نشر پیام امروز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صبح 1 روز در ماه آوریل و ما 2 نفر (مجموعه داستان)
در باب شورش و شورشگری (مجموعه مقالات)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
لذت خواندن
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

صبح 1 روز در ماه آوریل و ما 2 نفر (مجموعه داستان)

  • 45,000 تومان

نقطه اشتراک هر دو داستان طرح و افشای ناروایی‌ها و مصائب جنگ و تلخ‌کامی‌ها و عواقب ناگوار آن است. یکی جنگ‌های استقلال آمریکا بر علیه قشون ارتش انگلیس، و دیگری جنگ جهانی دوم در فرانسه و بیداد و یهودی ستیزی.

در باب شورش و شورشگری (مجموعه مقالات)

  • 30,000 تومان

موضوع کتاب حاضر ناظر بر عصر انقلابات و کشت و کشتار و ترور، موضوعاتی که در جهان به امری رایج بدل شده بود و کامو آن را دستمایه نظریات فلسفی و اجتماعی خود قرار داده و به نوشتن در مطبوعات و مقالاتی در زمینه مناسبات اجتماعی تا تبیین نظریه‌ها و تئوری‌های جامعه‌شناسانه ادبی، همگام و همنوا با مردم همت گماشت، کامو بی‌پروا و جسور به تفکر حاکم بر جهان می‌تازد و به شورش و مقاومت می‌اندیشد و می‌پردازد. نه به کلام که در عمل. او قرن حاضر را قرن وحشت و غارت و قربانیان و جلادان می‌خواند و ندا سر می‌دهد که جهان همواره و پیوسته با این دو قطب مواجه بوده و خواهد بود. او امید به آینده را تنها در شورش بدون انقلاب میسر می‌داند.

لذت خواندن

  • 18,000 تومان

وقتی ویکتور هوگو هنگام گفت‌وگو از آنچه خوانده سخن می‌گوید، نام‌های مولیر، هوراس، اووید، رینارد است که غالبا دوباره تکرار می‌شوند. آلفونسه دوده، کمترینِ اهل کتاب در میان نویسندگان، که آثارش بسیار حیاتی‌ و مدرن است، به‌نظر می‌رسد تمامی چنین میراث کلاسیکی را رد کرده و بی‌وقفه در حال خواندن، نقل‌قول‌کردن و تفسیر پاسکال، مونتنی، دیدرو، تاسیتوس بوده باشد. فرد ممکن است تقریبا تا آنجا پیش برود که بگوید شاید به‌واسطه هرگونه تفسیر جزئی، تمایز قدیمی میان کلاسیک‌ها و رمانتیک‌ها را دوباره بازگو کند، که این مخاطب است که رمانتیک است، بدین ‌ترتیب استادان کلاسیک‌اند. بی‌تردید این امر از این حقیقت نشأت می‌گیرد که عقاید عصر حاضر که نویسندگان و هنرمندان اصیل را برای مخاطب قابل ‌دسترس و مطلوب می‌سازد، تاحدی متاثر از همان آهنگ‌هایی ا­ست که با سهولت بیشتر به‌واسطه عقاید متفاوت آن‌ را تغییر داده‌اند، پس تلاش بیشتری از آنها می‌طلبید تا به‌ جایی برسند که خودشان باشند و از همین ‌رو لذت بیشتری به آنها می‌دهد. ما همیشه دوست داریم هنگام کتاب‌خواندن، کمی از خودمان بیرون بزنیم، به سفر برویم.

صفحه‌ی 1