روزنه کار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ناقوس جدایی (مجموعه کامل اشعار پینک فلوید) مجموعه شعر
فیلم‌باز
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
سرگذشت دوبله در ایتالیا همراه با آلبوم عکس و زندگی‌نامه‌ها
رفلکس (نمایش‌نامه)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
7 گونه سینما (بررسی ژانرهای سینمایی جنایی کمدی دراما وسترن وحشت موزیکال فانتزی)
مرد لاغر
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
تابلو (فیلمنامه)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
سینمای استرالیا (تاثیرپذیری جهانی و تاثیرگذاری بر سینمای جهان)
نقد سینمایی
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
چشمان فیلمساز
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
تقسیم‌بندی سینمایی (گونه سبک سنت قالب)
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان

ناقوس جدایی (مجموعه کامل اشعار پینک فلوید) مجموعه شعر

  • 146,000 تومان

نفس بکش، نفس بکش در هوا نگران نباش، اعتنا نکن برو اما ترکم نکن نگاه کن به دور و بر، و زمین خودت را انتخاب کن. عمرت دراز و پروازت بلند لبخندی که می‌زنی و اشکی که میریزی و هرچه لمس می‌کنی و می‌بینی همه زندگی آینده‌ات است.

فیلم‌باز

  • 32,000 تومان

سبزی چمن‌ها،‌ غلیظ‌تر، سرخی و زردی گل‌ها، پررنگ‌تر، آبی جدول‌ها، آبی‌تر، بر گلبرگ بنفشه‌ها دست کشیدم، انگار تکه مخمل‌های مرطوب زیر انگشتانم به حرکت درمی‌آمدند. در این فضا بود که او از ورودی پارک داخل شد، نسیم هم وزید که از قافله عقب نماند، و بوته‌های گل با تکان دادن سر و دست به او خوش بوتر و خوش‌رنگ‌تر از آسمان است. اردیبهشت بود و بهشت به راستی اردو زده بود. او را برای اولین‌بار دیدم و چهارشنبه‌های بعد هم همین‌طور، هر مرتبه حس کنجکاوی من بیشتر و بیشتر تحریک می‌شد: چرا فقط چهارشنبه‌ها؟ چرا فقط همان نیمکت سیمانی؟ و اصلا چرا همیشه غمگینه؟؟

سرگذشت دوبله در ایتالیا همراه با آلبوم عکس و زندگی‌نامه‌ها

  • 90,000 تومان

تاریخچه دوبله فیلم در ایران زوایای پنهان و ناشناخته بسیاری دارد. شاید علت اصلی این مسئله نپرداختن مطبوعات سینمایی در سال‌های پیش از انقلاب باشد. در این میان اگر هر از گاهی مطبوعات سینمایی به دوبله فیلم‌ها و دوبلورهای داخل ایران می‌پرداختند، در ارتباط با دوبله فیلم‌ها در خارج از کشور و خصوصا دوبله در ایتالیا کمتر مطلبی در مطبوعات آن سال‌ها به چشم می‌خورد.

رفلکس (نمایش‌نامه)

  • 15,000 تومان

مرد 4: این یارو اینجا چیکار می کنه؟ مرد 3: نمیدونم مرد 4: هنوز اینجاست؟ مرد 3: میبینی که مرد 4: هنوز از جاش تکان نخورده؟ مرد 3: نمیدونم مرد 4: نکنه مرده باشه مرد 3: نه، باد داره یقه بارونیشو تکون میده مرد 4: پس زنده است؟ مرد 3: آره

7 گونه سینما (بررسی ژانرهای سینمایی جنایی کمدی دراما وسترن وحشت موزیکال فانتزی)

  • 60,000 تومان

علیرضا کاوه، پژوهشگر و نظریه پرداز سینمایی در این کتاب که جلد نخست از یک مجموعه چهارجلدی است هفت گونه یا ژانر سینمایی جنایی، کمدی، دراما، وسترن، فانتزی، وحشت و موزیکال را مورد بررسی قرار داده است. در سال های اخیر توجه به بررسی های ژنریک سینمایی بخش قابل توجهی از آثار مکتوب سینمایی را به خود اختصاص داده است که در بین آن ها آثار ترجمه ای چون فیلم/ژانر اثر ریک آلتمن و ژانر و هالیوود اثر استیو نیل منتشر شده اند. اما در بین این کتاب ها هفت گونه سینما از معدود آثار تالیفی است. علیرضا کاوه که از سال 1370 نوشتن در خصوص ژانر سینمایی را در نشریات آغاز کرده، پیش تر کتاب های «گونه سینمایی، لحن و نظام ارزشی»، «چنین سیاه آینه ای» (فیلم نوار)، «تقسیم بندی سینمایی»، «بیننده فیلم» و «بهرام بیضایی و وقتی همه خوابیم» را منتشر کرده است. نویسنده در نظریه خود ژانرهای سینمایی را از مسیر سامانه دریافت دیداری انسانی به هفت رنگ رنگین کمان تشبیه کرده است. چهار دسته گونه هفت تایی در این نظریه همچون چهار فصل سال تقسیم شده اند."

مرد لاغر

  • 35,000 تومان

ساعت ده و ربع بود که نورا من را بیدار کرد. گفت: تلفن. هربرت مکالیه. میگه کار مهمی باهات داره. در اتاق نشیمن خوابیده بودم، به اتاق خواب رفتم. دوروتی به خواب عمیقی فرو رفته بود. به آرامی گفتم: الو. مکالی گفت: برای نهار خیلی زوده، اما باید همین الان ببینمت. می‌تونم بیام اونجا؟ بیا، برای صبحانه البته...

