نشر باد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مال من (قوانین پنهان مالکیت چگونه زندگی‌مان را کنترل می‌کند)
فرضیه خوشبختی (10 اندیشه باستانی برای درک حقایق نوین)
1 آموزش هیجانی
  • 196,000 تومان
  • با تخفیف: 196,000 تومان
مهره حیاتی (تمرین غیرقابل جایگزین شدن)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
فریفته تصادف (نقش پنهان شانس در زندگی و بازارها)
زبان تن (راهنمای تعبیر اشاره‌ها و حرکات بدن)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان

مال من (قوانین پنهان مالکیت چگونه زندگی‌مان را کنترل می‌کند)

  • 199,000 تومان

مال منه یکی از اولین جملاتی است که کودکان یاد می‌گیرند تا به کمک آن مالکیت خود بر اسباب‌بازی‌هایشان را اعلام کنند. هر چند معنای مالکیت طبیعی به نظر می‌رسد، اما بسیاری از اطلاعاتمان در این زمینه نادرست است. واقعا مالکیت چیست؟ چگونه مالک چیزی می‌شویم و مهم‌تر از آن، چطور مالکتمان را حفظ می‌کنیم. در این کتاب، مایکل هلر و جیمز سالزمن، دو مدرس برجسته حقوق در مشهورترین دانشگاه‌های آمریکا، با زبانی ساده به این سوالات بنیادین پاسخ می‌دهند. مال من با شش عبارت روزمره مانند آسیاب به نوبت، یا چهار دیواری اختیاری اصولی که نه تنها در تعیین مالکیت به خواننده یادآور می‌شود. اصولی که نه تنها در تعیین مالکیت نقش دارند، بلکه در سطح جوامع داخلی و بین المللی نیز اساس استدلال های حقوقی را شکل می‌دهند. این کتاب مملو از داستان‌هایی است که نشان می‌دهد، قواعد مالکیت، چطور به جوامع انسانی کمک می‌کند تا در تنگنای دعوا بر سر منابع محدود، به جان هم نیفتند.

فرضیه خوشبختی (10 اندیشه باستانی برای درک حقایق نوین)

  • 198,000 تومان

جاناتان هایت، روانشناس اجتماعی و استاد روانشناسی اخلاق در دانشگاه نیویورک، با بررسی اندیشه‌های باستانی تمدن‌های کهن در مدیترانه، چین و هندوستان، نشان می‌دهد که کدام بخش از این اندیشه‌ها در زندگی امروزی ما کاربرد دارد و کدام بخش از آنها با گذشت زمان، اهمیت و اعتبار خود را از دست داده است. کتاب «فرضیه خوشبختی» دارای ده فصل اصلی است و نویسنده در هر فصل، به بررسی یک اندیشه بزرگ و مهم پرداخته است. آن‌گونه که بودا گفته است: «این ذهن ماست که زندگی‌مان را می‌سازد.» اما به نظر او، ذهن به فیلی می‌ماند که سرگردان، راه خودکامگی و کامجویی را می‌پیماید. حال، این خودآگاه ماست که هدایت آن را به دست می‌گیرد؛ همانند فیلبانی که بر پشت فیلی نشسته است. با خواندن این کتاب، با عملکرد ذهن انسان آشنا می‌شوید و پیشنهادهایی کاربردی برای افزایش شادی، رضایت خاطر و آرامش دریافت می‌کنید. هایت همچنین به بررسی دلایل بروز برخی اختلالات روحی مانند اظطراب اجتماعی، اضطراب پس از سانحه، وسواس فکری عملی، حمله‌های عصبی و... می‌پردازد و علاوه بر اینکه آنها را از دیدگاه علمی برای مخاطب توضیح می‌دهد، راهکارهایی ساده و قابل اجرا در اختیار او می‌گذارد.

1 آموزش هیجانی

  • 196,000 تومان

امروزه، وقت و انرژی زیادی صرف آموزش موضوعات فنی و علمی می‌شود؛ در حالی که روز به روز از موضوعات عاطفی و روانی فاصله می‌گیریم. شاید آنقدر که به آموزش مهارت‌های شغلی توجه می‌کنیم، به توانمندی انسان در ازدواج یا مهر ورزیدن اهمیت نمی‌دهیم؛ گویا تصور می‌کنیم سواد عاطفی یا به عبارتی هوش هیجانی، غیرضروری است. اما در واقع، مهارت ما در تفکر و درون‌نگری، برقراری ارتباط، همدردی با دیگران و... هوش هیجانی‌مان را شکل می‌دهد. با درک این مفهوم، درمی‌یابیم که حتی ابراز عشق هم یک مهارت است، نه صرفا فوران احساسات، آنگاه به اهمیت افزایش ظرفیت هوش هیجانی‌مان پی می‌بریم؛ چیزی که از طریق هنر و فرهنگ و با تقویت مهارت‌های کلیدی زندگی ممکن است. آلن دوباتن، نویسنده و فیلسوف سوئیسی ساکن بریتانیا، به‌طور نظام‌مند، فلسفه را با مفاهیم عادی زندگی همچون عشق و مهارت‌های زیستن، پیوند داده است. اهل فلسفه باشید یا نه، احتمالا نام اثر مهم او، «تسلی‌بخشی‌های فلسفه» را شنیده‌اید. دوباتن در یک آموزش هیجانی از پنج زاویه‌ی خود، دیگران، روابط، کار و فرهنگ ابعاد هوش هیجانی را بررسی می‌کند و با تصویری که از این مهارت به ظاهر ساده اما پیچیده‌ی دنیای مدرن ارائه می‌دهد. به ما در رشد و پرورش هرچه بیشتر آن کمک می‌کند.

