نشر آرما


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مواظبم باش (راهنمای کاربردی پیشگیری از جرایم جنسی علیه کودکان و نوجوانان)
باغبان
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
همه چیز خوب پیش خواهد رفت
  • 8,000 تومان
  • با تخفیف: 8,000 تومان
فهم هم‌جنس‌گرایی (راهنمای والدین برای پیشگیری از آن)

مواظبم باش (راهنمای کاربردی پیشگیری از جرایم جنسی علیه کودکان و نوجوانان)

  • 70,000 تومان

در هر فرهنگی، ناگزیر تربیت جنسی وجود دارد، حتی فرهنگ‌هایی که بنا بر مسکوت گذاشتن این امر دارند و هنجار «هیچ آموزش جنسی نباید باشد» را برگزیده‌اند. از آن جا که یادگیری درباره امر جنسی و امر جنسیتی، ناگزیر در یک فرهنگ اتفاق می‌افتد بنابراین برای به‌سامان کردن فرهنگ جنسی باید با شناخت ماهیت زیست‌شناختی، روانی و فرهنگی امر جنسی که بسیار در هم تنیده نیز هستند، تربیت پویا و بهنجار جنسی داشته باشیم. به اجمال می‌توان گفت، هدف از تربیت جنسی فراهم کردن زندگی پاک و بهنجار جنسی برای انسان و حفاظت از آن است. از آن جا که امنیت جنسی کودکان و نوجوانان یکی از مسائل مورد اهتمام جوامع مختلف است، در این زمینه متون متعدد و متنوعی به زبان‌های مختلف تألیف شده است. این متون از کتاب‌های نظری دانشگاهی تا جزوه‌های دستورالعملی به زبان ساده را شامل می‌شوند. واقعیت‌های تلخ سوء استفاده و تعرض جنسی به کودکان و نوجوانان از طرفی و بررسی متون پیشگیری از جرایم جنسی به زبان فارسی، انگیزه‌ای شد تا در کتابی مختصر و به زبان ساده، مفاهیم عملی و دستورالعمل‌های مؤثر در این زمینه برای پدر و مادرها، آموزگاران و مربیان ارائه کنیم .

باغبان

  • 30,000 تومان

«من سعی کرده‌ام هر آن‌چه درباره‌ی زیبایی به من یاد داده‌اید را به خاطر داشته باشم.» دهه‌ی 1930، زمانی که خانواده‌ی لیدیا گریس برای امرار معاش به مشکل خورده بودند، چمدانش را بستند و او را در حالی که جیب‌ها و چمدانش پر از بذر گل و گیاه بود، با قطار برای مدتی زندگی نزد دایی جیم بداخلاق فرستادند که در شهر نانوایی داشت. لیدیا گریس چیزی درباره‌ی پخت نان نمی‌داند، اما او با انگشتان سبزش آماده و مشتاق ساختن و کاشتن است. او یک هدف مهم هم دارد: خنداندن دایی جیم.

همه چیز خوب پیش خواهد رفت

  • 8,000 تومان

از آن به بعد دانه کوچولو همه چیز را آن‌طور که بود دوست داشت. البته روباه کوچولو باز گاهی نگران می‌شد، ولی آنها یاد گرفته بودند که به باغبان اعتماد کنند. ما هم همان‌طور یاد می‌گیریم که به خدا اعتماد کنیم...

فهم هم‌جنس‌گرایی (راهنمای والدین برای پیشگیری از آن)

  • 200,000 تومان

هم‌جنس‌گرایی یکی از مسائل دیرپای فرهنگ بشری است. این کتاب، که از برجسته‌ترین آثار این جریان است، به زبان‌های بسیاری ترجمه شده و مخاطبان آن به طور عام، همه کسانی‌اند که می‌خواهند برای پرسش‌های زیر پاسخی بیابند: هم جنس‌گرایی چیست؟ چگونه اتفاق می‌افتد؟ چگونه شناخته می‌شود؟ چگونه درمان می‌شود؟ چه تمایزی با کودک‌بارگی دارد؟ روانشناسان درباره آن چه می‌گویند؟ چه رویکردهای متفاوتی در میان روانشناسان درباره آن وجود دارد؟ واقعیت‌های هم‌جنس‌گرایی در غرب چیستند؟ رواج این مساله چه پیامدهایی را به جا گذاشته است؟ چه ابعاد ترویجی هنری و رسانه‌ای دارد؟ مولفه‌های هم‌جنس‌گرایی مذکر با هم‌جنس‌گرایی مونث کدامند؟ و... .

صفحه‌ی 1