تابلو (فیلمنامه)

  • 25,000 تومان

سال 1363 ش (1985 م) به سوئد مهاجرت کردم. بعد از 8 ماه فیلم کوتاه 6 دقیقه‌ای به نام «یک کرونی» (The one kron) نوشته‌ی حمید اخویان را ساختم که مورد استقبال جامعه سینمایی سوئد قرار گرفت و در جشنواره استرالیا جایزه اول را کسب کرد. موفقیت این فیلم باعث تشویق و ادامه کارم شد. سپس فیلم دیگری ساختم به نام ویلون پدر DADIS FIDLE که در چند جشنواره سوئد و ایتالیا و ... نمایش داده شد. از مجموع چند ایده از خودم و برادرم (حمید) خلاصه فیلمی بلندی به نام «تابلو» درآمد. طرح را با استادم پرویز شفا که آن زمان در آمریکا بود در میان گذاشتم، بعد از یکسال مکاتبه با ایشان، طرح تکمیل و به صورت فیلمنامه نوشته شد که توسط خودشان ترجمه شد و تشویقم می‌کردند که فیلمنامه تابلو را خودم بسازم...

سینمای استرالیا (تاثیرپذیری جهانی و تاثیرگذاری بر سینمای جهان)

  • 35,000 تومان

بدون شک، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که اروپاییانی که به این سرزمین دورافتاده وارد می‌شدند، بعدها به یک گروه از هنرمندان جریان‌ساز در سینمای جهان، تبدیل شوند؛ واقعیت این است که استرالیایی‌ها اولین فیلم بلند داستانی را به دنیا عرضه کردند. داستان دار و دسته کلی، نخستین فیلم بلند سینمای جهان، که در سال 1906 در استرالیا ساخته شد، اولین فیلمی بود که اکران آن در جهان ممنوع شد و زیر تیغ سانسور قرار گرفت...

نقد سینمایی

  • 16,000 تومان

نقد سینما یکی از اشکال نقد هنری محسوب می‌شود. این گزاره البته مورد موافقت همه صاحب‌نظران نیست با این حال ما با تکیه بر این گزاره سعی خواهیم کرد کارکردهای واقعی و مختلفی را که برای اصطلاح «نقد سینمایی» وجود دارد، توصیح دهیم.

دنیای فیلم‌نامه روایت ساختار (مجموعه نشست‌های باشگاه فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران به همت مدرسه ملی سینمای ایران)

  • 18,000 تومان

«هنرمند» باید صاحب «نگاه» باشد و همچنین مسلط به «زبان موثر» برای ارتباط با مخاطب، بخش عمده‌ای از این نگاه از تجربه زیستی هنرمند ناشی می‌شود ولی بخش دیگری از آن در سامانه‌ای مستقل، قابل تربیت و شکل‌گیری است. در هیمن راستا باشگاه فیلم‌نامه‌نویسان خانه سینما، طی دوره‌های پیاپی از ظرفیت‌های صنفی و هنری اعضا و هنرمندان خانه سینما در جهت انتقال تجربه به جوانان سود جسته است، اما در سوی علمی و آکادمیک، در یک دوره همکاری، مدرسه ملی سینمای ایران، ظرفیت‌های موثری را به جوانان و علاقمندان فیلم‌نامه‌نویسی، هدیه کرد. مدرسه ملی سینمای ایران، در رویکردی به روز، با اتکا به پتانسیل ملی و بین‌المللی خود نشان داد که در مسیر آموزش سینما، رویکردی جامع و نافذ دارد و نگاه پویای آکادمیکش، بسیار فراتر از صرف اتکا به متون تاریخ گذشته و شیوه‌های فرسوده آموزشی است و این غنیمتی ارزنده است. فقط می‌ماند یک امیدواری که این شکل از همراهی و همکاری، تکرار شود، پذیرفته شود و تثبیت شود.

چشمان فیلمساز

  • 38,000 تومان

کتاب چشم فیلمساز رویکردی جدید را برای درک قوانین ترکیب‌بندی سینمایی (و نحوه شکستن آن‌ها)، و استفاده از آن‌ها برای عبور از شیوه‌های دیرینه و کاربردگرا در روایت فیلم، اتخاذ نموده است. رویکرد این کتاب نسبت به ترکیب‌بندی سینما در جهت تابعیت محض از اصول و قوانین مطرح شده نیست؛ یعنی شما نباید کاملا تسلیم چارچوب‌های یک تکنیک باشید، بلکه در عوض باید کاری کنید که یک تکنیک جوابگوی نیازهای خاص قصه شما باشد. هدف این است که شما با برخورداری از یک درک کامل تر نسبت به نقشی که هر نما در طرح موضوع و روایت داستان شما ایفا می‌کند، بتوانید اثر بیشتری بر روی لحن گذاشته و موضوع خود را بهتر انتقال دهید.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

تقسیم‌بندی سینمایی (گونه سبک سنت قالب)

  • 44,000 تومان

تقسیم‌بندی سینمایی به شکلی در این کتاب مورد نظر است که مشتمل بر همه انواعی از پدیده‌ای است که تصویر متحرک (Motion picture) خوانده می‌شود. همه ما بینندگان مشغول دیدار فیلم به معنایی وسیع‌تر از آن‌چه در گذشته معمول بود، هستیم. این کتاب بررسی‌ای روان‌کاوانه‌ و هستی‌شناسانه در خصوص سینما نیز هست. سینما جایگاهی در درون انسان دارد که به زندگی فردی و جمعی او می‌پیوندد. یعنی فرض بر این است که به دست فراموشی سپردن ویژگی‌هایی چون پدیده (Phenomen)، صنعت (Industry)، رسانه (Medium)، و سرگرمی (Intertainmant)، در واقع به دست فراموشی سپردن خود سینماست.

1  صفحه‌ی 1