نشر چراغو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نفسم آکنده از رویاست (نامه‌هایی از سرزمین رویاها)
1 سال در بهشت (خاطرات قهرمانی 3 گانه بارسلونا)
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
خفته در خاک
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
زنی به سرخی شقایق
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

نفسم آکنده از رویاست (نامه‌هایی از سرزمین رویاها)

  • 14,000 تومان

راوی در این رمان پا به سرزمین رویایی می‌گذارد که در آن آدم‌ها تنها سه ساعت در روز کار می‌کنند، کودکان از راه بازی - نه درس و مشق بیهوده مدرسه - یاد می‌گیرند، بیمارستان‌ها خالی از بیمار است، از راهبندان و آلودگی هوا خبری نیست، مردم همه در آرامش‌اند و عشق و محبت و عاطفه همه‌گیر است. راوی در نامه‌هایش، ضمن توصیف جزء به جزء این سرزمین، توضیح می‌دهد چطور مردم توانسته‌اند به این دستاوردهای مهم و انسانی برسند و می‌کوشد ثابت کند در دنیای مشوش و ماشینی امروز می‌شود چنین جامعه‌ای بنا کرد: جامعه‌ای دور از حرص و آز، ستایشگر معنویات، با مردمانی آرام و مسئولیت‌پذیر. خواندن این رمان حقیقتا تسلی‌بخش و امیدوارکننده است.

1 سال در بهشت (خاطرات قهرمانی 3 گانه بارسلونا)

  • 14,000 تومان

1 سال در بهشت خاطرات آندرس اینیستا، بازیکن مشهور تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیاست، از فصل شگفت‌انگیز 2009-2008 در تابستان 2008، اینیستا با اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. در جریان این رقابت‌ها، مشخص شد قرار است پپ گواردیولا سرمربی بارسا بشود. این آغاز تغیری بزرگ در بارسلونا بود و منجر شد به بازی‌های چشم‌نواز و فتح سه‌گانه: لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی اسپانیا.

خفته در خاک

  • 32,000 تومان

ملیسا جونز (زاده 1965، انگلستان) در اولین رمانش، خفته در خاک، به سراغ داستان پرتعلیق و روان‌شناختی‌ای رفته است که خواننده را تا انتها به دنبال خود می‌کشاند: «زویی» مجری موفق و مشهور تلویزیون است و همسری دارد و پسران و نوزاد دختری. او ناگهان نوزادش را از دست می‌دهد و زندگی خانوادگی‌اش را در آستانه فروپاشی می‌بیند. شواهد کم‌کم نشان می‌دهند مرگ نوزاد اتفاقی نبوده و پای قتلی در میان است. اما چه کسی مسئول این قتل و قتل‌های بعدی‌ای است که این خانواده صمیمی را نابود می‌کنند؟ «داستانی اسرارآمیز و جذاب از فروپاشی زندگی خانوادگی. به تعبیری، داستان پیروزی عشق... و، به معنای دیگر، قصه شرارت و انتقام.»

زنی به سرخی شقایق

  • 15,000 تومان

رمان زنی به سرخی شقایق داستان زنی است به اسم مارت که بعد از مرگ شوهرش تنها زندگی می‌کند. او، در بند کلیشه‌های جامعه اطرافش، گمان می‌کند دیگر از او گذشته عاشق بشود و زندگی تازه‌ای را آغاز کند. غرق در روزمرگی‌هاست، داروهایش را می‌خورد، نزد پزشکش می‌رود، و از بچه‌ها و نوه‌هایش پذیرایی می‌کند. اما آشنایی تازه‌ای این نظم ملال‌آور را به هم می‌ریزد و مارت، مردد بین آنچه کلیشه‌های اجتماع از او می‌خواهند و ندای قلب پر تب و تابش، ناچار است یکی را برگزیند. خواننده در این سفر همراه مارت است و ناظر لحظات سخت تصمیم‌گیری‌اش. نوئل شاتله (زاده 1944، پاریس)، این داستان‌نویس فرانسوی، در توصیف پنهان‌ترین احساسات زنانه دستی توانا دارد و رمان حاضر نمودار گوشه‌ای از توانایی‌های اوست. بر اساس این رمان فیلمی تلویزیونی در سال 2005 در فرانسه ساخته شده است.

صفحه‌ی 1