ساز و کار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معجزه شکرگزاری
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
7 قانون معنوی موفقیت (راهنمایی برای تحقق بخشیدن به آرزوها)
تربیت سالم خردسالان (سنین 3 تا 6 سال)
  • 228,000 تومان
  • با تخفیف: 228,000 تومان
نقش والدین در تربیت فرزند
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
اثر مرکب (آغاز موفقیتی بزرگ در زندگی و درآمد شما)
تربیت خلاق و ماهرانه (مربیان خلاق متفاوت عمل می‌کنند)
موج خوشبختی
  • 53,500 تومان
  • با تخفیف: 53,500 تومان
پیش‌دبستان در 3 فرهنگ (چین ژاپن و ایالات متحده)
هنر آشپزی رها (با قاب)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
با خودت روراست باش
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
تربیت سالم نوجوانان
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
حکایت ساخته شدن 1 ملت (کارنامه سفر به ژاپن)
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان

معجزه شکرگزاری

  • 135,000 تومان

باشد که معجزه‌ شکرگزاری درهای دنیای نوینی را بر تو بگشاید و بر تمامی سال‌های زندگی‌ات شادمانی به ارمغان آورد. این خواسته قلبی من برای تو و تمامی جهان است...

7 قانون معنوی موفقیت (راهنمایی برای تحقق بخشیدن به آرزوها)

  • 75,000 تومان

اگرچه عنوان این کتاب هفت قانون معنوی موفقیت است، می‌توان آن را هفت قانون معنوی زندگی نامید، زیرا همان اصولی را عرضه می‌کند که طبیعت برای آفرینش هر چیز در ابعاد مادی - آنچه می‌بینیم، می‌شنویم، استشمام می‌کنیم، مزه می‌کنیم و لمس می‌کنیم - از آنها سود می‌جوید. در کتاب آفرینش فراوانی از همین نویسنده، آگاهی از ثروت در حیطه تمامی امکانات، گام‌های آگاهی از ثروت را بر اساس ادراک راستین کنش طبیعت خلاصه کرده است. هفت قانون معنوی موفقیت جوهر این آموزش است. هر گاه این دانش در آگاهی‌تان درونی گردد، این توانایی را به شما خواهد داد که با سهولت و بی‌تکاپو، ثروت نامحدود بیافرینید و در هر کاری موفقیت را تجربه کنید.

تربیت سالم خردسالان (سنین 3 تا 6 سال)

  • 228,000 تومان

این کتاب پیش از که یک کتاب تربیتی باشد، کتابی خواندنی و شیرین است که می تواند حال شما را خوب کند، چون درباره آدم کوچولو های سرگرم کننده و جذابی است که نظر میدهند، کنجکاوی و شیرین زبانی می کنند وآغوشی پر از محبت و شور زندگی برای شما دارند البته گاهی هم لجباز و جسور و گیج کننده‌اند و به طور کامل شما را خلع سلاح می‌کنند! بله، این کتاب درباره خردسالان است. این کتاب شما را به سفری پر‌ماجرا درون دنیای شگفت‌انگیز خردسالان می‌برد: به دنیایی سرشار از تحولات و اکتشافات و آغاز‌های ناب و هیجان‌انگیز. خواندن این کتاب را که سرشار از راهکار‌های عملی و مثال‌های واقعی است، به والدین، مربیان مهد‌های کودک، مشاوران و روانشناسان تربیتی کودک به شدت توصیه می‌کنیم.

نقش والدین در تربیت فرزند

  • 18,000 تومان

مطالب مطرح شده سعی در ارائه دیدگاه صحیحی از جایگاه فرزند و والدین، حقوق متقابل بین آنان و ارائه راهکارهای کارآمدی جهت تربیت فرزند، با در نظر گرفتن محدودیت‌های سنی او نموده است. با توجه به ارائه مطالب به صورت سخنرانی و ماهانه بودن زمان برگزاری جلسات، جهت تدوین این کتاب، ساختار ارائه برخی مطالب با نظر استاد غنوی تغییرات مختصری یافته است.

