روزگار نو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خدایان و ربات‌ها
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
ترس‌ها و مزخرفات ذهنی
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
فهم فلسفه سیاسی در بستر زندگی اجتماعی
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
شب‌گردی‌ها
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
روزهای مطالعه
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
اعتراف
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

خدایان و ربات‌ها

  • 220,000 تومان

آدرین مایر در کتاب «خدایان و ربات ها» توضیح می‌دهد که بیش از 2500 سال پیش از ظهور رایانه‌های امروزی، مردمان عهد باستان چگونه افسانه‌هایی از ماشین‌های اعجاب‌آوری را در ذهن پرورانده و نقل می‌کردند. ماشین‌ها و ربات‌هایی که قادر بودند به جای انسان‌ها کار کنند؛ اسباب سرگرمی و تفریح صاحبان خود را فراهم آورند؛ دست به شکنجه و کشتار بزنند و یا اغواگر و فریبنده باشند. «افسانه‌های کهن» مایر از اراده آزاد، برده‌داری، منشاء شر، محدودیت‌های بشر و معنای انسان بودن سخن می‌گویند. - یک بازگویی استادانه از افسانه‌های کهن. - ذهن مایر درخشان است. او تکه‌های پراکنده تصاویر را گردآوری می‌کند تا از کنار هم قرار دادن آنها تصویری غنی و عمیق بسازد... بزرگ‌ترین نقطه قوت «خدایان و ربات‌ها» در این است که با ارائه چهارچوب و مجموعه‌ای منسجم و مرتبط از داستان‌هایی آشنا، پیش چشم خواننده او را وادار می‌سازد تا بار دیگر با این افسانه‌ها آشنا شود و در زمان حال از آنها سخن بگوید. - «خدایان و ربات‌ها» کتابی جذاب و خواندنی با موضوع و مضمونی غیرمعمول است. - آدرین مایر نثری عاری از اصطلاحات تخصصی و با چاشنی شوخ‌طبعی دارد. - پرسش‌هایی که مایر در این کتاب مطرح می‌کند همگی قابل تأمل و متناسب با مسائل امروز جوامع مدرن است.

ترس‌ها و مزخرفات ذهنی

  • 72,000 تومان

در تمام طول تاریخ بعضی از کتاب‌ها جهان را تغییر دادند و شیوه نگاه ما به خودمان و دیگران را دگرگون کردند. آن‌ها به مباحث، اختلافات عقاید، جنگ ها و انقلاب‌ها الهام بخشیده‌اند. آن ها زندگی‌های بسیاری را ساخته‌اند و یا تباه کرده‌اند. حالا نشر روزگار نو برای شما کارهای متفکران بزرگ، پیشگامان، اصلاح طلبان و طالع بینان را فراهم آورده است. ایده‌هایی که مدنیت را تکان داد و به ما کمک کرد تا آن چه که اکنون هستیم باشیم. از آن جا که لازمه دیدن خورشید، چشم و لازمه شنیدن موسیقی، گوش است، برای درک ارزش یک شاهکار هنری یا علمی به یک ذهن روشن نیاز هست. تنها چنین اذهانی از عهده‌ی آزاد کردن ارواح زندانی شده در لابلای شاهکارها برمی‌آیند. اذهان محدود و پیش پا افتاده قادر به باز کردن این جعبه‌ی جواهرات جادویی نیستند. اگر شاهکارهای هنری و علمی را مانند یک ساز در نظر بگیریم، اذهان پیش پا افتاده قادر به نواختن آن نیستند، مهم نیست که تا چه اندازه خودشان را فریب دهند، تنها شاید بتوانند با آن‌ها صداهایی ناهنجار تولید کنند. آثار زیبا برای درک شدن، نیازمند یک ذهن زیبا، حساس و متفکر هستند، برای داشتن چنین ذهنی باید واقعا زندگی کرد و بودن را به معنای واقعی کلمه تجربه کرد.

