نشر چیمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرخ یوگا (جلد 1 و 2)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
ذهن مدیریت ذهن و راجایوگا
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
یوگا و کریا (دوره درسی روشمند تکنیک‌های کهن تانترایی یوگا و کریا)
یین یوگا 2
  • 231,000 تومان
  • با تخفیف: 231,000 تومان
از اجبار به آگاهی
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
فراوانی (کتابچه کار تجربی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
یوگا برای سلامت زانو‌ها (آنچه باید برای پیشگیری از درد و توان‌بخشی زانوها بدانید)
مدیتیشن 8 دقیقه‌ای (ذهنت را آرام کن زندگیت متحول می‌شود)
یوگانیدرا
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
ساختارشناسی یوگا
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
قدم‌هایی که برداشتیم
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

چرخ یوگا (جلد 1 و 2)

  • 140,000 تومان

این کتاب شامل دو کتاب چرخ یوگا نوشته سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی است. کتاب یک مجموعه سخنرانی‌هایی است که او در آگوست 2014 برای شاگردان دوره مربی‌گری، سانیاسین‌ها و شاگردان دوره دیپلم یک ساله مطالعه یوگایی در گانگادارشان ایراد کرد و در آن‌ها خاستگاه، تکامل و گسترش یوگا را شرح داد. او در این سخنرانی‌ها تاریخچه بی‌همتایی از سنت ساتیاناندا یوگا - بیهار یوگا را در اختیار دیگران می‌گذارد و نقشی را که معلم‌ها و سانیاسین‌های این زمان در توسعه آینده این سنت دارند، شرح می‌دهد. کتاب دو درس‌هایی است که او برای پرورش معنوی از 17 تا 25 جولای در مونگر در هند آموزش داده است. در این درس‌ها، او از تفکر معنوی، تنظیم ظریف زندگی با شادی و جاپا، بازآفرینی خود، ورود به بعد جدید یوگا و تبدیل جهان به مکانی بهتر می‌گوید. پیوست‌های پایان کتاب، پرسش‌نامه‌ای در یاما و نیاما و نکته‌هایی برای تمرین یاما و نیاما دارد که به خواننده بسیار کمک می‌کند...

ذهن مدیریت ذهن و راجایوگا

  • 70,000 تومان

«والاترین سادانای زندگی مدیریت ذهن است، نه مراقبه. والاترین آگاهی این است که بدانیم ذهن چگونه به موقعیت‌های متفاوت پاسخ می‌دهد. سادانا ایده‌ای مجرد نیست بلکه روشی گام به گام است که می‌توان آن را تمرین کرد. این رویکرد یوگی‌ها و ریشی‌ها برای مهار توانایی‌های بالقوه ذهن است.» یوگا دریشتی (بینش یوگا) مجموعه‌ای از آموزش‌های سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی است که از سال 2009 در مونگر به عنوان مرحله جدیدی از زندگی به سبک یک سانیاس ارائه شده است. ذهن و مدیریت ذهن زمینه مجموعه‌ای از آموزش‌های سوامی نیرانجاناندا بوده که در سال 2010 در گانگا دارشان ارائه شده است. ایشان در این آموزش‌ها تجربه گسترده ذهن را به روشی قابل درک ارائه نموده‌اند. وی از دیدگاه سنتی، روانشناختی و عملی به موضوع ذهن و مدیریت ذهن پرداخته است.

یوگا و کریا (دوره درسی روشمند تکنیک‌های کهن تانترایی یوگا و کریا)

  • 425,000 تومان

این کتاب دوره درسی کامل آموزش یوگای تلفیقی (انتگرال یوگا) است که برای رشد و شکوفایی هر جنبه وجود ترکیبی از شیوه‌های گوناگون یوگا را به نحوی روشمند و علمی ارائه می کند. شاخه‌های گوناگون یوگا، هاتا‌یوگا، راجا‌یوگا، مانترا یوگا، کارما یوگا، بهاکتی‌یوگا، جنانا یوگا و کریا یوگا با تاکید خاص بر تمرین و کاربرد آنها در زندگی روزمره گام به گام معرفی و آموزش داده می‌شود. هدف کتاب این است که با تمرین یوگای تلفیقی در چهارچوب مکتب ساتیا ناندا، سلامت بدنی کامل آرامش ذهن و پایداری ذهنی شفافیت کامل عقلی و دانش و آگاهی معنوی برتر در رهروی یوگا پرورش یابد. کتاب دربرگیرنده جوهر آموزش‌های سوامی ساتیا ناندا ساراسواتی و منبع بی‌همتای اطلاعات برای مربی‌ها و شاگردهای یوگا است. تکنیک‌هایی که در کتاب آمده بر پایه درس‌های ودایی کهن می‌باشد که در طول قرن‌ها از استاد به شاگرد منتقل شده تا دراین زمانه از سوامی شیواناندا به شاگردش سوامی ساتیاناندا و اکنون به ما برسد. کتاب به روشی تدوین شده‌ است که خواننده انگار که در مدرسه یوگای بیهار از یک استاد دلسوز درس‌ها را می‌آموزد و به تدریج و گام به گام در تمرین‌ها پیش رود تا سودمندی‌های تمرین روشمند و منظم در تمام ابعاد زندگی او آشکار شود. هر انسان یک هستی متشکل از بدن، ذهن و آگاهی است. این کتاب رویکردی تلفیقی به یوگا و به طور کلی به زندگی است؛ بنابراین ابتدا تا پایان سادهانایی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید در راه تعالی درونی به سوی یگانگی و هماهنگی سفر کنید.