اثر مرکب (آغاز موفقیتی بزرگ در زندگی و درآمد شما)

  • 120,000 تومان

موفقیت فرآیندی است که از ایجاد تغییرات کوچک در خودمان به دست می‌آید. انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه ما به هم می‌پیوندند و در نهایت قدرتی خارق‌العاده به ما می‌دهند. اگر دنبال کسب موفقیت هستید از شما می‌خواهیم که این کتاب را نه تنها بخوانید بلکه مدت‌ها با آن زندگی کنید. این کتاب در زمینه به دست آوردن موفقیتی فراتر از تصور با شما صحبت می‌کند و به شما نشان خواهد داد که تصمیمات کوچک امروز، آینده شما را رقم می‌زند.

تربیت خلاق و ماهرانه (مربیان خلاق متفاوت عمل می‌کنند)

  • 37,000 تومان

مدرسه‌ای می‌تواند فرصت‌های خوبی برای دانش آموزانش خلق کند که فضای مثبت و سازنده‌ای داشته باشد. مدیر و معلم‌هایش با همه با احترام رفتار کنند و از قدرت تشویق، آگاه باشند. در این رابطه، ما از خودمان می‌پرسیم: «آیا همین که توانایی دیدن و فهمیدن داشته باشیم کافی است تا در چنین مدرسه‌ای به عنوان یک معلم خلاق و ماهر شناخته شویم؟ البته که نه!» بخش مغفول این معادله آن است که ما گاهی ناگزیریم توانایی نادیده گرفتن را در خود بپرورانیم؛ درست آن زمان که باید خطاهای کوچک را ببینیم تا اختلال‌های بزرگ را فرونشانیم و این کتاب، همین‌ها را به ما، یادآور می‌شود. چه در مدرسه، چه در خانه!

موج خوشبختی

  • 53,500 تومان

می‌خواهم با شما درباره قدرت درونی‌تان صحبت کنم. برای شما یک برنامه بیست روزه در نظر گرفته‌ایم که به زندگی شما چهره کاملا جدیدی خواهد داد. در این برنامه، شما روشی در پیش می‌گیرید که زندگی شما را تغییر می‌دهد. من با افراد زیادی در مورد روش‌هایی که زندگی انسان را متحول می‌کنند، صحبت کرده‌ام و در این زمینه مطالعات بسیاری هم داشته‌ام. به شما اطمینان می‌دهم که با اجرای این برنامه به نتایج موفقیت آمیزی دست خواهیم یافت. برای موفقیت دواصل را مدنظر داشته باشید: اول، این که واقعا بخواهید زندگی‌تان تغییر کند دوم، تمام تلاشتان را در راه تحقق برنامه‌های جدید خود در زندگی به کار ببندید.

پیش‌دبستان در 3 فرهنگ (چین ژاپن و ایالات متحده)

  • 45,000 تومان

وقتی زنده‌یاد استاد جبار باغچه‌بان، نخستین باغچه کودک را برای کودکان ناشنوا راه‌اندازی کرد در آن زمان، شاید کم‌تر کسی این تصور را داشت که روزی پیش‌دبستان‌ها در سطح کشورها به این درجه از پیشرفت در نوع خود برسند. امروزه کودکان در این مراکز پرهیاهو و شاد و در خلال بازی‌ها و سرگرمی‌هایشان دوستی‌ها را تمرین می‌کنند پذیرفتن تفاوت‌ها در جریان قهرها،آشتی،ها و گذشت‌ها که در برابر هم دارند آن‌ها را در بستری قرار داده که خود به خود به مشق صلح مشغول‌اند. پیش‌دبستان‌ها در سه کشور (چین، ژاپن و ایالات متحده) علی‌رغم تفاوت‌هایی که در روش‌های تربیتی دارند اما گویی همگی در یک قرارداد نانوشته کودکان سرزمین خود را به سویی جهت می‌دهند که در کشتزارهای آینده کشورشان تنها تخم عشق و محبت بکارند. در این خاک در این خاک در این مزرعه پاک به جز عشق به جز مهر دگر هیچ نکاریم

