شفاف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب جامع معامله‌گری چارتیکال جبل عاملی
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
فرزند شایسته تو (به سوی ارزش‌های نو در خانواده)
مدیران بزرگ به دنیا
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
فرهنگ تشریحی اصطلاحات معامله‌گری در بازار بورس
نظریه سقلمه در عمل (طراحی رفتاری در سیاست‌گذاری و بازارها)
اقتصاد عصبی (علم اقتصاد مبتنی بر عصب‌شناسی)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
معامله‌گر منظم
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
دختران جسور (دخترانی که گفتند نه)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
فراتر از راز
  • 15,900 تومان
  • با تخفیف: 15,900 تومان
همه دروغ می‌گویند (اینترنت در مورد خود واقعی ما چه می‌گوید)
سقلمه (بهبود تصمیم‌ها پیرامون سلامتی ثروت و شادی)

کتاب جامع معامله‌گری چارتیکال جبل عاملی

  • 140,000 تومان

علم اقتصاد به عنوان یکی از علوم گسترده‌ی حال حاضر دارای مباحث مختلفی می‌باشد که مالی رفتاری را می‌توان یکی از آنها دانست. بازارهای مالی واقعیتی حاصل از تصمیمات و رفتارهای اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران خرد و کلان از نژاد و زبان‌های مختلف می‌باشد. هر تصمیم و رفتاری معلول علتی بوده و در هر زمینه قواعد مختص به خود را دارد. من احمدرضا جبل عاملی پس از هجده سال فعالیت حرفه ایی در تمامی بازارهای مالی بدون هیچ استثنایی و نیز مطالعه‌ی غالب مبانی تئوری و آموزشی این حرفه دریافتم که خلائی در فرآیند سودآوری و کسب درآمد مستمر در این حیطه وجود داشته و همگان از آن رنج می‌بریم. این واقعیت تلخی بود که باید می‌پذیرفتم و برای ادامه‌ی مسیر زندگی خود راه چاره‌ایی برمی‌گزیدم. چارتیکال جبل عاملی را می‌توان دگردیسی پرایس اکشن نامید و در تمام فصول این کتاب چارتیکال جبل عاملی را جایگزین پرایس اکشن خواهیم خواند.

فرزند شایسته تو (به سوی ارزش‌های نو در خانواده)

  • 95,000 تومان

«... تصور ما از مفهوم پرورش فرزند اغلب هم بی‌مورد است و هم زیان‌بار.» یسپر یول، خانواده درمان‌گر مشهور دانمارکی، بسیاری از برداشت‌ها و ارزش‌های سنتی پرورش فرزند را کنار می‌نهد. او شیوه‌ای کاملا نو برای ارتباط با فرزندان معرفی می‌کند که نه بر اساس زورگویی‌های مستبدانه قدیمی است و نه براساس دموکراسی کور، بلکه بر پایه شفافیت و برابری بنا شده است. یسپر یول از شما می‌خواهد «به فرزندان‌تان گوش کنید» و «باور داشته باشید که رفتارهای آنان شایسته است». یسپر یول، در این کتاب نظریه‌های خود را هوشمندانه و با حسن نیت، و همراه با مثال‌های واقعی شرح می‌دهد. وی در زمان حیات خود مربی، مشاور، درمان‌گر و بنیان‌گذار مراکز مشاوره در کپنهاگ و برخی دیگر از شهرهای اروپایی بود. کتاب «فرزند شایسته تو» انتخابی بدیهی است برای پدران و مادرانی که نه به دنبال اعمال روش‌های پرورشی آمرانه، بلکه در تلاش برای ایجاد ارتباطی برابر و دوسویه بین خود و فرزندانشان هستند.

