فصل اندیشه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کودک نوپا مونته سوری
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
بچه‌های طلاق (مسائل شگفت‌انگیزی که دانستن آن موجب پیشرفت و بهبود در جامعه می‌شود)
پول حرف اول را می‌زند (راهنمایی‌های اولیه در مورد سرمایه‌گذاری)
کودک کار‎آفرین (چگونه می‎توانم 1کارآفرین بشوم)
فرزند عزیزم (فرشته‌ای که از دستش دادیم و برای همیشه دوستش داریم و به او احترام می‌گذاریم)
راهنمای پرورش هوش مالی برای کودکان (روش‌هایی برای به‌دست آوردن پس‌انداز خرج و بخشش پول)
اعتماد به نفس کودکان
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
تربیت کودک در هر سن و مرحله از زندگی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
آرام کردن کودک عصبی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

کودک نوپا مونته سوری

  • 300,000 تومان

زمان آن رسیده که نگرشمان نسبت به کودکان را تغییر دهیم. سیمون دیویس با استفاده از اصول دکتر ماریا مونته‌سوری، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان اوقات سپری شده با یک کودک بهانه‌گیر و ناسازگار را به لحظاتی ثمربخش و سرشار از کنجکاوی، یادگیری، احترام و مکاشفه تبدیل کرد. با وجود صدها ایده عملی برای تمامی جنبه‌های زندگی با یک کودک، در این کتاب می‌آموزید: چگونه هنگامی که کودکتان ناآرام و بی‌قرار است، خویشتن‌‌دار بوده و با عشق و احترام، محدودیت‌هایی برای او معین کنید. خانه‌تان را مرتب کرده و از قید هرگونه هرج‌ومرج و بهم‌ریختگی، رهایی یابید. براساس اصول مونته‌سوری، فعالیت‌هایی در نظر بگیرید که برای کودک یک تا سه ساله شما مناسب باشد. کودکی پرورش دهید که کنجکاو بوده و به کندوکاو در دنیای اطراف خود علاقمند باشد. دنیا را از نگاه کودک خود نگریسته و از مشاهده چگونگی نگرش آن‌ها شگفت‌زده و مشعوف شوید.

بچه‌های طلاق (مسائل شگفت‌انگیزی که دانستن آن موجب پیشرفت و بهبود در جامعه می‌شود)

  • 100,000 تومان

سلام! این کتاب برای شماست نه والدین‌تان. مراحلی که از سر می‌گذرانید دشوار است. باور کنید درک می‌کنم. من هم چنین مراحلی را پشت سر گذاشته‌ام. حتی پیش از تولد من، جدایی در خانواده‌ام رخ داده بود. هنگامی که شش ساله بودم، والدینم از هم جدا شدند. چندین نامادری و ناپدری، برادران ناتنی و خانواده‌های جدید داشتم. تلاش برای این که متوجه شوی چگونه باید با صدها موقعیت جدید کنار آمده و همه چیز مرتب و منظم باقی بماند، گیج‌کننده است. سخت است به یاد بیاوری که کجای این دنیا ایستاده‌ای. جدایی مجموعه‌ای از چیزهای متفاوت است و به‌راحتی می‌توان با تغییرات عظیمی که در زندگی رخ می‌دهد، از پا درآمد. با وجود این همه آشوب و بی‌نظمی، تمرکز بر هر چیزی که اشتباه پیش رفته و فکر می‌کنید از دست داده‌اید، آسان می‌شود. اما این کتاب درباره این مسائل نیست. هنگام مرور تجربیاتم در مورد جدایی، از این موهبت برخوردار بودم که خانواده و دوستانم در کنارم بوده و توانستم از توصیه‌هایشان بهره‌مند شوم. آنها به من کمک کردند تا متوجه جنبه مثیت این تجربیات جدید شده و نگرش مثبتی داشته باشم. در این کتاب، مهم‌ترین نکاتی که برای راحت‌تر کنار آمدن شما با این موضوع متوجه شده‌ام را گردآوری کرده‌ام. امیدوارم این نکات به شما کمک کنند تا زندگی‌تان اندکی درخشان‌تر شود.