مهره حیاتی (تمرین غیرقابل جایگزین شدن)

  • 195,000 تومان

فرقی نمی‌کند که کارگری روزمزد باشید یا مدیر بازاریابیِ شرکتی بزرگ؛ بازار کار، کارمندان سربه‌زیر، و صرفا فرمان‌بردار را به راحتی کنار می‌گذارد؛ مانند چرخ‌دنده‌های یک ماشین که مشابه آنها را به وفور در بازار پیدا می‌کنیم. در نقطۀ مقابل «مهرۀ حیاتی» قرار دارد. مهرۀ حیاتی، نیرویی غیرقابل‌جایگزین است که با ذهن پویای خود، خارج از چارچوب‌ها فکر می‌کند؛ در مقابل آنچه غلط می‌پندارد، واکنش نشان می‌دهد و به دنبال بدعت و بهبود کار است. شغلش را تنها وسیله‌ای برای گذران زندگی نمی‌داند و از روح و قریحۀ خود، برای پیشرفت کار مایه می‌گذارد، حتی در جایگاه یک خدمتکار ساده. «ست گودین» نویسنده آمریکایی، کارآفرین و سخنران برتر در زمینۀ کسب و کار، طی دوازده بخش و با مثال‌های کاربردی و ملموس، سرنخ‌های لازم را برای تبدیل شما به نیرویی برجسته و غیر‌قابل جایگزین، در اختیارتان قرار می‌دهد. او از هفت ویژگی اصلی مهره‌های حیاتی پرده برمی‌دارد، از اهمیت برقراری ارتباطات در محیط کار سخن می‌گوید و حتی برای مواقعی که تلاشتان در مسیر غیرقابل جایگزین شدن ناکام مانده، راه‌حل ارائه می‌دهد.

فریفته تصادف (نقش پنهان شانس در زندگی و بازارها)

  • 171,000 تومان

تا به حال به این فکر کرده‌اید که ممکن است علت موفقیت‌ آدم‌های موفق، خوش‌شانسی آنها باشد، نه لزوماً توانمندی و مهارتشان؟ چقدر به نقش شانس، احتمالات و رویدادهای اتفاقی در زندگی باور دارید؟ «فریفتة تصادف»، تلاشی است برای آشنا کردن ما با موضوع مهم تصادفی بودن، رویدادهای اتفاقی و نقش شانس در زندگی. نیکلاس طالب متخصص لبنانی- آمریکایی آمار، تحلیل‌گر ریسک و مدرس دانشگاه در علوم تصمیم‌گیری، می‌گوید که انسان‌ها گمان می‌کنند پشت هر رویدادی، حتماً علت منطقی مهمی وجود دارد؛ ولی همیشه این‌طور نیست و شانس قطعاً به بعضی از آدم‌ها بیشتر از برخی دیگر کمک می‌کند! این کتاب، معادلات و نمودارهای زیادی ندارد و کسانی هم که درک قوی و دقیقی از احتمال، سرمایه‌گذاری یا بازار سهام ندارند، می‌توانند با خواندنش، فهم بهتری از نقش شانس و تصادف در وضعیت زندگی افراد و کسب و کارها به دست بیاورند.

زبان تن (راهنمای تعبیر اشاره‌ها و حرکات بدن)

  • 17,000 تومان

شناخت رفتارهای تنی روابط‌مان را با دیگران آسان‌تر می‌کند و اگر با ذهن و چشمی باز به نشانه‌های بدن توجه کنیم، نتیجه بهتری از دیدارها و مکالمات‌مان به دست می‌آوریم. زبان تن نشانه‌ها و پیام‌هایی را که غالبا ناآگاهانه ارسال و دریافت می‌کنیم برایمان به زبانی فهمیده و کاربردی برگردان می‌کند. نویسنده کتاب - سامی مولکو - هنرپیشه پانتومیم و کارگردانی شناخته شده در جهان است. او اکنون در کالج ماکس رینهارد وین درس می‌دهد.

صفحه‌ی 1