اورنگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پذیرش و تعهد درمانی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
آشنایی با تفکر سیستمی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
فراتر از خود
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
خودفریبی (فرصتی برای بیرون آمدن از حصار تصورات خود)

سیاهه اختلالات عاطفی و اسکیزوفرنیا برای کودکان در سنین مدرسه 6 تا 18 سال (نسخه فعلی و طول عمر کی اس ای دی اس پی ال دی اس ام فایو)

  • 197,000 تومان

این اثر مصاحبه بالینی نیمه ساختاریافته‌ای است به منظور تشخیص اختلالات عاطفی و اسکیزوفرنیا در نوجوانان 6 تا 18 سال که بر اساس ملاک‌های DSM -5 تنظیم شده است و دوره‌های فعلی و قبلی اختلال را تشخیص می‌دهد. تشخیص‌های اولیه که با DSM5 بررسی می‌شوند عبارتند از اختلالات: افسردگی اساسی، افسردگی مداوم ، مانیا ، هیپومانیا ، سیکلوتایمی، دوقطبی، کژتنظیمی خلق اخلال‌گر، اسکیزوافکتیو، اسکیزوفرنی، اسکیزوفرنی‌فرم، سایکوز گذرا، پانیک ، آگورافوبیا ، اضطراب جدایی، فوبی ساده، اضطراب اجتماعی، لالی انتخابی، اضطراب تعمیم‌یافته، وسواسی - جبری ، نقص توجه - بیش‌فعالی، سلوک نافرمانی‌ مقابله‌ای، بی‌اختیاری ادرار، بی‌اختیاری مدفوع ، بی اشتهایی عصبی، پر اشتهایی عصبی ، پرخوری ، تیک موقت، تورت صوتی یا حرکتی مزمن، مصرف الکل ، مصرف مواد ، استرس پس از سانحه، اختلالات سازگاری و اختلالات طیف اوتیسم. هر یک از این اختلالات دارای یک ضمیمه برای تشخیص دقیق است.

پذیرش و تعهد درمانی

  • 95,000 تومان

از زمان چاپ نخست این اثر شایسته و تاثیرگذار، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) تاثیر خود را به عنوان یک دیدگاه کاملا موثر برای کمک به تغییر افراد بر جای گذاشته است. این کتاب بیانی نهایی از ACT فراهم می‌کند که توسط مبتکرانش به نگارش درآمده است. بیانی که منعکس‌کننده‌ی پیشرفتی شگرف، در کاربردهای بالینی و با ساختار نظری و پژوهشی است، چاپ دوم بازسازی شده است تا هر چه بیشتر، با تمرکزی دو جانبه بر ترویج انعطاف پذیری روان‌شناختی بالینگری در دسترس و صمیمانه تاکید شود.

آشنایی با تفکر سیستمی

  • 25,000 تومان

تفکر سیستمی رفتار یک سیستم را ناشی از ساختار آن می داند و بنابراین ایجاد تغییر در رفتار یک سیستم را مشروط به درک ساختار آن می‌بیند. در تفکر سیستمی به نقش زمان و بازخوردها اهمیت زیادی داده می‌شود. تفکر سیستمی در مقابل تفکر تحلیلی قرار دارد که با تقسیم یک مساله به اجزای آن تلاش می‌کند تا این اجزا را بهتر بفهمد. در تفکر سیستمی همه اجزا با هم دیده می‌شوند و به تاثیر متقابل آنها در طول زمان توجه خاصی می‌شود. تفکر سیستمی در واقع پاسخ مناسب به مسایلی است که حل آنها نیاز به درک درهم‌تنیدگی اجزای آن دارد...

فراتر از خود

  • 160,000 تومان

وقتی بهره‌وری افراد یا عملکرد سازمان کاهش می‌یابد، اکثر ما به دنبال یافتن راه‌حل‌های سریع و آسان از طریق ایجاد تغییر در رفتارها و یا فرایندها هستیم بدون این‌که به ذهنیت‌های پایه‌ای که در قلب چالش‌های مزمن ما هستند بپردازیم. کتاب فراتر از خود، با استفاده از داستان‌های واقعی و ابزار آسان و در عین حال معنادار به افراد و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا یک تحول بنیادی که سبب بهبود خارق‌العاده در عملکرد، افزایش تعامل و شتاب‌دهی به نوآوری می‌شود - حرکت به مایندست دیگرنگر - را در خود و سازمان خود جاری نمایند.

