نشر مد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تصویر دریان گری (شومیز)
  • 380,000 تومان
  • با تخفیف: 380,000 تومان
دنیای شگفت‌انگیز نو
  • 265,000 تومان
  • با تخفیف: 265,000 تومان
تصویر دریان گری (گالینگور)
  • 420,000 تومان
  • با تخفیف: 420,000 تومان
سبیل
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
کتاب اوهام گوناگون (مجموعه داستان)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
آن سوی آب
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
کابوس‌های کارلوس فوئنتس (مجموعه داستان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
طاعون سرخ
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
چیزی برای از دست‌دادن ندارید جز جان‌هایتان (سفر 18 ساعته با مراد)
کلیسای شیطان (مجموعه داستان)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

تصویر دریان گری (شومیز)

  • 380,000 تومان

دریان گری که هنوز از تابلو چشم برنگرفته بود، زیر لب گفت: «چه غم‌انگیز است، چه غم‌انگیز! من پیر خواهم شد، زشت و ترسناک! ولی این نگاره همیشه جوان خواهد ماند. تا ابد در همین روز ماه ژوئن باقی می‌ماند. کاش برعکس این می‌بود! کاش من همیشه جوان می‌ماندم و این تصویر پیر می‌شد! برای این- بله، برای چنین چیزی- حاضرم دار و ندارم را بدهم! برای این جوانی ماندگار از هیچ‌چیز دریغ نمی‌داشتم و حاضر بودم روحم را هم بفروشم!» «تصویر دریان گری»، تنها رمان اسکار وایلد و احتمالا مشهورترین اثر او، رمانی نامتعارف است، رمان یک شاعر، رمان یک نمایشنامه‌نویس، رمان یک نویسنده قصه‌های پریان، رمان یک منتقد ادبی و خلاصه رمان هرکسی جز یک رمان‌نویس. در واقع، کتاب هم از این‌همه بهره دارد و هم هیچ‌یک از اینها نیست. نثر آن گاه به شعر پهلو می‌زند و با اشعار منثور خود وایلد تفاوت چندانی ندارد. صحنه‌ها اغلب خصلتی سخت نمایشی به خود می‌گیرند که بذله‌گویی‌ها و حاضرجوابی‌های لرد هنری، یکی از دو شخصیت اصلی، به آن سرزندگی خاصی می‌بخشد. پیرنگ اصلی آن، داستان جوانی که هرگز پیر نمی‌شود، به مضامین قصه‌های پریان شباهتی آشکار دارد. به‌علاوه، بسیاری از بحث‌های شخصیت‌ها در باب هنر و زندگی و نسبت آنها با یکدیگر و چیستی و چرایی اثر هنری در نهایت از مباحث نقد ادبی و هنری نسب می‌برد. افزون بر این، وایلد با تعریف بخصوصی که از وظیفه هنرمند دارد، به آفرینش در آفرینش نیز دست می‌زند و می‌کوشد با توصیفی از اشعار گوتیه یا نمایشنامه‌های شکسپیر اثری به موازات آثار آنان بیافریند.

دنیای شگفت‌انگیز نو

  • 265,000 تومان

دوست جوان عزیزم، تمدن به شرافت یا دلاوری هیچ نیازی ندارد. این چیزها نشانه‌های ناکارآمدی سیاسی است. در جامعه بسامانی مثل جامعه ما هیچ‌کس اصلاً فرصت ندارد شریف یا دلاور باشد. تنها در شرایط مطلقاً بی‌ثبات است که چنین فرصتی دست می‌دهد. وقتی جنگ هست، وقتی دودستگی هست، وقتی وسوسه‌هایی هست که باید در برابرشان مقاومت کرد، وقتی معشوقه‌هایی هست که باید به خاطرشان جنگید یا دست به دفاع زد... در چنین موقعیت‌هایی شرافت و دلاوری البته معنایی دارد، اما امروزه جنگی در کار نیست. در نهایت دقت و مراقبت از عشق ورزیدن بیش از حد ممانعت به عمل می‌آید. چیزی به نام دودستگی هم یافت نمی‌شود، زیرا آدمی را چنان شرطی‌سازی می‌کنند که جز انجام آنچه باید بکند چاره‌ای ندارد. هرگاه رمانی دیستوپیایی را برای خواندن در دست می‌گیریم، قاعدتاً انتظار داریم تصاویری هولناک از آینده پیش چشممان ظاهر شود. سرزمینی هرز، فضایی آخرالزمانی، نظام‌های سیاسی خشن و سرکوبگر نومیدی مردمان از بهبود اوضاع، تلاش برای بقا و البته قحطی و انواع و اقسام بلاهایی که نوع بشر قادر است بر سر خود بیاورد. اما در رمان «دنیای شگفت‌انگیز نو» با چنین تصاویر دهشتناکی روبه‌رو نیستیم. مردم در اینجا همگی در رفاه و خوشبختی به سر می‌برند: نه خبری از بیماری و پیری است و نه از فقر و جنگ؛ همه شهروندان سرگرم تفریح و بازی‌اند و دولت یکپارچه جهانی هم هرگز به خشونت متوسل نمی‌شود. اما در طول زمان رفته‌رفته جامعه‌ای خیالی در آینده برای خواننده ترسیم می‌گردد که از هر کابوسی ترسناک‌تر است، جامعه‌ای با سیطره کامل تکنولوژی بر همه ابعاد زندگی مردم کل جهان، از پیش از تولد تا دم مرگ.