یین یوگا 2

  • 231,000 تومان

یین یوگا بخشی از هاتا یوگاست. در تجسم نوین. یین یوگا، تاثیرات یوگای هندی را با تمرین‌های تائوی چینی و علوم غربی آمیخته تا سلامتی ما را در سطوح مختلف بهبود ببخشد. یین یوگا با تاکید بر حفظ طولانی وضعیت‌های یوگایی و استرس عمیقی که در بافت‌های هم‌بند ایجاد می‌کند، میزان تحرک و قدرت مفاصل، رباط‌ها و بافت‌های ما را ارتقا می‌دهد. برنی کلارک در این کتاب، نگاه عمیقی به تاریخچه، فلسفه و تمرین‌های یین یوگا داشته است. به ویژه در فصل سوم که مربوط به چگونگی انجام تمرین‌هاست، با جزئیات فراوان و تصاویر مختلف در مورد 30 آسانای یین یوگا به طور مفصل توضیح می‌دهد. در دنیای امروز، تمرینات یین یوگا می‌تواند نیازهای روحی و جسمی ما را در ابعاد گوناگون تامین کند. در واقع مسیری را پیش پای ما می‌گذارد تا تمام ایده‌آل‌گرایی در مورد ظاهرمان را رها کرده و به خود واقعی‌مان برگردیم، جایی که شفای ماندگار در آن نهفته است.

از اجبار به آگاهی

  • 62,000 تومان

کتاب از اجبار به آگاهی فرصتی ناب و یکتاست برای آشنایی با اندیشه‌های یکی از تاثیرگذارترین معلمان معنوی معاصر جهان ، در مورد چیستی و چگونگی روابط انسانی. روابطی که انسان‌ها همواره در حال برقراری و تخریب آنها هستند و علی‌رغم رنجش‌های بسیار و شادی‌های زودگذر،باز هم مشتاق این روابط‌اند. همسران مشاجره می‌کنند، والدین و فرزندان از یکدیگر خسته می‌شوند و تب دوستی‌ها فروکش می‌کند. اما انسان‌ها باز برای ایجاد رابطه‌ای جدید تلاش می‌کنند.در این کتاب سادگورو عارف ،یوگی و استاد معنوی که پایه‌گذار سازمان غیر‌انتفاعی ایشاست، به سوالات گوناگون در مورد ارتباط بین افراد و جنبه‌های جسمی، ذهنی، عاطفی و انرژی‌های زندگی بخش که در برقراری این روابط نقش دارند، پاسخ می‌دهد. همچنین راه حل‌هایی برای برقراری روابط پایدار وشاد بین همسران، اعضای خانواده، دوستان، همکاران و حتی رابطه هر فرد با طبیعت پیرامون خودش را ارائه می‌دهد. سادگورو معتقد است که اگر از جبر درونی و ذهن شرطی شده خویش به خود‌آگاهی برسیم،می‌توانیم زندگی خارق‌العاده‌ای برای خود و دیگران بیافرینیم.

