اگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کودکان و خانواده‌ها در عصر دیجیتال (با هم آموختن در فرهنگی اشباع‌شده از رسانه)
همرنگی با جماعت
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
زنان در برابر فمینیسم (چرا باید از جنگ‌های جنسیتی رها شویم)
فلسفه دروغ‌گویی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
آداب دیجیتال (آداب معاشرت و الگوی رفتاری دیجیتال در زمانه نو)
مدیریت کلاس در عصر دیجیتال
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
در شهر خشمگین و دیوانه ما
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان
مادران رسانه‌ای و پدران دیجیتال (رویکردی نوین و علمی به فرزندپروری در عصر دیجیتال)
تغییر (چرا به دگرگونی ریشه‌ای نیاز داریم)‌
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
بابا بیا خانه
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
عصیان ریشه‌دار (بررسی سبک‌شناسانه شعر معاصر زنان)
راهنمای رستگاری در جابلقا (کتاب خودیاری خوشدلی و رضایت برای خاورمیانه‌ای‌ها)

کودکان و خانواده‌ها در عصر دیجیتال (با هم آموختن در فرهنگی اشباع‌شده از رسانه)

  • 290,000 تومان

با رشد روزافزون رسانه‌ها و دستگاه‌های دیجیتال، در خانواده‌ها پرسش‌هایی از این دست مطرح می‌شوند که آیا رسانه‌های دیجیتال فرصت‌های جدیدی برای یادگیری کودکان به ارمغان می‌آورند؟ و آیا قشرهای کم‌درآمد، همچون گروه روبه‌رشد خانواده‌های اسپانیایی-لاتین در ایالات متحده، در عمل از آنها بهره می‌برند؟ برای پاسخ به چنین پرسش‌هایی، این کتاب به جای اینکه نگاه تحلیلی خود را به فناوری یا کودک معطوف کند، پویایی متقابل آنها را همراه با تعاملات در حال‌ ظهور میان والدین، معلمان، خواهرها و برادرها، و دوستان با رسانه‌های دیجیتال بررسی می‌کند؛ زیرا همه اینها با روش‌های پیچیده‌ای در حال تغییرند. این کتاب حاصل کار میدانی و عمقی با بیش از دویست خانواده است، برای درک اینکه آنها چگونه در زندگی خانوادگی خود، راهی برای کار با رسانه‌ها پیدا می‌کنند. بر مبنای بینشی که از پیش بر ارزش‌ و قابلیت ارتباطات اجتماعی و دیجیتالی تاکید می‌کند، نویسندگان به شیوه‌های گوناگون روش‌هایی را نشان می‌دهند که از طریق آنها، رسانه‌های دیجیتال موقعیت‌های جدیدی را برای یادگیری به‌صورت فردی و دسته‌جمعی در خانه و به‌ویژه بین خانه و مدرسه فراهم می‌آورند.

همرنگی با جماعت

  • 185,000 تومان

همرنگی با جماعت به قدمت انسانیت است. در باغ بهشت، آدم از حوا پیروی کرد. بخشندگی و مهربانی، نگرانی نسبت به افراد آسیب‌پذیر، همدردی، حمایت از مالکیت خصوصی، احترام به کرامت انسانی، همه اینها توسط همرنگی با جماعت که نوعی چسب اجتماعی فراهم می‌کند، تغذیه می‌شوند. همرنگی با جماعت قساوت را نیز ممکن می‌سازد. وقتی افراد یک حزب سیاسی با هم راهپیمایی می‌کنند، جزمیت و خشمی که در آنها ایجاد می‌شود و افراد یک حزب سیاسی دیگر را به سخره می‌گیرند، همرنگی با جماعت در کار است. همرنگی با جماعت از یک سو کمک می‌کند تا تمدن ممکن شود. از سوی دیگر، موجب ترس می‌شود و خلاقیت را از بین می‌برد. نویسنده همرنگی با جماعت را زمانی مذموم می‌داند که فرد بی‌توجه به دانش فردی خود، بدون مواجهه عقلانی با شنیده‌ها و دیده‌ها، از فردی یا جمعیتی، دنباله‌روی می‌کند، دانایی خود را پنهان می‌سازد، سکوت اختیار می‌کند و با کج‌روی و انحراف مخالفت نمی‌ورزد. کتاب با موشکافی این مفهوم، یادآوری می‌کند نهادهایی که به خوبی کار می‌کنند اقداماتی را برای جلوگیری از همرنگی با جماعت و ترویج مخالفت انجام می‌دهند، چرا که مخالفت خودش می‌تواند یک اصلاح‌کننده مهم باشد و بسیاری از گروه‌ها و نهادها در حد اندکی از این ویژگی برخوردارند.

