سیاه رود


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا ادبیات (به سوی رویکردی بدیل در خوانش و تدریس ادبیات)
مبانی فلسفی منطق (با رویکرد تاریخی)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
نابغه درون همه ما
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

چرا ادبیات (به سوی رویکردی بدیل در خوانش و تدریس ادبیات)

  • 36,000 تومان

چرا ادبیات مهم است؟ نویسنده کتاب حاضر، کریستینا ویشر برانز (دانشیار زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه لاگواردیا، نیویورک)، از ادبیات به منزله «تجربه‌ای سازنده» یاد می‌کند. در نظر او، ما ادبیات می‌خوانیم تا از «خود» فراتر رویم، و وارد چشم‌انداز دیگران شویم، تا بلکه بتوانیم کوته‌اندیشی‌های خود را اصلاح کنیم و تنهایی‌مان را التیام بخشیم. وقتی شعر، داستان یا نمایش‌نامه‌ای را می‌خوانیم، لذت و تجربه سازنده خواندن آن تا مدت‌ها با ما می‌ماند. مواجهه با ادبیات بر ما تاثیر می‌گذارد، احساسات ما را برمی‌انگیزد، و ذهن ما را هشیار و حساس نگه می‌دارد.

مبانی فلسفی منطق (با رویکرد تاریخی)

  • 22,000 تومان

تاریخ‌نگاران اندیشه بر سر این نکته توافق دارند که به ماهیت منطق نمی‌توان پی برد، مگر این که تاریخی از جریان‌ها و تحولات منطقی را در نسبت با یکدیگر مورد مطالعه قرار دهیم. جدا از این مساله، برای درک عمیق‌تر ماهیت رویکردهای منطقی، بررسی مبانی فلسفی آن‌ها نیز ضروری است. از این رو، تاکید کتاب حاضر بیشتر بر مبانی فلسفی جریان های گوناگون منطقی بوده است و تلاش شده است تا در حد امکان از طرح جزئیات مباحث منطقی خودداری شود. بر همین اساس، این کتاب می‌تواند هم برای داشنجویان فلسفه و هم رشته‌های دیگر دانشگاهی، و همچنین علاقمندان عام منطق مفید و کاربردی باشد.

نابغه درون همه ما

  • 20,000 تومان

هرچه تاکنون درباره ژن‌ها، استعداد و نبوغ دانسته‌اید فراموش کنید. طی سال‌های اخیر، انبوهی از شواهد علمی ظاهر گشته که الگوی کاملاً تازه‌ای را ارائه می‌دهند مبنی بر این‌که استعداد ماهیتی نادر نبوده، بلکه فراوان و نهفته است. اثر شنک ترکیبی از حقایق، ادله و سخن‌وری نافذ اوست. او با ارائه آخرین پژوهش‌های علمی و نتایج خیره‌کننده آن‌ها، نشان می‌دهد چگونه پتانسیل عظمت و سرافرازی تنها منحصر به تعداد اندکی افراد نخبه نیست، بلکه قسمتی از وجود انسان است که به وفور یافت می‌شود. مشکل، کمبود دارایی ژنتیکی ما نیست، بلکه ناتوانی ماست در استفاده از آنچه هم‌اکنون درون خود داریم. اندازه‌گیری بهره هوشی (IQ)، سیاست‌های گمراه‌کننده در زمینه آموزش و پرورش، و تسلیم منفعلانه در برابر توانمندی‌های ذاتی است که موجب گردیده دیدگاهی منفی‌گرایانه درباره بشریت داشته باشیم.

صفحه‌ی 1