کتاب مرجع چاکرا یوگا (وضعیت‌های یوگا برای متعادل‌سازی انسدادزدایی و باز ‌کردن چاکرا‌ها و شفا‌ی ذهن و بدن)

  • 135,000 تومان

کتابچه راهنما‌ی ضروری شما برای متعادل سازی چاکرا‌ها از طریق یوگا دستیابی به تعادل فیزیکی و روحی بسیار فوق‌العاده است، اما راه رسیدن به این هماهنگی و تعادل ممکن است چالش‌ بر‌انگیز باشد. کتاب مرجع چاکرا یوگا راهی بسیار ساده برای پرتوجویان مبتدی، متوسطه و حتی مربیان یوگا است تا بتوانند گام به گام و از طریق آساناها و تنفس‏ چاکرا‌های خود را متعادل و انسداد‌زدائی نمایند و در بدن و ذهن، تعادل و شفا را بیابند. در کتاب چاکرا یوگا برای باز‌کردن و انسدادزدائی چاکرا‌ها از آساناهایی که بسیار ساده هستند مانند سیدهاسانا (وضعیت نشستن ساده) تا آساناهایی که پیچیده‌ تر هستند مانند سالامبا شیرشاسانا (ایستادن روی سر) استفاده شده است. همچنین شامل تکنیک‌‌های تنفسی، حرکات کششی و سیکل‌های مختلف از آساناها، که موجب بهبود کیفیت زندگی روزمره و نیز قدرتمندی وانعطاف‌پذیری بدن شما شوند، می ‌باشد. پس یک نفس عمیق و تطهیر‌کننده بکشید. زمان آن رسیده که آغوش خود را برای دستیابی به حس سعادتمندی، آرامش درونی، شادمانی و تعادل باز کنید! پکیجی از آساناها: کتاب شامل 56 آسانای اصلی یوگا که برای متعادل سازی هر یک از چاکرا‌ها دسته‌بندی شده‌اند و نیز 8 سیکل که برای پاک‌سازی وانسدادزدائی 7 چاکرا‌ی اصلی طراحی شده است، می‌باشد. مناسب برای همه افراد در تمامی سطوح: کتاب مرجع چاکرا یوگا یک راهنما‌ی ضروری برای پرتوجویان مبتدی وافرادی که در خانه تمرین می‌کنند می‌باشد همچنین برای مربیان ماهر و با‌ تجربه وپرتوجویان حرفه‌ای با سطح پیشرفته‏، کتابی ایده آل است. تصاویربه یادماندنی و گویا: تصاویرکتاب رنگی بوده ورنگ هر آسانا متناسب با چاکرایی است که تحت تاثیر قرار می‌دهد به همین دلیل تاثیری ماندگار در ذهن شما ایجاد کرده وباعث می‌شود به راحتی آساناهایی که برای پاکسازی وانسدادزدائی هریک از چاکرا‌ها مناسب است را در تمرین‌های شخصی خود به یاد آورید.

فراوانی (کتابچه کار تجربی)

  • 110,000 تومان

کتابچه کار فراوانی بر‌اساس سمینار‌های فراوانی بنیان تدوین شده که برآمده از نظریه و متد بنیان است. گروه‌های ساختارمند ماراتن «تجربه‌ای بنیان» را دکتر فرشته میر‌هاشمی در سال 1989 میلادی در کالیفرنیای آمریکا -‌با قصد ایجاد تحول ورشد در زندگی شخصی وحرفه‌ای جمعیت غیر بالینی - بنیاد نهاد. این گروه‌ها بر‌اساس «نظریه بودن بنیان» شکل گرفته که با نظریه‌های روان‌شناختی هستی ‌گرا هم‌ خانواده است. در نظریه بودن بنیان تبیینی از هستی، بر مبنای محوریت «بودن با آنچه که هست» و گشودگی به آن و بر‌اساس مثلث بودن ـانجام ـداشتن عرضه می‌شود. در متد بنیان نظریه بودن به صحنه زندگی می‌رود و با انتخاب حاضر وناظر بودن اینک - اینجایی بر« چگونگی بودن با آنچه که هست» پذیرش، مسئول بودن وتعهد به عنوان نوع بودن موثر و سازنده مطرح می‌شود.

یوگا برای سلامت زانو‌ها (آنچه باید برای پیشگیری از درد و توان‌بخشی زانوها بدانید)

  • 40,000 تومان

سندی بلین یوگا برای سلامت زانوها را بر مبنای تجربه‌هایی که در درمان و توان‌بخشی زانوهایش بر پایه ی یوگا آیینگر داشته نوشته، زیرا ثبات و آسودگی که یوگای درمانی آیینگر به زانوهای او داده است به گفته خودش کمتر از معجزه نیست. یوگای آیینگر وقتی به شکل درمانی تمرین شود به مفصل‌ها و کل بدن را از دو راه به تعادل در می‌آورد. اول اینکه عضله‌های سفت و منقبض را دراز و کشیده و عضله‌های شل را قوی می‌کند، در نتیجه دامنه حرکتی مفصل‌ها گسترده‌تر و تکیه‌گاه ساختاری آن بیشتر می‌شود و دوم اینکه تراز اسکلتی را به بدن یاد می‌دهد. نویسنده با در نظر گرفتن این دو ویژگی شیوه یوگای آیینگر، هفده تمرین ساده را که برای زانو بی‌خطرند شرح داده و سه برنامه برای درمان زانو، حفظ سلامت زانو، و برای کسانی که وقت ندارند تمرین کنند در اختیار خواننده قرار داده است.