زنان در برابر فمینیسم (چرا باید از جنگ‌های جنسیتی رها شویم)

  • 260,000 تومان

اگر زنان می‌خواهند زندگی برابر با مردان را ادامه دهند و در ساختن جهان برای نسل آینده نقش تمام‌عیاری را ایفا کنند، نیاز دارند قید و بندهای فمینیسم را دور بیندازند. نمایش فمینیسم از زن به‌عنوان قربانی مردانگی مسلط و آزمند از یک طرف و نیروهای ناشناخته‌ی مردسالار از طرف دیگر، هیچ سودی برای مردان و زنان ندارد. زمان آن رسیده است که ما واژه‌ی محبوب فمینیست‌ها در دهه‌ی شصت را دوباره احیا کنیم : آزادی. برای این که زنان و مردان آزاد و به‌درستی قادر به تشخیص توانمندی خود در زمان حاضر باشند. همه‌ی ما نیاز به خلاصی از فمینیسم و جنگ‌های جنسیتی داریم.

فلسفه دروغ‌گویی

  • 170,000 تومان

خواندن کتابی با عنوان فلسفه دروغ‌گویی چه فایده‌ای می‌تواند برای ما داشته باشد؟ و یا چه ارتباطی با دنیای امروز ما به عنوان انسان و جامعه‌ی ایرانی دارد؟ هر یک از ما کم و بیش تصویر و برداشتی از دروغ و دروغ‌گویی در ذهن داریم و می‌توانیم دلایلی برای آن برشماریم. از پنهان‌کاری خطاها. شایعه‌سازی علیه دیگران، پرهیز از صدمه زدن به یک دوست، تا کسب امتیازی برای خودمان و یا به قصد شوخی و سرگرمی و غیره... کتاب فلسفه دروغ‌گویی، با زبانی روان و بیانی گویا، برای خواننده روشن می‌کند که دروغ چیست؟ چه چیزی دروغ را دروغ می‌سازد؟ چرا ما گاهی به خودمان هم دروغ می‌گوییم؟ دروغ و دوستی چه نسبتی با هم دارند؟ دروغ مصلحتی کجای ماجرا است؟ دروغ در سیاست چه جایگاهی دارد؟ آیا گفتن هر دروغی فریب‌کاری است؟ دروغ سفید و سیاه و خاکستری چیست؟ چه تفاوتی بین دروغ‌گویی، چرندگویی و حق‌نمایی هست؟

آداب دیجیتال (آداب معاشرت و الگوی رفتاری دیجیتال در زمانه نو)

  • 42,000 تومان

هر آنچه می‌خواستید درباره الگوهای رفتاری زمانه نو بدانید و از پرسیدن آن خجالت می‌کشیدید در این کتاب در دسترس شماست. انقلاب دیجیتال همه ما را در دنیایی با کلیک‌ها، لمس کنیدها و به این سو و آن سو بکشیدها گرفتار کرده است. اما هرچه بیشتر با هم آشنا شویم از کاستی‌های یکدیگر بیشتر آگاه می‌شویم و «دوست نداشتن» آسان‌تر می‌شود. هرچه کمتر بدانیم به نفعمان است! اگر از میدان جنگ‌های سورئال زندگی دیجیتال متحیر مانده‌اید این کتاب برای شماست! در این مسیر می‌آموزید که چگونه به ایمیل‌های آزاردهنده همکاران پاسخ دهید، چگونه مرضیح دهندگان را بشناسید و ترول‌ها (اوباش مجازی) را شناسایی کنید. با ویکتوریا ترک، ژورنالیست فناوری و بانویی که به مدت طولانی در اینترنت رنج دیده است، همراه شوید تا یک راهنمای ضروری برای «دنیای قشنگ نو» در الگوهای رفتاری زمانه نو باشد.

