بعد نشانه‌گیر سر لوله را دوباره به لوله کوتاه‌شده وصل کرده بود. چندتا گلوله هم داشت که آن‌ها را مجانی می‌داد. معامله با یک دلار سر گرفت.

باغ‌های وهم‌انگیز

  • 25,000 تومان

«خوب یادم می‌آد، همونجا بود که بابات یه چیزایی از نارنجک گفت و باغ‌های وهم‌انگیز... من که چیزی نفهمیدم اونم البته توضیحی نداد.» آنچه می‌گفت سایه‌ای از اتفاقات و لحظات هولناک نبود، بلکه او درهای زندگی‌اش را به رویم می‌گشود و هرچه که در چنته داشت، فروتنانه تقدیم من می‌کرد؛ خاطراتی از باغ‌های وهم‌انگیز، خونبار، ویران و بی‌رحم.

من ولادیمیر مایاکفسکی (ابر شلوارپوش فلوت فقرات تراژدی و شعرهای کوتاه اتوبیوگرافی نامه‌ها خاطرات)

  • 150,000 تومان

من که ماشین‌ها و انگلیس را می ستایم، شاید به همین سادگی، در معمولی‌ترین انجیل سیزدهمین حواری‌ام. و وقتی صدایم هوهو می‌کند، رکیک، ساعت به ساعت، شب و روز، شاید عیسای مسیح بنفشه‌های جانم را می‌بوید.

صفحه‌ی 1