تصویر دریان گری (گالینگور)

  • 420,000 تومان

دریان گری که هنوز از تابلو چشم برنگرفته بود، زیر لب گفت: «چه غم‌انگیز است، چه غم‌انگیز! من پیر خواهم شد، زشت و ترسناک! ولی این نگاره همیشه جوان خواهد ماند. تا ابد در همین روز ماه ژوئن باقی می‌ماند. کاش برعکس این می‌بود! کاش من همیشه جوان می‌ماندم و این تصویر پیر می‌شد! برای این- بله، برای چنین چیزی- حاضرم دار و ندارم را بدهم! برای این جوانی ماندگار از هیچ‌چیز دریغ نمی‌داشتم و حاضر بودم روحم را هم بفروشم!» «تصویر دریان گری»، تنها رمان اسکار وایلد و احتمالا مشهورترین اثر او، رمانی نامتعارف است، رمان یک شاعر، رمان یک نمایشنامه‌نویس، رمان یک نویسنده قصه‌های پریان، رمان یک منتقد ادبی و خلاصه رمان هرکسی جز یک رمان‌نویس. در واقع، کتاب هم از این‌همه بهره دارد و هم هیچ‌یک از اینها نیست. نثر آن گاه به شعر پهلو می‌زند و با اشعار منثور خود وایلد تفاوت چندانی ندارد. صحنه‌ها اغلب خصلتی سخت نمایشی به خود می‌گیرند که بذله‌گویی‌ها و حاضرجوابی‌های لرد هنری، یکی از دو شخصیت اصلی، به آن سرزندگی خاصی می‌بخشد. پیرنگ اصلی آن، داستان جوانی که هرگز پیر نمی‌شود، به مضامین قصه‌های پریان شباهتی آشکار دارد. به‌علاوه، بسیاری از بحث‌های شخصیت‌ها در باب هنر و زندگی و نسبت آنها با یکدیگر و چیستی و چرایی اثر هنری در نهایت از مباحث نقد ادبی و هنری نسب می‌برد. افزون بر این، وایلد با تعریف بخصوصی که از وظیفه هنرمند دارد، به آفرینش در آفرینش نیز دست می‌زند و می‌کوشد با توصیفی از اشعار گوتیه یا نمایشنامه‌های شکسپیر اثری به موازات آثار آنان بیافریند.

سبیل

  • 140,000 تومان

هنگام دیدن این گزارش با خود گفته بود چه وحشتناک! شکی نیست که وحشتناک بود، همچنان که دیدن قحطی و گرسنگی در اتیوپی وحشتناک است. اما آنیس چه؟ مگر تجسم او درحالی که روی پله‌های کلبه‌ای ته باغ نشسته و مدام با صدایی آرام می‌گوید شوهرش هیچ‌وقت سبیل نداشته است وحشتناک نیست؟

کتاب اوهام گوناگون (مجموعه داستان)

  • 70,000 تومان

به نظرم، برای آن‌که در حق زندگی ظلمی روا نداریم، باید حساب روزهای بچگی را جدا کنیم. آن سال‌ها سال‌های فراموش‌نشدنی زندگی همه آدم‌ها هستند، روزهایی که همه اطرافیان مثل شاخ شمشاد زنده و سرحال و سرپا بودند. کسانی که به آن‌ها عمو و خاله می‌گفتیم حداکثر سن و سال امروز ما را داشتند. اگر باور نداری، خودت برو و ببین - همه آن خاله‌ها هنوز با اپل‌ها و فرهای شش‌ماهه‌شان همان‌جا هستند، درست مثل یک خواب... شاید برای همین است که هیچ‌وقت خواب بچگی‌هایم را نمی‌بینم. آخر به این آسانی که نمی‌شود یک خواب را در خواب دید.

