سفیدسار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طعم گیلاس
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
نیمه‌شب در پاریس (فیلم‌نامه)
  • 18,500 تومان
  • با تخفیف: 18,500 تومان
هنر پی‌رنگ‌سازی
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
تدوین‌گر از نگاه تدوین‌گر (گفتگو با تدوین‌گران فیلم)
شب‌های روشن (فیلم‌نامه)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
همشهری کین (فیلم‌نامه)
  • 16,500 تومان
  • با تخفیف: 16,500 تومان

طعم گیلاس

  • 35,000 تومان

سینمای کیارستمی، در ابتدای راه، به بخشی در خور اعتنا از سینمای غیرتجاری ایران تعلق داشت و پس از دو دهه به یکی از مهم‌ترین گرایش‌های آن تبدیل شد. در این فاصله اتفاق‌های غریب بسیاری در سینمای ایران رخ داد...

نیمه‌شب در پاریس (فیلم‌نامه)

  • 18,500 تومان

“نیمه شب در پاریس” مانند خیالات و آرزوهایی است که در میانه کاری، شما را درگیر خود می کند. فیلم با معرفی زن و شوهری در پاریس (به همراه والدین زن) آغاز می شود. گیل (با بازی اون ویلسن) و اینز (با بازی راشل مک آدامز) به نظر می رسد که عاشق همدیگر هستند، اما چیزی که گیل را واقعا عاشق خود کرده است، شهر پاریس در فصل بهار است و نه چیز دیگر. “گیل” (کاراکتر مرد داستان) یک فیلمنامه نویس سطح پایین از هالیوود است که این آرزو را در اعماق قلب‌اش همیشه با خود دارد تا با نوشتن رمانی بزرگ، روزی بتواند به جایگاه خدا گونه نویسندگان بزرگی برسد که روحشان وجود گیل را به تسخیر خود در آورده‌اند. نویسندگانی ماتند ارنست همینگوی، فیتزجرالد و بقیه اسطوره‌هایی که در دهه ۱۹۲۰ پاریس زندگی می کردند.

هنر پی‌رنگ‌سازی

  • 105,000 تومان

فیلم‌نامه‌نویسی هنر نوشتن کلمات بر کاغذ، به منظور خلق تصاویر بصری در ذهن خواننده است؛ تا به وجد آید و تحت تاثیر قرار بگیرد. شما خواننده را در راهروهای‌ تخیل خود هدایت می کنید. شخصیت‌هایی می‌سازید که کنش و دیالوگ دارند. تلاش می کنید تا از گره‌گشایی‌های جذاب استفاده کنید. با دقت کلمات خود را انتخاب می کنید تا مناسب‌ترین تاثیرگذاری را خلق کنید. اما در نهایت اگر نتوانید پی‌رنگی تولید کنید که خواننده را با خود همراه کند و او را متقاعد کند که صفحات را ورق بزند، دیگر اهمیتی نخواهد داشت که نوشته شما چقدر زیباست، یا تخیل‌تان چقدر شگفت‌انگیز است؛ قادر به فروش این فیلم‌نامه نخواهید بود.

تدوین‌گر از نگاه تدوین‌گر (گفتگو با تدوین‌گران فیلم)

  • 54,000 تومان

ـ ضروری برای قفسه کتاب‌های سینمایی... این مجموعه یک سلسله گفتگوها را با کیفیتی خارق‌العاده ارائه می‌دهد. - این کتاب فرصتی برای خواننده فراهم می‌آورد تا ماهیت واقعی تدوین را دریابد و به سرچشمه آن پی برد. مصاحبه‌های گابریلا اولدهام با بیست و دو تدوین‌گر اسکاری، تصویر کاملی از پیچیدگی هنر و حرفه‌ تدوین فیلم ارائه می‌کند. گقتگوهایی مملو از حکایت‌های احساس برانگیز و مثال‌هایی آکنده از جزئیات؛ این اولین کتابی است که بررسی جامعی از تدوین ـ چه در سینمای مستند و چه در فیلم‌های داستانی بلند ـ ارائه می‌کند. ـ این کتاب تدوبن را در مرکز فرایند فیلم‌سازی به طور بنیادین ارزشیابی می‌کند. اگر کسی فکر می‌کند تدوین کار ساده‌ای است که تنها در بررسی سر و ته نماها و کنار هم چیدن آن‌ها طبق فیلم‌نامه خلاصه می‌شود، این کتاب او را از اشتباه در خواهد آورد. ـ این مجموعه از مصاحبه‌های درجه یک، هنر تدوین فیلم را با ذکر جزئیات دقیق و با نگاه به معدود کتاب‌های پیشین، آشکار می‌کند... اولدهام با این مصاحبه‌ها تدوین فصل‌های کلیدی فیلم‌های کارگردانانی چون: فرانسیس فورد کاپولا، برایان دی‌پالما، میلوش فورمن، سیدنی پولاک، سیدنی لومت و دیگران را تشریح می‌کند و نه تنها ابراز کار تدوین نماها به یکدیگر را آشکار می‌کند، که نشان می‌دهد چگونه یک تدوینگر به لحاظ حسی به «ضرب آهنگ درونی» هر فصل هدایت می‌شود... مطالعه این کتاب برای همه‌ آن‌هایی که علاقمند هستند تا سهم تدوینگر را در ساختار فیلم بیشتر درک کنند، ضروری است». ـ گابریلا اولدهام، نویسنده کتاب «فیلم‌های کوتاه صامت باستر کیتون:‌ آن سوی خنده »، نویسنده‌ای مستقل و پژوهشگر است.

شب‌های روشن (فیلم‌نامه)

  • 25,000 تومان

اگر این گفته نیکول برنز را بپذیریم که «تاریخ سینما، تاریخ بی‌عدالتی است». ناگزیر در این نظم نابرابر که «تاریخ سینما» نام گرفته، به فیلم‌هایی برخواهیم خورد که از چرخه رسمی توزیع و تماشا و نقد و نظر کنار مانده‌اند، اما در گوشه‌های غیررسمی‌تر، در زهن دوست‌داران سینما و هواداران جدی‌شان، برای خود جایی دست‌ و پا کرده‌اند. شب‌های روشن، در مقیاسی کوچک و در چهارچوب تاریخ سینمای ایران، دارای چنین جایگاهی است، و کتاب حاضر کوششی‌ست تحلیل محور برای بازیابی و بازخوانی این فیلم.

همشهری کین (فیلم‌نامه)

  • 16,500 تومان

تقریبا نمی‌توان فهرستی از فیلم‌های برتر تاریخ سینما را بدون حضور همشهری کین در صدر آن، تصور کرد. همشهری کین در پنج دوره در نظرسنجی نشریه‌ معتبر «سایت اند ساوند» در میان پنجاه فیلم برتر تاریخ سینما جایگاه نخستین فیلم را به خود اختصاص داده و همواره در نظرسنجی سالانه‌ انستیتو فیلم آمریکا، در فهرست صد فیلم برتر منتقدان، نخستین بوده است. فیلمی که هنوز هم از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های جاه‌طلبانه‌ هالیوود یاد می‌شود؛ پروژه‌ای به نام «RKO 281» و به کارگردانی جوانی بیست و شش ساله به نام جورج اورسون ولز.

صفحه‌ی 1