سیزده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
داستان‌های کوتاه سلینجر (1 روز عالی برای موزماهی و 8 داستان دیگر) مجموعه داستان
مرحله بعدی زندگی شما (7 قانون خفن‌تر بودن برای خانم‌ها)
توریست فاجعه‌گرد
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
بدن‌خانه (جستارهای مینیمال فمینیستی)
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
زیکورا
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
سرقت به سبک 1 هنرمند (10 راز در مورد خلاقیت که هیچکس به شما نمی‌گوید)
با تو تا سپیده دم
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
13 منظر از ایران (برای رنگ‌آمیزی با آبرنگ)
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان

داستان‌های کوتاه سلینجر (1 روز عالی برای موزماهی و 8 داستان دیگر) مجموعه داستان

  • 65,000 تومان

جینی منکس پنج صبح شنبه پشت‌سرهم، در زمین‌های بازی سمت شرق با سلینا گرف، هم‌کلاسی‌اش در مدرسه خانم بیسهورز، تنیس بازی کرده بود. جینی علنا سلینا را بزرگ‌ترین آدم به‌درد‌نخور در مدرسه خانم بیسهورز می‌دانست...

مرحله بعدی زندگی شما (7 قانون خفن‌تر بودن برای خانم‌ها)

  • 32,000 تومان

خواندن این کتاب برای هر خانم، صرف‌نظر از سن و موقعیت، ضروری است. کارن در این کتاب نکات مهم مراقبت از خود، پول درآوردن و زندگی با کیفیت را بسیار الهام‌بخش پوشش می‌دهد. این کتاب را بخرید و برای بلند شدن به سوی مرحله بعدی زندگی‌تان قدم بردارید. به من اعتماد کنید و این مسیر درخشان را زودتر طی کنید. خواندن این کتاب برای همه ضروری است تا بدانند هر لحضه در مسیر درستی هستند، فقط باید پیچ و گذر جاده را بلد شوند.

توریست فاجعه‌گرد

  • 39,000 تومان

آژانس مسافرتی جنگل، متخصص و پیشرفته در زمینه جهانگردی به مقاصد ویران‌شده توسط فاجعه‌ها و تغییرات آب و هوایی است. یوناکو یکی از نمایندگان برتر آژانس، در آستانه از دست دادن شغل خود، پیشنهاد عجیبی از مدیرش دریافت می‌کند؛ «گذراندن یک سفر فاجعه‌گردی به مقصد جزیره موئی» که تمام هزینه‌های آن توسط آژانس جنگل پرداخت شود. پس از حضور در جزیره عجیب موئی، یونا به راز هولناکی پی می‌برد و حالا انتخاب سختی در پیش روی اوست...

بدن‌خانه (جستارهای مینیمال فمینیستی)

  • 43,000 تومان

در بدن‌خانه، روپی کائور در جای‌جای صفحات از رشد فردی حرف می زند. او از طریق یک سفر موثر و صمیمی به درون، خواننده را به بازدید از گذشته، حال و پتانسیل آینده خود برده و غرق در تفکر می‌کند. بدن‌اخنه مجموعه‌ای است از گفتگوهای خالص و صادقانه با خود که یادآور می‌شود عشق، پذیرش، جامعه، خانواده و تغییر را باید در خود یافت. مضامین طبیعت و پرورش، نور و تار یکی و حتی سپیدترین و سیاه‌ترین‌ها در این‌جا در کنار هم آرام می‌گیرند.

زیکورا

  • 18,000 تومان

زیکورا، دختر نیجریایی ساکن آمریکا و وکیل پایه یک دادگستری، هنگام آمادگی برای مادر شدن، دچار بحران بزرگی در زندگی خود می‌‌شود. او مشکلات عدیده‌ای در مواجه با پدر کودک خود، که به تازگی او را رها کرده است دارد و احساس می‌کند بار دیگر همان دختر کوچک و تنها گذشته است. زیکورا شروع به یادآوری خاطرات گذشته خود، محیط خانواده، مسائل بغرنج و حل‌نشده میان پدر ومادرش، سال‌های نه چندان خوب کودکی و نوجوانی و عشق‌ها و امیدهای از دست‌رفته خود می‌کند و در نهایت درمی‌یابد در چه جایگاهی است و چطور باید مبارزه کند.

سرقت به سبک 1 هنرمند (10 راز در مورد خلاقیت که هیچکس به شما نمی‌گوید)

  • 45,000 تومان

«سرقت به سبک یک هنرمند» کتابی است که به گفته نویسنده آن «آستین کلئون» ابتدا برای هنرمندان نوشته شدء اما اتفاق جالبی افتادء نتیجه کار برای تمامی افرادء در هر شغلی جواب می‌داد هر کسی که بخواهد کمی خلاقیت در زندگی یا کار خود تزریق کند. یک حس عجیب در سراسر این کتاب شما را دنبال می‌کند. هر مطلبی که می‌خوانیدء ابتدا منطقی به نظر نمی‌آیدء بعد کمی با آن ارتباط برقرار می‌کنید و در نهایت به این نتیجه می‌رسید که پیشنهاد کلئونء بهترین و تنها راهکاراست.

با تو تا سپیده دم

  • 42,000 تومان

اولین روز و آخرین روز سال در تقویم بیشترین فاصله را از هم دارند اما فاصله میان آن‌ها فقط یک لحظه است: لحظه تحویل سال و آیا این شما را به یاد چه چیزی می‌اندازد؟ شاید به یاد عشق و نفرت که به ظاهر فرسنگ‌ها از هم دور هستند اما گاهی تنفر عین عشق است و عشق عین تنفر، گاهی فاصله میان این دو هم فقط یک لحظه است: لحظه ی... راستش را بخواهید اسم این لحظه را نمی‌دانم. فرض بگیریم لحظه آخری که تا سپیده دم مانده، لحظه آخر در کنار تو. با تو تا سپیده دم داستان همین لحظه‌هاست. داستان همین لحظه آخر که گاهی از بستر صلح می‌گذرد و گاهی از بستر جنگ: لحظه‌ای که فاصله میان عشق تا نفرت پیدا نیست.

13 منظر از ایران (برای رنگ‌آمیزی با آبرنگ)

  • 29,000 تومان

در مجموعه 13 منظر از ایران بر آن شده‌ایم که مراحل انتخاب طرح و پیاده‌سازی آن روی کاغذ را ما برای شما انجام دهیم تا شما تمام توان خود را برای رنگ‌آمیزی بگذارید. طرح‌ها بصورت خام و بسیار کمرنگ در پشت‌زمینه صفحات قرار داده شده تا بتوانید روی آن مدل‌های رنگی، رنگ‌آمیزی کنید. مدل‌های رنگی در ابتدای کتاب با توضیح مختصری در خصوص آن مکان آورده شده‌اند. بخش مدل‌های رنگ‌آمیزی از کاغذ فابریانو که مناسب‌ترین کاغذ برای رنگ‌آمیزی با آبرنگ است، استفاده شده. پس اگر از رنگ‌های با کیفیت استفاده کنید، قطعا نتیجه بسیار مطلوبی خواهید گرفت.

صفحه‌ی 1