مدیتیشن 8 دقیقه‌ای (ذهنت را آرام کن زندگیت متحول می‌شود)

  • 105,000 تومان

چه قبلا مدیتیشن را امتحان کرده باشید و چه اولین بار باشد که به سراغش آمده‌اید، این کتاب به کارتان می‌آید. این کتاب برای شما و سبک زندگی‌تان در جهان امروز طراحی شده است چرا که تنها با صرفه هشت دقیقه در روز (فاصله ی بین دو آگهی تلوزیونی) می‌توانید مدیتیشن کنید. این کتاب نه تنها نتیجه مطلوبی دارد بلکه کاری را که بیشتر کتاب‌های مدیتیشن موفق به انجامش نشده‌اند را به انجام می‌رساند. با این کتاب، آموزش مدیتیشن برایتان جذاب، سرگرم کننده و لذت‌بخش میشود. با این کتاب نه تنها به یک مدیتیشن‌کننده واقعی تبدیل می‌شوید بلکه در طی مسیر بارها لبخند می‌زنید و حتی گاه با صدای بلند خنده سر می‌دهید. این کتاب بطور کامل با روح مدیتیشن همراه است و بهترین راه برای فراگیری آن می‌باشد.

یوگانیدرا

  • 230,000 تومان

یوگا نیدرای ساتیاناندا تکنیکی ساده و عمیق است که سوامی ساتیاناندا ساراسواتی آن را با اقتباس از روش کهن تانترایی نیاسا ابداع کرده است. این کتاب تئوری یوگانیدرا را د رهر دو چهارچوب یوگایی و علمی شرح می‌دهد و کاربردهای گوناگون این تکنیک را برای آرمیدگی عمیقء مدیریت و درمان استرسء ارتقای فرایند یادگیری در حیطه آموزشء هماهنگی در ناهشیار عمیق و بیدار کردن توان نهفته درونیء و نیز همچون یک تکنیک مراقبه در اختیار شما قرار می‌دهد. یک بخش پژوهش در یوگانیدرا و فرایندهای مغزی مربوط به آن در پایان کتاب آمده است. این تکنیک روشمند القای آرمیدگی کامل ذهنیء هیجانی و فیزیکی برای همه مناسب است. تکنیک‌های برنامه‌ریزی ذهن نیمه هشیار با عبارت تاکیدی و تلقین در روانشناسی امروزی بر پایه این روش کهن تانترایی است.

ساختارشناسی یوگا

  • 105,000 تومان

کتاب ساختارشناسی یوگا مفاهیم اصلی یوگیانه و تمریناتی که بنیان یوگای بیهار یا یوگای ساتیاناندا را شکل مس‌دهندء بیان می‌کند. این آموزه‌های اولیه سوامی ساتیاناندا ساراسواتی درک عمیق‌تری از یوگا و کاربردهای عملی روزمره آن به خواننده کتاب می‌دهند. در اینجا تمرینات اصلی و مراقبه بیان شده‌اند و بر مدیریت ذهن و گسترش آگاهی تاکید شده است. این کتاب به دوره زمانی خاصی تعلق ندارد زیرا هنر و دانش یوگا را از دیدگاه یک استاد بیان می‌کند.

قدم‌هایی که برداشتیم

  • 75,000 تومان

نکته جالب در مورد دوازده قدم این است که به ما می‌آموزد که چطور زندگی کنیم. هنگامی که ما طراحی و اصول یک زندگی موفق را یاد بگیریمء خواهیم دید که نه تنها به مشکلاتی که در خودمان می بینیم غلبه می‌کنیمء بلکه از بروز مشکلات بعدی نیز جلوگیری می کنیم. از نظر منء معجزه این است که تمام این‌ها در دوازده قدم ساده نهفته است که هر کسی می‌تواند آن را به کار گیرد. هدف من در این کتاب این است که در مورد این قدم‌ها صحبت کنمء در مورد اینکه این قدم ها اصول زندگی‌اندء قوانین جهان شمول پایدار و غیر قابل تغییر که بدون شک توسط چیزی فراتر از بشر وضع شده‌اند.

1  2  3  صفحه‌ی 1