هوش ناب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تدریس ترازمند (101 آموزه برگرفته از تجربه زیسته آموزشی)
مسئله مدرسه (بازاندیشی انتقادی در آموزش و پروش ایران)
تو از آنچه فکر می‌کنی باهوش‌تری (راهنمای نوجوانان برای شناخت هوش‌های چندگانه)
معماهای  چارگوش (جلد 1)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان

تدریس ترازمند (101 آموزه برگرفته از تجربه زیسته آموزشی)

  • 175,000 تومان

انسان موجودی زبان‌مند، زمان‌مند و مکان‌مند است. یعنی ابعاد و ژرفای فهم او از خدا، خود و دیگران، در ظرفیت‌های زبانی، قابلیت‌های زمینه‌ای و موقعیت‌های زمانه‌ای رخ می‌دهند. این رخداد‌ها، همانا تجربه‌های گوناگون در چارچوب زندگی بشری‌اند. تجربه‌هایی که صاحبان آنها و دیگر مشتاقان می‌توانند از آنها به «قدر قدرت» استنباط خود، درس‌هایی (=آموزه‌هایی) فرا بگیرند. نگارنده در بخش اول کتاب حاضر کوشیده است تا ضمن تشریح اصطلاح تجربه زیسته، مبانی سبک تدریس خود- که آن را ترازمند نامیده- توضیح دهد. او سپس در بخش دوم در قالب دو نوشتار، صدویک آموزه روشی (سبکی) و منشی (رفتاری) را که از تجربه تدریس خود برگرفته، ارائه می‌کند.

مسئله مدرسه (بازاندیشی انتقادی در آموزش و پروش ایران)

  • 175,000 تومان

مخاطب اصلی این کتاب کیست؟ همه کسانی که علاقه‌مند و غمخوار آموزش، یادگیری، مدرسه و توسعه فرهنگ در ایران امروزند؛ کسانی که در زمینه آموزش تحقیق می‌کنند، کسانی که کنجکاوی نقادانه درباره آموزش دارند؛ فعالان و کنشگران مدنی که دغدغه مدرسه و ارتقای کیفی نظام آموزشی دارند و برای آرمان‌های عدالت آموزشی، رفع تبعیض‌های گوناگون می‌کوشند؛ و معلمان، آنها که هسته اصلی مدرسه‌اند و بهبود آموزش بدون مشارکت، احترام و ارتقای همه‌ جانبه آنها ممکن نیست؛ معلمانی که همچنان شوق یادگیری و یاددهی دارند و می‌خواهند بینش و افق فکری‌شان درباره مفاهیم آموزش، یادگیری، مدرسه و معلمی را توسعه دهند؛ و مدیران و کارگزاران نظام آموزشی و مدرسه‌ای؛ و البته کتاب‌خوان‌هایی که از خواندن بحث‌های تحلیلی درباره جامعه امروز ایران لذت می‌برند و جامعه‌شناسانه اندیشیدن را دوست دارند.

تو از آنچه فکر می‌کنی باهوش‌تری (راهنمای نوجوانان برای شناخت هوش‌های چندگانه)

  • 118,000 تومان

آیا خودتان را باهوش می‌دانید؟ هوش چه معنایی برایتان دارد؟ بسیاری از مردم فکر می‌کنند هوش به معنای گرفتن نمره‌های خوب در مدرسه یا کسب امتیاز بالا در آزمون‌های هوش است. اما باهوش بودن، فقط به معنای حل کردن سریع مسئله‌های ریاضی یا حفظ کردن درس‌ها نیست. باهوش بودن، شکل‌های متنوع و متفاوتی دارد؛ از استعداد هنری و موسیقی گرفته تا ورزش و عشق ورزیدن به طبیعت. در این کتاب با 9 هوش متفاوت و شگفت‌انگیز آشنا می‌شوید و چیزهای جالبی در مورد توانایی‌های خودتان یاد می‌گیرید. با خواندن این کتاب چه چیزهایی به دست می‌آورید؟؟ - با هوش‌های نه‌گانه و ویژگی‌های هرکدام آشنا می‌شوید. - می‌فهمید از کدام هوش در وجودتان بیشتر دارید، اگرچه حتما از همه هوش‌ها کم‌و‌بیش بهره‌مندید. - پی می‌برید در کدام‌یک از این هوش‌ها قوی‌ترید. - هوش‌های دیگرتان را هم تقویت می‌کنید. - از همه هوش‌های چندگانه در مدرسه، خانه و هرجای دیگر، بهتر استفاده می‌کنید. - هرچه بیشتر می‌فهمید «چه کسی هستید» و «چه کسی می‌توانید باشید». - درک بهتری از دیگران پیدا می‌کنید و تعامل بهتری با آنها برقرار می‌کنید. - با نیم‌نگاهی به آینده، با مشاغل مناسبی که در انتظارتان‌اند بیشتر آشنا می‌شوید. با آزمون‌های هر فصل متوجه می‌شوید از چه راه‌های متفاوتی باهوشید؛ کلی هم نکته جالب برای دانستن در انتظار شماست!

آلیس و هزارتو اسرارآمیز (به سرزمین عجایب برو و گمشده‌ها را پیدا کن) باشگاه زیرزمینی کارآگاهان ناشناس 2

  • 49,000 تومان

ممکن است روایت‌های گوناگونی از ماجراهای آلیس خوانده باشید، با این وجود داستان‌های کوتاه و اتفاقات عجیب و غریب این کتاب قطعا برایتان تازیگی خواهد داشت. آن‌چه پیش روی ماست، معماهایی است که از دل ماجراهاس آلیس، بیرون آمده و او تلاش کرده آن‌ها را حل کند؛ با استفاده از قوای منطق‌تان، به او در حل معماهای سرزمین عجایب کمک کنید.

اسناد محرمانه شرلوک هولمز (جزئیات را زیر ذره‌بین ببر و پرونده‌ها را حل کن) باشگاه زیرزمینی کارآگاهان ناشناس 1

  • 49,000 تومان

شرلوک هولمز - مشهورترین کارآگاه دنیا- به سرنخ‌هایی از پروفسور موریارتی دست پیدا کرده؛ دستیارش دکتر واتسون هم تلاش می‌کند پابه‌پای او پیش برود و جزئیات پرونده‌ها را یادداشت کند...

معماهای چارگوش (جلد 1)

  • 34,000 تومان

تمامی معماهای این کتاب با دانستن تعریف «مساحت مستطیل» قابل انجام هستند و در هیچ کدام از معماهای مربوطه، نیازی به حل معادله یا استفاده از محاسبات پیچیده نیست. این کتاب تألیف طراح مشهور ژاپنی، نائوکی اینابا است. تمامی معماهای این کتاب با ریاضیات ساده و منطق صرف، قابل انجام هستند. معماهای چارگوش به طور ویژه به تقویت هوش ریاضی و منطقی مخاطب می‌پردازد و در عین حال تمرینی بسیار موثر برای پرورش خلاقیت و کسب مهارت‌های حل مسئله است. این معماها در حال حاضر به شکل گسترده‌ای در سرتاسر جهان برای مقاصد آموزشی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صفحه‌ی 1