نشر آبژ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غلبه بر افسردگی (بر اساس رویکرد شناخت‌درمانی کاربست استعاره در درمان افسردگی)
اصول مشاوره و فنون روان‌درمانی با ان ال پی (سطح پیشرفته)

غلبه بر افسردگی (بر اساس رویکرد شناخت‌درمانی کاربست استعاره در درمان افسردگی)

  • 43,000 تومان

هدف از نگارش این کتاب، کمک به شماست تا بتوانید با همکاری درمان‌گری شایسته بر افسردگی غلبه‌درمانی کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از راهبردها، مهارت‌های مقابله‌ای و کنار آمدن را برای خودتان ایجاد کنید. در نتیجه، به طور فعال با افسردگی مقابله کنید و اجازه ندهید تا کیفیت زندگی‌تان را پایین بیاورد. بر اساس این باور که افسردگی "حیوان وحشی" است که باید رام گردد، در این درمان سرواژه‌ای را به کار می‌بریم تا به کمک آن اهداف درمانی را بهتر بشناسید. در طول این درمان، با درمان‌گرتان اساس زیستی افسردگی (B)، نقش هیجان‌ها (E)، سطح فعالیت‌ها (S) و افکارتان (T) را در اختلال افسردگی خواهید شناخت.

روانشناسی ورزش در عمل (کتاب کار ویژه اساتید دانشجویان تربیت بدنی ورزشکاران مربیان روانشناسان و والدین)

  • 30,000 تومان

ورزش یک علم است. این علم با پژوهش‌های میان‌رشته‌ای در حال تعریف شاخه‌های تخصصی خود است. پژوهش‌ها در کنار تجربه نشان داده است، همگام با رشد روزافزون علوم و تخصصی شدن حوزه‌های مختلف، مشاوره تخصصی نیز برای همه افراد داوطلب ورزش یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر شده است. احتمالا شنیده‌اید، ورزشکاران باتجربه و حرفه‌ای، با روانشناسان ورزشی کار می‌کنند، اما اینکه روانشناسی ورزش دقیقا چیست و آیا فقط به بازیکنان حرفه‌ای محدود می‌شود؟ یا هر شخصی اعم از افراد عادی، والدین، مربیان و سازمان‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند؟ یا نه؟ سوالاتی است که باید پاسخ داده شود.

اصول مشاوره و فنون روان‌درمانی با ان ال پی (سطح پیشرفته)

  • 35,000 تومان

شما در این کتاب به طور سازمان‌یافته‌ای با قسمت‌هایی از NLP آشنا خواهید شد که کاربرد دقیق و قدم به قدم آن را در روان‌درمانی فردی و بعد از آن خانواده‌درمانی را آموزش می‌دهد. زمانی که این کتاب برای اولین چاپ و منتشر شد اهمیت آن در حدی بود که گریگوری بی‌تسون و ویرجینیا ساتیر بر روی نسخه انگلیسی آن مقدمه نوشتند و آن را کتابی جامع که شیوه‌ای سیستماتیک در روان‌درمانی را آموزش می‌دهد معرفی کردند...

صفحه‌ی 1