دانه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا جنسیت مهم است
  • 73,000 تومان
  • با تخفیف: 73,000 تومان
101 بازی حرکتی (سرگرمی و آموزش همراه با بازی‌های حرکتی)
حرف‌هایت را به خدا بگو (مهارت‌های زندگی 27)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
جوانمردانه بازی کن و خوشحال باش (راهنمای کودک برای بازی و ورزش) مهارت‌های زندگی 26
همان ستاره‌ای باش که هستی (کتابی برای کودکانی که حس می‌کنند متفاوت‌اند) مهارت‌های زندگی 25
وقتی پدر و مادر جدا می‌شوند (مهارت‌های زندگی 24)

چرا جنسیت مهم است

  • 73,000 تومان

لئونارد ساکس در 19 سالگی از دانشگاه ام. آی. تی. فارغ‌التحصیل شد. سپس‏ به تحصیلاتش در دانشگاه پنسیلوانیا ادامه داد و مدارک دکترای خود را از این دانشگاه گرفت. دکتر ساکس به مدت نوزده سال در ایالت مریلند پزشک خانواده بود و حالا هم در بیمارستان لنکستر در ایالت پنسیلوانیا مشغول به کار است. دکتر ساکس تا به حال درباره مسائل مربوط به رشد کودک ونوجوان در بیش از چهارده کشور سخنرانی کرده است. او از سال 2001 تا به حال از بیش از 400 مدرسه بازدید کرده و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی از جمله ((سی‌ان‌ان))‏، ((فاکس نیوز))، ((پی‌اس‌اس)) و((تلوزیون ملی نیوزیلند)) حاضر شده است.‏

101 بازی حرکتی (سرگرمی و آموزش همراه با بازی‌های حرکتی)

  • 130,000 تومان

همه برای حرکت ساخته شده‌اند و تحرک یکی از بهترین کارهایی است که ما می‌توانیم برای بدنمان انجام دهیم. کودکانی که در سال های اولی زندگی شان می‌آموزند که از تحرک لذت ببرند، شانس‌شان برای فعالیت‌های زیاد و سلامتی در سراسر زندگی بالا می‌رود. بازی‌های این کتاب به رشد سالم هوش کودک نیز کمک می‌کند. این بازی‌های غیررقابتی که بیشتر بر حرکت محض تمرکز دارد تا حرکات موزون و ریتمیک، کنترل هیجان، شوخ طبعی، چالش، شگفت‌انگیز بودن و همکاری را ایجاد می‌کند. در این بازی‌ها شرکت‌کنندگان به شور‌ و ‌شوق و میل برای فعالیت‌های اکتشافی با دیگران ترغیب می‌شوند. هر کودکی با هر توانایی که داشته باشد از این بازی‌ها لذت خواهد برد.

حرف‌هایت را به خدا بگو (مهارت‌های زندگی 27)

  • 40,000 تومان

حرف‌هایت را به خدا بگو این یک کتاب فوق‌العاده در زمینه‌ی روان‌شناسی و معنویت است! این کتاب نشان می‌دهد که می‌توانند همه‌ی احساساتشان را با خدا در میان بگذارند و در زمان‌های سختی با لحن و زبان شخصی خود به او پناه ببرند. نویسنده در مقده می‌گوید: «امیدوارم این کتاب به شما کمک کند ایمان خود و عشق خدا را با کودک شریک شوید. هنگامی که اعتقاد قلبی خود را به کودک نشان می‌دهید، شاید ایمان پاک و معصومانه‌ی او خواهید بود. سپس هر دوی شما با باوری قوی‌تر و مصمم‌تر به زندگی ایمانی خود ادامه خواهید داد.

جوانمردانه بازی کن و خوشحال باش (راهنمای کودک برای بازی و ورزش) مهارت‌های زندگی 26

  • 40,000 تومان

راهنمای کودک برای بازی و ورزش بازی و ورزش به کودک کمک می‌کند از نظر جسمی و ذهنی بزرگ و قوی شود. این فعالیت‌ها به کودک درس‌هایی از زندگی هم می‌دهند. درس‌هایی مانند اخلاق ورزش‌کاری، کار گروهی، پیروزی و شکست، انصاف و مسئولیت‌های شخصی. اما در این بین فشار رقابت‌ها، توقع خانواده‌ها برای پیشرفت و خطر بازی‌های ویدئویی و اینترنتی هم وجود دارد. این کتاب را با فرزند خود بدانید تا بازی‌هایی که انتخاب می‌کند سالم، آموزنده و نشاط‌بخش باشند. به او یاد بدهید جوانمردانه بازی کند؛ که این خود درسی برای تمام زندگی اوست.

همان ستاره‌ای باش که هستی (کتابی برای کودکانی که حس می‌کنند متفاوت‌اند) مهارت‌های زندگی 25

  • 70,000 تومان

همان ستاره‌ای باش که هستی! کتابی برای کودکانی که حس می‌کنند متفاوت‌اند. کودکان به دلایل زیادی احساس «متفاوت بودن» می‌کنند. متأسفانه در دنیای امروزی که تمرکز بسیاری روی ظاهر، استعدادهای آشکار، اندام بی‌نقص و ... وجود دارد، کودکان تفاوت‌های خود را مایه‌‌ی شرمساری می‌بینند. بزرگ‌ترها باید این احساس شرم را تشخیص دهند و هم‌زمان به کودک آرامش و اطمینان خاطر بدهند. کودک باید بداند تمام تفاوت‌هایی که هر شخص با دیگران دارد باعث می‌شود انسان‌ها خاص و منحصربه‌‏فرد باشند. به کمک تصویرسازی صمیمانه‌ی این کتاب شما می‌توانید کودک را تشویق کنید که تفاوت‌هایش را بپذیرد، آن‌ها را قدر بداند و از تفاوت بین انسان‌ها خوشحال باشد!

وقتی پدر و مادر جدا می‌شوند (مهارت‌های زندگی 24)

  • 15,000 تومان

جدایی برای هیچ‌کس ساده نیست، به‌خصوص برای فرزندان خانواده. این کتاب به کودک کمک می‌کند این دوره‌ی ناگوار را بهتر پشت سر بگذارد. امیلی منندز آپونته نویسنده‌ی این کتاب که خودش فرزند طلاق است، راهنمایی‌هایی دلسوزانه و در عین‌حال واقع‌گرایانه به کودک و والدین ارائه می‌دهد. او به کودکان می‌آموزد که جدایی والدین تقصیر آن‌ها نیست و پدر و مادر حتی پس از جدایی همچنان آن‌ها را دوست خواهند داشت. او برای کنار آمدن با احساسات ناخوشایند و حل کردن مشکلات پس از جدایی والدین، راهکارهای مؤثری را معرفی می‌کند. مطالب مفید و تصویرسازی دلنشین این کتاب به کودکان کمک می‌کند احساسات خود را حین جدایی والدین بشناسند و آن‌ها را ابراز کنند.

صفحه‌ی 1