فهم فلسفه سیاسی در بستر زندگی اجتماعی

  • 38,000 تومان


فلسفه‌ی سیاسی با موضوعات و مفاهیم اساسی‌ای از جمله عدالت، آزادی، حقوق و در مجموع «زندگی خوب» چنانچه به مثابه رشته‌ای انتزاعی نگریسته شود از حوزه‘ ذهن و ایده فراتر نخواهد رفت؛ اما وقتی سخن از «فهم فلسفه‌ی سیاسی در بستر زندگی اجتماعی » است نه تنها زندگی خوب به طور ملموس در ارتباط با ارزش‌ها و سنت‌های جامعه قرار می‌گیرد بلکه موضوعات اساسی فلسفه سیاسی چنان با زندگی عملی عجین می‌شوند که ارزش‌گذاری‌ها را پشت سر گذاشته و فارغ از سوگیری، راه را برای توصیف مواجهه این موضوعات به عنوان شالوده‘ بحث سیاسی با افراد و زندگی اجتماعی می‌گشاید. تلاش نویسنده در کتاب حاضر حرکت در این مسیر با استفاده از نمونه‌های متعدد مسائل مورد چالش در جوامع مختلف است.

شب‌گردی‌ها

  • 7,000 تومان

چارلز دیکنز در این کتاب از منظر شخصی که گرفتار بی‌خوابی است به عصر و زمانه‌ی خود نگریسته، وقتی تصمیم می‌گیرد تا با پیاده‌روی در ساعات محدودی در لندن بر این بی‌خوابی غلبه نماید و در طول این سفرهای کوتاه با بی‌خانمانی، مستی‌ها و شرارت‌ها در خیابان روبرو می‌گردد. دیکنز همچنین از روزگار کودکی خود در این شهر می‌نویسد و رونق روزافزون مغازه‌های شرط‌بندی، از مکان‌های مخصوص فروش تنباکو تا شرکت‌های کفن و دفن.

روزهای مطالعه

  • 9,000 تومان

در تمام روزهای تاریخ بعضی از کتاب‌ها جهان را تغییر دادند و شیوه نگاه ما به خودمان و دیگران را دگرگون کردند. آن‌ها به مباحث، اختلافات عقاید، جنگ‌ها و انقلاب‌ها الهام بخشیده‌اند. آن‌ها زندگی‌های بسیاری را ساخته‌اند و یا تباه کرده‌اند. در این مقالات الهام‌بخش درباره اینکه چرا کتاب می‌خوانیم، پروست به شرح لذات و بهره‌هایی که از کتاب خواندن نصیب‌مان می‌شود می‌پردازد، همچنین به شرح زیبایی آثار راسکین و لذت گم‌شدن همچون کودکی در دنیای ادبیات می‌پردازد.

اعتراف

  • 15,000 تومان

در تمام طول تاریخ بعضی از کتاب‌ها جهان را تغییر دادند و شیوه نگاه ما به خودمان و دیگران را دگرگون کردند. آن‌ها به مباحث، اختلافات عقاید، جنگ‌ها و انقلاب‌ها الهام بخشیده‌اند. آن‌ها زندگی‌های بسیاری را ساخته‌اند و یا تباه کرده‌اند. حالا نشر روزگار نو برای شما کارهای متفکران بزرگ، پیشگامان، اصلاح طلبان و طالع‌بینان را فراهم آورده است. ایده‌هایی که مدنیت را تکان داد و به ما کمک کرد تا آن‌چه که اکنون هستیم باشیم. اعتراف شرح بحران افسردگی تولستوی و بیگانگی او با جهان است. بیانی استثنایی از احساسات صادقانه و توصیف گر جست‌وجویی برای یافتن دینی عملگرا به منظور تحقیق سعادت بشر بر روی کره خاکی، نه فقط برای وعده دادن سعادت اخروی. اگر چه این کتاب موجب تکفیر او شد اما سرچشمه‌ی موج عظیم مسیحیان پیرو افکار او در سراسر اروپا و آسیا نیز گشت.

صفحه‌ی 1