نشر شما


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
افکار زائد
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
مثبت‌اندیشی سمی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
هشیاری در 1 نگاه و 10 مهارت زندگی که در مدرسه یاد نمی‌دهند

افکار زائد

  • 130,000 تومان

آیا تا به حال شده تمام شب به اتفاقی فکر کنید که آن روز برایتان پیش آمده است؟ آیا برای هر تصمیم‌گیری بارها و بارها نتیجه را پیش‌بینی می‌کنید؟ راهکارهای ارائه شده در این کتاب به شما کمک می‌کند تا کنترل ذهنتان را به دست گیرید. به کنترل درآوردن افکاری که شبانه‌روز با آن درگیر هستید و آرامش زندگی‌تان را مختل می‌کنند، کاریست بس دشوار! بیش‌اندیشی، افکار زائد و نگرانی بیش از حد باعث بروز نگرانی و افسردگی می‌شود. در این کتاب دلایل بروز این اختلال و راه‌های کنترل و رسیدن به آرامش درونی ارائه شده است.

مثبت‌اندیشی سمی

  • 160,000 تومان

چگونه حتی با بهترین نیت، مثبت‌اندیشی می‌تواند سمی شود؟ اگر مثبت‌اندیشی جواب می‌دهد، چرا بسیاری از ما مضطرب، افسرده و فرسوده هستیم؟ کتاب مثبت‌اندیشی سمی برای کسانی است که زندگیشان سراسر از موفقیت نبوده و از توصیه‌های بی‌پایان و بی‌پایه که توجیه مثبت همه اتفاقات است بیزارند. همچنین از تظاهر دائمی به خوشحال بودن و از احساسات خوب ظاهری که در دشواری‌های زندگی دائما به آنها تحمیل می‌شود خسته‌اند. ویتنی گودمن، روان‌درمانگر و نویسنده کتاب، تجربیات شخصی، تحقیقات آکادمیک و توصیه‌های عملی خود را به زیبایی در هم می‌آمیزد و نشان می‌دهد تا چه اندازه مثبت‌اندیشی سمی بی‌تاثیر و برای خودمان و روابط‌مان مضر است و در ادامه راهکارهایی جایگزین و نگرش‌هایی تاثیرگذار را معرفی می‌کند.

هشیاری در 1 نگاه و 10 مهارت زندگی که در مدرسه یاد نمی‌دهند

  • 100,000 تومان

کتابی که پیش‌رو دارید شامل دو بخش است‎‎؛ بخش اول؛ «هشیاری در یک نگاه» و بخش دوم با عنوان «ده مهارت زندگی که در مدرسه یاد نمی‌دهند» که به باور مترجم حاوی نکات ارزنده و کاربردی در زمینه روانشناسی برای خوانندگان فارسی زبان است. هشیاری فواید فراوانی در بر دارد، از جمله در حیطه‌های سلامت تن و روان، ارتباط با دیگران، هنر، ورزش، موسیقی، حرفه، محل کار، سیاست، تغذیه، داوری، روانشناسی، کارآفرینی، مدیریت و رهبری، مطالعه، کسب دانش و... . از نظر خانم الن لنگر استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد، ناهشیاری بسیار رایج است و تمامی مشکلات ما چه شخصی و چه ارتباطی، حرفه‌ای یا اجتماعی به‌طور مستقیم یا غیر‌مستقیم از ناهشیاری نشات می‌گیرند. فصل‌های این کتاب توضیح می‌دهد چگونه ناهشیاری ایجاد می‌شوند و چطور در زمان حال و در رابطه با جنبه‌های مختلف زندگی می‌توان هشیاری بیشتری داشت.

صفحه‌ی 1