خانواده‌درمانی با رویکرد روا‌نشناسی مثبت‌نگر (تکنیک‌های خلاقانه و ابزارهای عملی برای ایجاد تغییرات و رشد آنها)

  • 19,500 تومان

در روان‌شناسی مثبت‌نگر گفته می‌شود شناخت توانایی‌ها و پتانسیل درونی آدمی و کاربرد ویژگی‌های مثبت افراد و خانواده‌ها می‌تواند اثربخشی فنون و درمان‌های روان‌شناختی را بیش از پیش کند و افزون بر درمان مشکلات روان‌شناختی و ناهنجاری‌های رفتاری به بالا بردن کیفیت زندگی و بهزیستی افراد و جوامع بینجامد. در حالی که روانشناسی بالینی به گونه‌ای سنتی بر کم‌بودها و ناتوانی‌های روانی می‌پردازد و بر انعطاف‌پذیری، تدبیرمندی و توان مراجعان برای بازیابی کم‌تر پرداخته است.

آشنایی با اختلال وسواس فکری عملی مبتنی بر دی اس ام فایو و تکنیک‌های موثر درمانی درمان‌ شناختی‌ رفتاری (راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی)

  • 20,000 تومان

وسواس بیماری مزمنی است که موجب اختلال در عملکردهای مختلف بیمار شده و درمان آن نیز به دلیل ماهیت بیماری و مقاومتش به درمان دشوار و پیچیده است. اختلال وسواس فکری عملی، یک اختلال آشنا و نسبتا شایع است که علاوه بر آشفتگی درونی و اضطراب طاقت‌فرسا، احساس گناه، شرمساری و مسئولیت افراطی را برای بیمار به همراه دارد. وسواس به دلیل ماهیت ناتوان‌کننده آن می‌تواند روند معمولی و طبیعی زندگی، توانایی‌های شخصی، کارآیی شغلی، سازگاری اجتماعی و روابط بین فردی را تحت ‌تاثیر قرار دهد و زندگی فرد را با محدودیت‌های گسترده‌ای مواجه کرده و کیفیت کلی زندگی او را پایین بیاورد. کتاب حاضر راه‌حلی برای این مشکل ارائه می‌دهد. در این کتاب، رویکرد شناختی - رفتاری که به گفته متخصصان این حوزه، موثرترین نوع درمان برای اختلال وسواس است، به صورت یک الگوی راهنما، توضیح داده شده است. در این کتاب برای متخصصان بالینی، به لحاظ جنبه‌های عملی، کتابی استثنایی است و در نقش کتاب راهنما عمل می‌کند و در تمام مراحل کار شامل مصاحبه، تشخیص، انتخاب چهارچوب و پروتکل درمانی، کاربرد تکنیک‌های رفتاری و شناختی، پایش اثرات درمانی، اقدامات لازم برای جلوگیری از برگشت و عود علایم، یار و مددکار آن‌ها خواهد بود.

خودفریبی (فرصتی برای بیرون آمدن از حصار تصورات خود)

  • 180,000 تومان

این کتاب به صورت سفارشی و برای خرید با تعداد بالا قابل سفارش است. جهت سفارش کتاب خودفریبی تماس بگیرید. خلوص و استحکام روابط بین افراد در محیط خانواده، محیط ‌کار و جامعه عامل اصلی موفقیت و پایداری سیستم‌های اجتماعی است. در این کتاب با زبانی ساده و با استفاده از بیان داستانی ریشه بنیادین و عامل همه تعارض‌ها بین افراد و مسائل ناشی از آن در سازمان‌ها (هر نوع سازمان) مورد بحث قرار می‌گیرد. از طریق مبارزه مستمر با این عوامل سازمان‌ها خواهند توانست که کارآئی، بهره‌وری و پایداری سازمان خود را به طور محسوسی افزایش دهند. با به کار بردن اصول بیان شده در این کتاب ارتباط‌های بین افراد اصیل‌تر خواهد شد و سطح مسئولیت‌پذیری به طرز خارق‌العاده‌ای ارتقاء خواهد یافت.

صفحه‌ی 1