پول حرف اول را می‌زند (راهنمایی‌های اولیه در مورد سرمایه‌گذاری)

  • 60,000 تومان

والدین تا کنون چند بار جمله «چرا مدیریت امور مالی شخصی در مدارس آموزش داده نمی‌شود» را شنیده‌اید؟ آخرین باری را که از قضیه فیثاغورث استفاده کرده‌اید به خاطر دارید؟ ولی هر سال باید مالیات پرداخت کنید و آیا این احمقانه نیست؟ به جای زیر سوال بردن سیستم آموزشی قدیمی مدارسء مهم است که بپرسیم « چگونه می‌توان مدارس را مجبور به آموزش مدیریت مالی شخصی» کرد. صادقانه بگویمء به نظر من این کار از خود ما شروع می‌شود. بنا به هر دلیلیء پول همیشه مسئله‌ای بوده که کمتر به آن پرداخته شده است. پس بیایید برای افزایش آگاهی درباره مسائل مالی با دوستانء خانواده و افراد غریبه صحبت کنیم. این کتاب به زبانی ساده و در قالب یک گفت‌وگوی خودمانی نکات مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. گاهی اوقات یک مکالمه دوستانه بهترین راه یادگیری است. کودکان آیا از اینکه همیشه در فروشگاه باید از والدینتان درخواست کنید که برای شما خوراکی بخرند خسته شده‌اید؟ آخرین بازی‌ای که برای گوشی‌تان خریده‌اید کی بوده است؟ خب... برای این کارها به پول نیاز دارید. من می‌توانم به شما کمک کنم تا یاد بگیرید پول‌تان را پس‌اندازء سرمایه‌گذاری و مدیریت کنید و هزینه‌هایتان را بپردازید. این کتاب از طریق مکالمات دو دوست مسائل مرتبط با پول و تجارت را توضیح داده است. در پایانء متوجه می‌شوید که با مدیریت صحیح ثروت قابل توجهی در آینده نصیب‌تان خواهد شد.

کودک کار‎آفرین (چگونه می‎توانم 1کارآفرین بشوم)

  • 53,600 تومان

همه والدین برای فرزندانشان آمال و آرزوهایی دارند و در ذهنشان آنها را در موقعیت شغلی و اجتماعی خاص در‎نظرمی‎گیرند. اما پرورش کودکان کارآفرین با‎ توجه به تغییر نگرش جوامع امروزی کاری سخت و دشوار به نظر می‎رسد. باور کنید یا نه، مشاغل زیادی وجود دارند که بچه‌ها می‎توانند انجامشان دهند. مشاغلی که نه‌تنها با انجامشان تجربه ارزشمندی در دنیای کسب و کار به دست می‎آورند، حتی می‎توانند پس‌انداز کنند. امیدواریم این کتاب راهنمای خوبی برای ورود فرزندانتان به دنیای تجارت و راه‌اندازی مشاغلی متناسب با سن و سالشان باشد.

فرزند عزیزم (فرشته‌ای که از دستش دادیم و برای همیشه دوستش داریم و به او احترام می‌گذاریم)

  • 37,000 تومان

بیش از هفت سال است که تانی و جان، رهبری گروهی حمایتی را برعهده دارند که به صورت خستگی‌ناپذیر، به والدینی که متحمل رنج فقدان فرند در حین بارداری شده‌اند کمک می کنند تا غم‌هایشان را با دیگران به اشتراک گذاشته و بهبود یابند. آنها که دو فرزند خود را پیش از اتمام دوره بارداری از دست داده‌اند، تمامی تلاششان را به کار بسته‌اند تا الهام‌بخش دیگران در پشت سر گذاشتن دوران غم و اندوه و تمرکز بر آینده‌ای روشن باشند.

راهنمای پرورش هوش مالی برای کودکان (روش‌هایی برای به‌دست آوردن پس‌انداز خرج و بخشش پول)

  • 100,000 تومان

این کتاب شامل دایره واژگانی است که نکته‌های مهمی ر ا به شما یادآوری می‌کند و روش‌های مالی گوناگونی را با ابزاری کارآمد همچون رهنمودها و راهکارهای مفیبد در برابر دید شما می‌گشاید. با خواندن فصل فصل این کتاب راهنما، بچه‌ها این توانمندی‌ها را پیدا می‌کنند: اصول پایه دانش مالی و چگونگی مدیریت سرمایه و روش نگهداری و بقای پول راهکارهای کسب پول، سرمایه‌گذاری، هزینه‌کردن و حتی اهدای کمک مالی گزینه‌های گوناگون درباره ارتباط پول و سرمایه با رشد شخصیت فردی

