نشر داهی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کینه کمین کرده
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
درونت چه خبره
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
365 روز بدون تو
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
حالا 1 نفس راحت بکش
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
به امید دل بستم
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
این کتاب برای شماست (امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال‌کننده باشه)
دوباره والد خودت شو
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان

کینه کمین کرده

  • 210,000 تومان

مشکل درست از همان لحظه‌ای در زندگی من شروع شد که پرستار با خوشحالی تمام به پدر و مادرم مژده داد که دختردار شده‌اند و زمانی این مشکل بغرنج‌تر شد که برادرم سهراب با هزار نذر و نیاز به دنیا آمد. فرزند اول که چه عرض کنم، مادر برادرم شده‌بودم. همین دختر بودن مرا فرسنگ‌ها از نوجوان‌های همسن خودم دور کرد. مثل هیچ‌کدامشان نبودم که صبح‌ به‌ صبح مادرم لقمه داخل کیفم بگذارد و با بوسه‌ای محبت‌آمیز راهی مدرسه‌ام کند. می‌دانم، خیلی خوب هم می‌دانم؛ همه نصیحت‌های شما را از برم، اما گذشت از کینه کهنه برایم محال است. تا به حال شده خیلی جدی در نوجوانی به کشتن کسی فکر کرده باشید؟

درونت چه خبره

  • 180,000 تومان

رسیدن به قدرت واقعی یعنی بدونی که فقط و فقط خودتی که تسکین‌دهنده، قهرمان و راهنمای خودت هستی.

365 روز بدون تو

  • 160,000 تومان

365 روز طول کشید تا یه کم از سرم بیفتی...

حالا 1 نفس راحت بکش

  • 198,000 تومان

روابط مهم در فضاهای شخصی و حرفه‌ای باید سرشار از محبت و پرورش باشند. چه کسی به سوء‌استفاده کلامی و شکنجه ذهنی که علیه همسر، فرزند، خواهر و برادر یا یک همکار رخ می‌دهد و فضای سمی ایجاد می‌کند، نظارت دارد؟ این یک جرم جدی نیست که گزارش شود؛ این نوع رفتارهای سمی به اسم مشکلات روانی، انضباط، روش‌های سخت‌گیرانه فرزندپروری، رقابت‌های خواهر و برادری و سیاست‌های محل کار لاپوشانی می‌شوند. «حالا یک نفس راحت بکش» به تمام روح‌های شکسته‌ای اختصاص دارد که شب‌ها با چشمان اشک‌آلود به خواب می‌روند، آنان که به معشوقشان بی‌پروا عشق می‌ورزند، او را حمایت می‌کنند و محبت خود را نثارش می‌کنند، اما شب‌ها بیدار می‌مانند و با خودشان می‌گویند که کجای رابطه کم گذاشتند و چه کار دیگری باید انجام دهند که شریک زندگی‌شان آنها را تأیید کند؟ خودتان را در تاریکی غرق نکنید، شما تنها نیستید.

به امید دل بستم

  • 250,000 تومان

در پس دورنمای بی‌رحم یک بیمارستان، من به پسرکی بازیگوش با چشم‌‌هایی به رنگ خورشید دل بستم که در آن ویرانه تنها دلخوشی‌ام شد. همین موجب شد زمانی‌که مقابل چشم‌های من جان خود را گرفت روحم متلاشی شود. از آن روز، سوگند خوردم دیگر به هیچ‌کس دل نبندم. به جز سه نفر: دوست‌هایم، سونی، نئو و کور. گروهی از بچه‌های سرکش که مرگ را انتظار می‌کشیدند. سونی با همان یک ریه‌ای که دارد هوای آزادی را به داخل ریه‌هایش کشیده و ما را رهبری می‌کند. نئو، نویسنده بداخلاق روی صندلی چرخدار، تمام کارهای مهمی که تا به امروز کردیم از دزدی گرفته تا ترساندن پرستارمان را ثبت و ضبط می‌کند. کور، خوش قیافه گروه، با بدنی ماهیچه‌ای، غول مهربانی است که قلبش دارد از کار می‌افتد. پیش از اینکه مرگ ناگزیر ما را از پای درآورد، من و دزدهایم آخرین سرقت خود را برنامه‌ریزی می‌کنیم. فراری بزرگ که ما را از شرِ والدین بددهان، فقدانی کمرشکن، و واقعیت بیماری‌هایمان خلاص می‌کند. اما روزی که یک نفر دیگر از آن در داخل می‌آید چه می‌شود؟ دخترکی که به مهمانی ما پیوسته و با لبخند شیطنت‌آمیزش من را از حرف زدن عاجز می‌کند. چه اتفاقی می‌افتد وقتی خورشید را در چشم‌هایش می‌بینم، و با اینکه می‌ترسم دوباره کسی را از دست بدهم، اما با این‌حال عاشق‌اش می‌شوم؟

این کتاب برای شماست (امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال‌کننده باشه)

  • 250,000 تومان

«وری لاینز» که با نقاشی‌هایش افراد زیادی را در سرتاسر دنیا دلبسته خود کرده است حالا با داستانی شیرین و خنده‌دار در مورد امید، نگرانی و بیسکوئیت شکلاتی به میان طرفدارانش آمده است. وری لاینتز نقاشی‌های معروفش را تبدیل به داستانی در مورد نوشتن همین کتاب کرده است و با روشی خلاقانه شروع فرایند مضطرب‌کننده نوشتن کتاب را با پایان امیدوارکننده‌اش گره زده است. «این کتاب برای شماست» یک پرتره صادقانه و دلنشین درمورد نگرانی و تاثیرش در زندگی و کار ما است. نگاه سرشار از شوخ‌طبعی نویسنده به مسائل سخت زندگی باعث می‌شود همه‌چیز کمی ساده‌تر به‌ نظر برسند حتی وقتی موضوعات جدی‌تری چون سلامت روان و افسردگی مطرح می‌شوند. داستان صادقانه و شاد این کتاب که از زمان چاپ در سال 2023 میلادی تاکنون به زبان‌های آلمانی، کره‌ای، ویتنامی، ترکی و چینی ترجمه شده است، باعث می‌شود افرادی که از اضطراب، سرخوردگی و نبود اعتمادبه‌نفس رنج می‌برند با این داستان ارتباط برقرار کنند و درک بهتری از روحیات خود و برخوردشان با زندگی داشته باشند.

دوباره والد خودت شو

  • 115,000 تومان

خودتان را طوری دوست داشته باشید که همیشه دوست داشته‌اید به شما عشق بورزند. از سنین جوانی، ما سعی می‌کنیم والدینمان را تحت‌تاثیر قرار دهیم و آنها را خوشحال کنیم. به‌درستی رفتار می‌کنیم و خودمان را به دردسر نمی‌اندازیم. به‌سختی درس می‌خوانیم و کار‌ می‌کنیم تا والدینمان به ما افتخار کنند. هر کاری که والدینمان را خوشحال می‌کرد انجام دادیم اما هنوز هم کافی نیست. هنوز هم والدینمان مثل قبل با ما رفتار می‌کنند. هدف این کتاب این است که شما یاد بگیرید چگونه والد خودتان باشید. کاری که والدینتان در گذشته نتوانستند برای شما انجام دهند را اکنون خودتان می‌توانید انجام دهید.

صفحه‌ی 1