هنر آشپزی رها (با قاب)

  • 105,000 تومان

در این مجموعه سعی شده ‌است تا تهیه‌ی غذاهایی از ایران و جهان همراه با نحوه‌ی درست پخت کردن آن‌ها برای یک جمع 4 تا 6 نفره در اختیارتان قرار گیرد و بر تنوع سفره شما بیفزاید. با این امید که غذای شما با شکل، عطر، رنگ و بوی دلپذیرش افراد خانواده را گرد هم آورد تا لحظاتی را با لذت در کنار هم سپری کنند.

با خودت روراست باش

  • 35,000 تومان

در مورد مدرسه، برخورد با والدین و دعوا کردن با دوستانتان به توصیه نیاز دارید؟ چطور با بسیاری از موضوعاتی که به عنوان یک دختر در دوران نوجوانی مواجه می‌شوید، برخورد می‌کنید؟ کتاب «با خودت روراست باش» از آماندا فورد، راهنمایی برای کمک به شما در کشف خودتان و یادگیری گوش دادن به ندای درونی خودتان است. او توضیح می‌دهد که: «من می‌خواستم از دخترها در گذشتن از چیزی که برای بسیاری از آن‌ها سخت‌ترین اوقات زندگی‌شان است، حمایت کنم». این نخستین کتاب روزانه‌ای است که یک دختر نوجوان به‌طور ویژه برای دخترها نوشته است. این کتاب می‌تواند تفاوتی در زندگی شما ایجاد کند. «با خودت روراست باش» پر از خرد و توصیه‌های خوب است. هر روز می‌توانید چیزی را بخوانید که آن روز را اندکی بهتر می‌کند...

تربیت سالم نوجوانان

  • 210,000 تومان

تغییر کردن آسان نیست، اما اگر ارزشش را درک کنید، مطمئنا شما هم تغییر خواهید کرد. آیا برقراری یک رابطه خوب با نوجوانتان، در حال حاضر، و داشتن یک رابطه شگفت‌انگیز با او، در سال‌های آینده، برایتان ارزشمند است؟ آیا می‌ارزد که فرصت‌هایی برای نوجوانانتان فراهم کنید تا باورها و مهارت‌هایی را در خود پرورش دهند که به آن‌ها کمک می‌کند به اعضای شاد و مؤثر جامعه تبدیل شوند؟ آیا می‌ارزد که از پدر و مادر بودن خود لذت ببرید و آن را تجربه‌ای ارزشمند بیابید، نه تجربه‌ای خسته‌کننده و یاس‌آور؟ اگر پاسخ شما به یکی یا به همه این پرسش‌ها مثبت است، پس می‌ارزد که برای تغییر تلاش کنید؛ و البته تغییر نیاز به تلاش هم دارد. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا در فضایی آکنده از احترام متقابل که عزت‌نفس هر دو طرف را تضمین می‌کند، با آموزش صحیح به نوجوانان خود، از آن‌ها سؤال کنید و، در عین حال، حمایت‌شان کنید.

حکایت ساخته شدن 1 ملت (کارنامه سفر به ژاپن)

  • 27,000 تومان

این کتاب حکایتی است که هم‌زمانی عجیبی با تاریخ کشور ما ایران دارد صدارت میرزاتقی‌خان امیرکبیر با دوران امپراطور میجی درس‌ها و عبرت‌‌های آن ملت از شکست‌ها و ناکامی‌هایشان موجب بسط و توسعه ارتباطات با دنیا شد که حاصل آن استفاده بهینه از تجارب و دانش سایر کشورها در جهت سعادت و کامرانی مردم و پیشرفت ژاپن شد صداقت و امانت‌داری مسئولین و هدایت و مدیریت انرژی ملی در همه سطوح جامعه با شواهدی تطبیقی از دو کشور ایران و ژاپن در جای جای این حکایت آمده است.

1  صفحه‌ی 1