اعتماد به نفس کودکان

  • 168,000 تومان

رویکردی خلاقانه و نوین برای کمک به کودکان در ایجاد اعتماد به نفس واقعی و پایدار «نمی‌توانم این کار را انجام دهم.» «به اندازه کافی خوب نیستم.» «هیچ‌کس مرا دوست ندارد.» برای والدین بسیار ناراحت‌کننده است که بشنوند فرزندانشان خود را سرزنش می‌کنند و نسبت‌های منفی به خود می‌دهند. ما والدین در برخورد با چنین مواردی، به‌طور غریزی با خود انتقادی آن‌ها مخالفت می‌کنیم و آن‌ها را غرق در تمجید می‌کنیم و سعی می‌کنیم آن‌ها را متقاعد کنیم که چقدر خاص هستند. اما پژوهش‌ها حاکی از این هستند که این رویکرد می‌تواند برعکس عمل کند. هر چه بیشتر به بچه‌های کم اعتماد به نفس خود بگوییم، «تو فوق‌العاده‌ای!» دلایل و استدلال بیشتری می‌آورند که، «فوق‌العاده نیستند!»

تربیت فرزندان (بایدها و نبایدهایی برای پدرها و مادرها 51 ترفند 1 دقیقه‌ای که شما را به والدین بهتری تبدیل می‌کنند)

  • 45,000 تومان

آیا از خواندن کتاب‌های حجیم روانشناسی خسته شده‌اید و به اینفکر می‌کنید که کاش یه نویسنده پیدا می‌شد و عصاره کتاب را می‌گرفت و در حفظ وقت خواننده به او کمک می‌کرد؟ این همان کتابی است که در کوره تجربه پخته و بخش‌های زائد آن حذف شده و تکه‌های طلای آن به شکل پنجاه شمش طلا در سه فصل در اختیار شما قرار گرفته است.

تربیت کودک در هر سن و مرحله از زندگی

  • 35,000 تومان

در کتاب تربیت کودک در هر سن و مرحله‌ای به نکات زیر بر می‌خوریم: مروری بر رشد و فرزندتان که شامل احساسات جسمی شناختی و اجتماعی می‌شود و این‌که چگونه این امر بر رفتار او تاثیر می‌گذارد. سن مناسب برای راهکارهای تربیتی انضباطی کودک نوپا که کمک می‌کند تا مشکلات رفتاری او را با روی هم قرار دادن هر مرحله از پیشرفت مدیریت کنید.

آرام کردن کودک عصبی

  • 40,000 تومان

تریشیا گویر نیک می‌داند که والدین کودکان عصبانی با چه چالش‌هایی روبرو هستند. در کتاب آرام کردن کودکان عصبانی گویر با به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود به خوانندگان کمک می‌کند تا: درک کنند که در مغز کودک چه می‌گذرد. بیش از اینکه بر قواعد تمرکز کنند بر روابط متمرکز شوند. به کودک بیاموزند که چگونه بدون عصبانیت سرخوردگی‌ها را کنترل کند....

مهارت‌های اجتماعی (فعالیت‌هایی برای کودکان 50 فعالیت سرگرم‌کننده و سراسر شوخی و خنده برلی دوست‌یابی حرف‌زدن گوش دادن و درک قوانین اجتماعی)

  • 33,000 تومان

بایدها و نبایدهای دوست‌یبی و فظ آن‌ها کدام هستند. نشانه‌ها و علایم زبان بدن را چگونه رمزگشایی می‌کنید؟ چه باید کرد تا گفتگویمان ادامه‌دار باشد؟ یادگیری مهارت‌های اجتماعی به مانند جدول ضرب طبیعی اتفاق نمی‌افتد و هر کودکی باید آن‌ها را بیاموزد. خوشبختانه این کتاب با معرفی پنجاه‌گونه فعالیت و اقدام چشمگیر در این زمینه فراگیری مهارت‌های اجتماعی را به روندی سرشار از لذت تبدیل کرده است.

یادگیری از لحظه تولد (راهنمایی پدر و مادر با هدف آمادگی بچه‌ها کودکان نوپا و پیش‌دبستانی‌ها برای مهدکودک)

  • 40,000 تومان

کودکان از بدو تولد تا 6 سالگی توانایی شگفت‌انگیزی برای یادگیری دارند. کتاب آموزش از بدو تولد آغاز می‌شود ویژه والدین است و برای چگونگی افزایش استعداد درونی و پرورش کودکان هوشمند راهکارها و پیشنهادهایی را به آن‌ها ارائه می‌کند. اگر پدر و مادر طفلی نوپا کودک و یا پیش‌دبستانی هستند این کتاب منبع کاملی است که در پرورش ذهن در حال رشد او به یادی شما می‌آید.

صفحه‌ی 1