مدیریت کلاس در عصر دیجیتال

  • 36,000 تومان

ما پیش از کرونا درباره اهمیت عصر دیجیتال چیزهایی می‌دانستیم و درباره استفاده از فناوری‌های دیجیتال در آموزش گفت وگو می‌کردیم، اما کرونا ناگزیرمان کرد آموزش آنلاین و دیجیتال را تجربه کنیم و در حال تجربه کردن درباره‌اش بیاموزیم، درحالی که چیز زیادی درباره‌اش نمی‌دانستیم. این کتاب یکی از نیازهای پایه‌ای معلمان و خانواده‌هاست که توضیح می‌دهد معلمان مجهز به فناوری، چگونه می‌توانند با ابزارهای قدرتمند همکاری، خلاقیت و ارتباطات را بیشتر و آموزش را مفیدتر کنند. هر معلمی وقتی به بحث مدیریت کلاس می‌رسد با چالش‌های بی‌شماری مواجه می‌شود. کلاس‌های هوشمند و آنلاین در عصر دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیستند. هدر دود و پاتریک گرین در این کتاب ارزشمند شما را با قوانین، راهبردهای زیربنایی و اساسی و روش‌های اداره این نوع کلاس‌ها آشنا می‌کنند.

در شهر خشمگین و دیوانه ما

  • 64,000 تومان

گای گاناراتنی در اولین اثرش بازتاب درخشانی از زبان مردم ساکن حاشیه لندن ساخته است. او که به واسطه حرفه روزنامه‌نگاری و ساخت مستند تجربه نزدیکی از درگیری‌های اجتماعی دارد، به خوبی توانسته موج خشونت را در یکی از شهرک‌های حاشیه لندن روایت کند. رمان «در شهر خشمگین و دیوانه ما» در کمتر از دو روز، زندگی اهالی فرودست شهرکی در لندن را می‌کاود و بازنمایی دقیقی از مهاجران و خرده‌فرهنگ‌های زنده در حاشیه لندن ارائه می‌کند. «در شهر خشمگین و دیوانه ما» تصویری از گوشه‌های جدامانده لندن امروزی و جوانان آن است. جوانانی که به سختی تلاش می‌کنند در حاشیه شهر، سهمی از زندگی برای خود بیابند و جوانی کنند. در این حین موجی تکراری از خشونت زندگی آن‌ها را به لرزه درمی‌آورد.

مادران رسانه‌ای و پدران دیجیتال (رویکردی نوین و علمی به فرزندپروری در عصر دیجیتال)

  • 65,000 تومان

از چه سنی تلفن هوشمند در اختیار فرزندم قرار بدهم؟ فرزندم در چه سنی می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند؟ فرزندم روزی چند ساعت اجازه دارد از اینترنت استفاده کند؟ بازی‌های رایانه‌ای خشن چه بر سر فرزندم می‌آورند؟ چطور فرزندم را در قبال تماشای محتوای نامناسب کنترل کنم؟ شما تنها پدر و مادری نیستید که چنین پرسش‌هایی دارید. این روزها پدرها و مادرها در سراسر جهان با این پرسش‌ها درگیرند‏. یلدا اولز در این کتاب با مرور پژوهش‌های بسیار در زمینه‌ی کودک و رسانه‌های دیجیتال، نه تنها با رویکردی علمی و موشکافانه پاسخگوی سوالات بی‌شمار شماست، نگاه شما را نیز به دنیای دیجیتال تغییر می‌دهد. یلدا اولز یکی از مهم‌ترین پژوهشگران حوزه‌ی دنیای دیجیتال کودکان است و نتایج تحقیقات اودر مجلات پر مخاطب تایم، نیویورک تایمز و همچنین نشریات علمی منتشر می‌شود. کتاب حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده و پژوهشگر است.

