نیل آی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مقاله‌نویسی کیفی در روانشناسی به روش ای پی ای
قلمرو جبر
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
آینده در نقش‌های قهوه (تاریخچه فلسفه و شرح 12 علامت و شاخص فال قهوه)
بازی‌درمانی یونگی کودک و نوجوان
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

مقاله‌نویسی کیفی در روانشناسی به روش ای پی ای

  • 90,000 تومان

این کتاب براساس معیار و قاعده‌های مقاله‌نویسی کیفی APA تهیه شده است. مزیت کتاب حاضر این است که در زمانی کوتاه این امکان را فراهم می‌آورد تا ایده‌های موجود در مورد معیار و قاعده‌های مذکور گسترش یابد و منطق پشت هر یک بیان شود. هنگام نوشتن تحقیقات کیفی دانستن این منطق‌ها خود می‌تواند مفید باشد؛ زیرا می‌توانند در تصمیم‌گیری درباره نحوه تفسیر معیار و قاعده‌ها به شما یاری رسانند درک منطقی بودن معیار و قاعده‌های مقاله‌نویسی می‌تواند به شما کمک کند تا دریابید، چگونه یک معیار و قاعده را در پروژه خود اعمال کنید که متناسب با سبک و روش تحقیق شما باشد و همچنین اجازه می‌دهد داستانی را بیان کنید که قابل فهم، مبتکرانه و معتبر باشد.

قلمرو جبر

  • 35,000 تومان

حدود اختیارات بشر در گرو توانایی‌های ذهنی و فیزیکی اوست‏، و میزان تکامل این دو، تابع جبر زمان می‌باشد. انسان بواسطه خویشتن‌شناسی با وظایف و هویتش در جامعه آشنا می‌شود، و هر شخص به تناسب تخصص و جایگاه اجتماعی‌اش حق مداخله در امور جامعه و محیط پیرامونش را پیدا می‌کند. اینکه تمامی افراد جامعه به یک میزان واجدالشرایط مشارکت در تصمیمات اجتماعی باشند امری غیر منطقی‌ست.

آینده در نقش‌های قهوه (تاریخچه فلسفه و شرح 12 علامت و شاخص فال قهوه)

  • 31,000 تومان

گرفتن فال از طریق نقوش جامانده بر سطوح یک فنجان قهوه، هنری است با تاریخچه‌ای بسیار کهن. با شناخت این هنر وخوانش صحیح نقوش می‌توان تعبیر و تفسیرهایی حیرت‌انگیز در مورد گذشته و آینده شخص صاحب فال، یا همان شخص نوشندۀ فنجان قهوه، ارائه داد. تفاسیر، شروح و تعابیری که نویسنده فرانسوی زبان این کتاب در اختیار خوانندگان می‌گذارد، برگرفته از کتاب‌های مقدسی همچون «میدراش»، «یاتزیراه» و «کادمون»، که هریک شروح و تفاسیری از کتب مقدس عهد قدیم و عهد جدید است و از نمادها و نشانه ای مصری و هیروگلیف نیز در تکمیل آنها کمک گرفته شده است. مؤلف این کتاب کوچک با توجه به مطالعات دقیق خود در این زمینه، ادعا دارد که توانسته است به تعابیر جامع و دقیق تری نسبت به تفاسیر رایج، دسترسی یابد

بازی‌درمانی یونگی کودک و نوجوان

  • 48,000 تومان

کتاب حاضر درباره بازی درمانی مبتنی بر نظریه کارل گوستاو یونگ روان‌شناس تحلیلی است. این کتاب به شیوه‌ای ساده سازماندهی شده تا خواننده بتواند با برقراری یک رابطه پویا بین درمانگر و کودک و نوجوان، روند بهبود و درمان آسیب‌های روانی را به حداکثر برساند. هدف اصلی بازی درمانی تحلیلی، فعال کردن فرایند تفرد (یعنی تبدیل شدن به یک فرد بالغ) در دوران کودکی است که این روند از طریق برقراری یک رابطه گرم و همدلانه ممکن خواهد شد. در این کتاب کاربرد ابزارهای مختلف بازی درمانی، از جمله شن بازی و رنگ آمیزی ماندالاها، به‌طور مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به‌گونه‌ای که خواننده پس از مطالعه کتاب و تسلط یافتن بر توضیحات کاربردی آن می‌تواند در عرصه عمل نیز یافته‌های خویش را به‌ کار گیرد. نگرش تحلیلی درمانگر، به کودک این فرصت را ارائه می‌دهد تا به سمت حیات نمادین (جایی که احساسات و تصاویر در آن قرار دارد) حرکت کند. همچنین با مهار خشم، درمانگران روند تحول را تسهیل می‌کنند و احساسات مثبت را در کودک و نوجوان به‌وجود می‌آورند. نگرش تحلیلی یا نمادین در یک فرآیند و بستر درمانی که امنیت روانی را تقویت می‌کند، پرورش می‌یابد.

صفحه‌ی 1