مدیران بزرگ به دنیا

  • 75,000 تومان

مزایای تحلیل سنتیمنتال: - بدون نیاز به هیچ روش تحلیل تکنیکال اعم از: هارمونیکء کلاسیکء انواع الویتء گنء چنگال اندروزء فیبوناچیء کندل استیک و... - بدون نیاز به هیچ اندیکاتور یا اسیلاتور اعم از: ایچیموکوء بیل ویلیامزء ARTMء RSIء MACD و... - مناسب همه تایم فریم‌ها و انواع بازار سرمایه اعم از: بورس و اوراق بهادارء آتیء کالاء انرژیء فلزات گرانبهاء ارز (داخلی و خارجی). - سادهء سریع و قدرتمند. شناسایی موقعیت‌های معاملاتی با بالاترین احتمال موفقیت در کمتر از 10 ثانیه. - بدون استفاده از تحلیل فاندامنتال و تجزیه و تحلیل اخبار اقتصادی و بدون تاریخ انقضا در گذر زمان

فرهنگ تشریحی اصطلاحات معامله‌گری در بازار بورس

  • 80,000 تومان

هیچ هستی بدون زبان و هیچ زبانی بدون هستی وجود ندارد. درک یک لغت از یک زبان بیگانه و ترجمه آن به زبان بومی کار چندان ساده‌ای نیستء زیرا بیان هر لغت در یک فرهنگ خاص مفهوم محیطی همان منطقه را پوشش می‌دهد.بنابراین ترجمه و تدوین لغت‌نامه کار پر مسئولیت و پر مشغله‌ای است. این کتاب یکی از معدود کتاب‌هایی است که در زمینه فرهنگ لغات بورس تدوین گردیده و قادر است بسیاری از نیازهای لغوی دانش‌پژوهان مشتاق ورود به بازار سرمایه (بورس) را تامین نماید.

نظریه سقلمه در عمل (طراحی رفتاری در سیاست‌گذاری و بازارها)

  • 79,900 تومان

سقلمه‌هاء چه با محدود کردن انتخاب‌های مصرف‌کنندکان و چه با جایگزین کردن تصمیم‌های آن‌ها با تصمیم‌های سیاست‌گذارء سعی در درست کردن اشتباهات و هدایت آدم‌ها به سمت اتخاذ تصمیم درست را دارند. مثلا استاندارهای بازده سوختء مصرف‌کنندگان را وادار به خرید وسایل نقلیه پربازده‌تری می‌کند تا بتوانند با خرید سوخت کمترء پول بیشتری را پس انداز کنند. همچنین مقررات مالی به دنبال آنند تا مصرف‌کنندگان به جای استفاده از سیستم جلوگیری از بیش برداشت و تحمل هزینه‌های سنگین در ازای خدمات ارائه شدهء آن‌ها را به استفاده از جایگزین‌های ارزان‌تر تشویق کنند. مالیات نوشیدنی‌های شکردار نیز با هدف تشویق مصرف‌کنندگان به مصرف نویشدنی‌های کم کالری و مغذی‌تر وضع شده است...

اقتصاد عصبی (علم اقتصاد مبتنی بر عصب‌شناسی)

  • 32,000 تومان

اسکن‌های صورت گرفته از مغز انسان نشان می‌دهد بخشی از مغز انسان که در زمان از دست دست دادن یا به دست آوردن سرمایه فعال می‌شود، دقیقا مشابه با قسمتی است که در زمان لذت انسان از غذا یا دارو فعال می‌شود. این موضوع ثابت می‌کند که پول علاوه بر اینکه وسیله‌ای برای خرید و فروش اجناس است، کاربرد مهم تری به عنوان ابزار مطلوبیت مستقیم دارد. ابزاری که مستقیما روی مغز اثر می‌گذارد.

معامله‌گر منظم

  • 90,000 تومان

ما برای ماندن در حالتی پایدار از آموختن نیازمندیم که خودمان را وفق دهیم. برای این انطباق نیازمند یادگیری برخی روش‌های ذهنی خاص در مورد نحوه درخواست آگاهانه افکارمان به رشد تغییر و جایگزینی داریم. برای انطباق لازم است مقاومت خود را در برابر آموختن و تغییر را کنار بگذاریم.