تغییر (چرا به دگرگونی ریشه‌ای نیاز داریم)‌

  • 38,000 تومان

این کتاب نه با توسل به پیشگویی‌های عجیب و تخیلات رنگارنگء بلکه با استناد به شواهد علمی مورد قبول دانشمندان و نیز با استناد به آمارهای منتشر شده سازمان‌های شناخته شده و معتبر بین‌المللیء به نتیجه‌ای غریب می‌رسد که گرچه انتظارش را نداریمء اما نمی‌توانیم از پذیرش یا حداقل جدی گرفتن آن سر باز بزنیم. رفاه و حتی موجودیت زندگی تعداد زیادی از ماء به خصوص افراد زیر 30 سالء در معرض خطری است که از حدود 10 سال دیگر (از اوایل دهه 2030 میلادی) شروع و به تدریج شدت خواهد یافت. این خطر ناشی از تغییرات اقلیمی است. اهمیت این کتاب در تبیین علمی و مستند خطری قریب‌الوقوع است که اغلب عادت داریم در فیلم‌ها و رمان‌ها از آنها سراغ بگیریمء نه در واقعیت و با محاسبه‌های کمابیش ساده و روشن علمی.

بابا بیا خانه

  • 36,000 تومان

«بابا بیا خانه» روایت نویسنده‌ای است از ابتلای پدرش به بیماری آلزایمر. آلزایمر بیماری بی‌رحمی است و سرگذشت دیوید - پدر راوی - بازتاب این حقیقت است. «بابا بیا خانه» با نمایش افول شخصیت دیوید از شخصی خودبسنده، سرسخت و در عین حال حمایت‌گر به فردی وابسته و غمگین، بیش از هر چیز روایت نوعی زوال است. برخلاف باور عموم،آلزایمر صرفا از یاد بردن افراد و آدرس‌ها و نام اشیاء نیست و شامل ابعاد گسترده‌تر و پیچیده‌تری می‌شود. نویسنده با شرح رفتارهای پدرش، راهکارهای خود و مادرش را در برابر مشکلات آلزایمر و اختلالات رفتار پدرش بیان می‌کند.

عصیان ریشه‌دار (بررسی سبک‌شناسانه شعر معاصر زنان)

  • 82,000 تومان

«عصیان ریشه‌دار» حاصل بررسی شصت مجموعه شعر از پانزده شاعر زن ایرانی در فاصله سال‌های 1330 تا 1390 است. این کتاب که از معدود پژوهش‌های ایرانی در حوزه مطالعات ادبیات و جنسیت است، کوششی است برای دستیابی به ویژگی‌های متمایزکننده زبان شعری زنان که یا بر اثر موقعیت انفعالی زنان در زبان شکل می‌گیرد یا بر اثر کوشش برای رهایی از سلطه زبان مردانه. شناخت این ویژگی‌ها به این دلیل مهم است که درست مقابل بوطیقای خنثی‌نگری می‌ایستد که مخالف زنانه دیدن ادبیات است و بر عامل مثبت زنانگی در تجربه ادبی تاکید می‌کند. نگرش خنثی‌نگر درصدد است از نوشته‌های زنان جهان‌شمولی کاذب طلب کند و با قرار دادن آنها در ساختاری هم‌ارز با آثار خلق شده توسط مردان، این حقیقت را نادیده بگیرد که فاعل مونث در درون زبان، امکان تخیل بدون جنسیت را ندارد. از این‌رو شناخت این ویژگی‌ها و برجسته کردن آنها برای انسجام سنت ادبی و زیبایی‌شناسی زنانه گامی ضروری است.

راهنمای رستگاری در جابلقا (کتاب خودیاری خوشدلی و رضایت برای خاورمیانه‌ای‌ها)

  • 72,000 تومان

بخش بزرگی از ساکنان منطقه‌ای که در زمان معاصر خاورمیانه نام گرفته، از زیستن در آن ناراضی‌اند و نارضایتی و ناکامی‌های خود را حاصل جبر جغرافیایی و به دنیا آمدن و زندگی در خاورمیانه می‌دانند. اما آیا زندگی در خاورمیانه همین قدر دشوار یا جهنمی است؟ آیا در خاورمیانه نمی‌توان راضی و خوشبخت زندگی کرد؟ این کتاب درباره چالش زندگی ما در خاورمیانه از منظر خوشبختی و رضایت از زندگی است و کوششی است برای جست و جوی راه‌هایی برای خوشبخت زیستن در این جغرافیا. عنوان فرضی این کتاب اگرچه آن را نوعی «خودیاری» معرفی می‌کند، شبیه کتاب‌های غربی‌ها در این زمینه نیست. این کتاب، کوشش است از درون راهنمای خوشدلی و رضایت در خاورمیانه است، از نگاه یک خاورمیانه‌‌ای!

1  صفحه‌ی 1