آن سوی آب

  • 60,000 تومان

چه‌کسی ساز او را شکسته است؟ دستی خشن دسته‌ ساز را می‌گیرد و آن را بر سنگی می‌کوبد و بعد پرتش می‌کند توی دریا. دختر جوانی در قایق نشسته است. موهایش در پس چارقد منگوله‌داری پنهانند. چشمش به سازی است که بر فراز امواج بالا و پایین می‌شود، بالا و پایین. آیا می‌شود دستش را دراز کند و ساز را به درون قایق بکشد؟ بدنه ساز شکسته. عیبی ندارد. فقط باشد، حتی شده شکسته. تمام نغمه‌های کرت در آن ساز نهفته است.

کابوس‌های کارلوس فوئنتس (مجموعه داستان)

  • 60,000 تومان

حسن بلاسم، نویسنده عراقی ساکن فندلاند، در داستان‌های این مجموعه عمدتا به شرایط عراق پس از سقوط صدام حسین می‌پردازد و تصویری از مردم این سرزمین به دست می‌دهد، چه آن‌ها که در کشور ماندند و اسیر حمله بیگانه و نزاع‌های قومی و مذهبی و کشتارهای هرروزه شدند و چه آن‌ها که خواسته یا ناخواسته راه غربت را در پیش گرفتند و حتی آن‌جا نیز نتوانستند از کابوس‌های خانه‌کرده در گوشه‌گوشه ذهنشان خلاصی یابند.

طاعون سرخ

  • 50,000 تومان

طاعون سرخ داستان طاعونی خیالی است که در سال 2013 شیوع می‌یابد و تمدن بشری و کم وبیش تمام آدمیان را از میان می‌برد. شصت سال پس از شیوع این طاعون، پیرمردی به نام جیمز هاوارد اسمیت، یکی از معدود جان به دربردگان از آن بلای خانمان‌سوز، داستان زوال بشر و اضمحلال تمدن چندهزارساله او را برای نوه‌های بدوی خویش شرح می‌دهد.

چیزی برای از دست‌دادن ندارید جز جان‌هایتان (سفر 18 ساعته با مراد)

  • 78,000 تومان

سرم را چرخاندم و به مراد نگاه کردم. ساکت نشسته بود. به چه می‌اندیشید؟ طولی نکشید که من هم در دنیای او گم شدم، دنیایی که انگار آهسته از لابه‌لای انگشتان قدرتمندش فرومی‌لغزید. می‌خواستم خودم را قانع کنم که این مراد خشمگین و درمانده دیری نمی‌پاید. این بود که به آلبوم عکسش فکر کردم، نیز به آن وجه دوست‌داشتنی مراد و زندگی‌هایش، به چهره خندان آن مراد شاد و امیدوار، نشسته در استودیویی با گیتار اسپانیایی محبوبش در آغوش، ایستاده زیر نخلی بر کران دریایی گلگون.

کلیسای شیطان (مجموعه داستان)

  • 170,000 تومان

رانگل گیج و منگ آن خانه را ترک کرد. فقط یک شب، فقط یک ساعت! دیروقت به خانه رسید و به بستر رفت، اما نه برای خواب، برای سردادن هق‌هق گریه. فقط وقتی تنها بود، بزک‌دوزک تظاهر فرو‌می‌ریخت و او، به جای دیپلمات، به مرد دیوانه بدل می‌شد که توی بستر غلت می‌زد، فریاد می‌کشید و مثل بچه‌ها زار می‌زد، به معنا واقعی فلاکت‌زده از دست آن عشق خزانی غم‌انگیز. این طفلک بیچاره، موجود ساخته از خواب و خیال و تظاهر و کاهلی، در عمق وجودش به فلاکت اتللو بود و تقدیر بی‌شفقت‌تر از اتللو داشت.

صفحه‌ی 1