دختران جسور (دخترانی که گفتند نه)

  • 90,000 تومان

ما داستانهای دختران جسور را نوشتیم تا این پیام را به دختران سراسر جهان بدهیم که با تکیه بر توانایی‌های خود از عهده هر کاری برمی‌آیند. هدف ما آشناکردن دختران با داستان واقعی زنانی است که با گذر از موانع بسیار، موفق شده‌اند کارهای خطیر و حیرت‌انگیزی انجام دهند. در این کتاب با داستان زنان آشپز، فضانورد، قاضی، بازیکن تنیس، غواص و دیگر زنان خارق‌العاده‌ای آشنا می‌شوید که جهان را به شکل غیرقابل تصوری تغییر داده‌ و می‌دهند. هر داستان این کتاب، اهمیت یک قلب پرامید برای تغییر دنیا را نشان می‌دهد. امیدوراریم شما خوانندگان این کتاب دریابید بزرگترین موفقیت، داشتن یک زندگی سرشار از عشق، کنجکاوی و خیرخواهی است. باشد تا هر روز به خاطر داشته باشیم که شاد بودن و کاوشگری بی‌حد و حصر، حق مسلم ماست.

فراتر از راز

  • 15,900 تومان

فراتر از راز معرف قانونی ناشناخته به نام قانون ارتعاشات ذهنی است. قانونی که اصل و پایه زندگی هر فردی از آن سرچشمه گرفته و تمام اتفاقات خوشایند و ناخوشایند که طول زندگی افراد روی می‌دهد، بر اساس این قانون شکل می‌گیرد. قانون ارتعاشات ذهنی بسیار فراتر از قوانین مشابه خود بوده و در واقع تمام قوانین کائنات را دربرمی‌گیرد اما به دلیل بی‌توجهی، در حال حاضر مجهول و ناشناخته مانده است. بدون شک کتاب حاضر اولین منبع مکتوب به زبان فارسی است که درباره قانون ارتعاشات ذهنی تالیف شده است. مطالب کتاب حاوی توضیحاتی ارزنده و جدیدی درباره این قانون ناشناخته و نحوه دستیابی به موفقیت و خوشبختی است که افراد بسیار آسان از کنار آن عبور می‌کنند....

همه دروغ می‌گویند (اینترنت در مورد خود واقعی ما چه می‌گوید)

  • 59,900 تومان

مردم در ارتباط با تعداد نوشیدنی‌هایی که در مسیر خانه نوشیده‌اند دروغ می‌گویند؛ آن‌ها در ارتباط با تعداد دفعاتی که به باشگاه می‌روند، قیمت کفش‌های نوی خود و اینکه کتاب خاصی را خوانده‌اند، دروغ می‌گویند. آن‌ها به دروغ مرخصی استعلاجی می‌گیرند و می‌گویند در تماس خواهند بود درحالی که نخواهید بود. آن‌ها می‌گویند موضوع ناراحتی‌شان رفتار شما نیست در حالی که هست....خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

سقلمه (بهبود تصمیم‌ها پیرامون سلامتی ثروت و شادی)

  • 69,900 تومان

سقلمه یکی از 2 کتاب ریچارد تیلر، استاد و پژوهشگر اقتصادی دانشکده بازرگانی دانشگاه شیکاگو است. کتاب دیگر ایشان، کج‌رفتاری است. سقلمه به مفهوم ضربه آرام با آرنج به بغل دستی، برای اینکه او را متوجه چیزی کنیم، است. اقتصاددانان رفتاری، جنبه‌هایی از معماری انتخاب را سقلمه می‌نامند که رفتار مردم را بدون تغییر در محرک‌های اقتصادی و یا منع از سایر گزینه‌ها، در جهتی قابل پیش‌بینی تغییر دهد. ترجمه کتاب سقلمه نخستین بار توسط تیمی از اقتصاددانان دانشگاه شهید بهشتی در بهار 1396 آغاز و در اردیبهشت 1397 از چاپ اول این کتاب رونمایی شد. با استقبال خوب علاقه‌مندان، این کتاب در کمتر از 3 ماه به چاپ سوم رسید...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1