اندیشه رشد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تفکر عصر جدید (10 گام مهم برای رسیدن به آنچه لایقش هستی)
چگونه به چهره‌ای موفق و پول‌ساز تبدیل شویم (روش‌های تسلط بر افکار مرتبط با ثروت‌آفرینی)
قانون 10 برابری (تنها تفاوت بین موفقیت و شکست)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

تفکر عصر جدید (10 گام مهم برای رسیدن به آنچه لایقش هستی)

  • 30,000 تومان

همه چیز از ذهن شما شروع می‌شود. هیچ چیز تغییر نمی‌کند مگر آنکه که تصمیم بگیرید که نمی‌خواهید آدم متوسطی باشید. چرا محدودیت‌ها را از خود دور نمی‌کنید؟ شما پتانسیل زیادی در وجودتان دارید. تفکرهای کلیشه‌ای و رایج را کنار بگذارید و ایده‌های جدید را امتحان کنید. نگذارید تحصیلات نوع تربیت یا موقعیت فعلی‌تان شما را محدود کنند. خداوند چنین مقرر کرده است که شما به مراتب بالاتری برسید. خداوند می‌خواهد که شما به مراحل بعدی پیشرفت برسید.

چگونه به چهره‌ای موفق و پول‌ساز تبدیل شویم (روش‌های تسلط بر افکار مرتبط با ثروت‌آفرینی)

  • 40,000 تومان

فرض کنید که من از شما بخواهم که بروید و تا 24 ساعت آینده 2000 دلار پول به‌دست آورید، اگر ساختار ذهنی درستی نداشته باشید ممکن است چند ساعتی در این مورد فکر کنید و سپس تسلیم افکار منفی شوید و بگویید نمی‌توانم این پول را جور کنم، چون نمی‌دانم از کجا شروع کنم، تنبل هستم، سرم شلوغ است، دست به هر کاری زدم اما هیچ‌کدام نتیجه نداد، هیچ کاری نیست که بتوانم انجام دهم و غیره. اما اگر در خیابان دنبالتان راه بیفتم و شما را تهدید کنم که اگر درآمدتان را افزایش ندهید مجازات سختی در انتظارتان خواهد بود، آن وقت است که به فکر چاره می‌افتید و راه‌حل‌هایی را پیدا می‌کنید که قبل از آن به فکرتان خطور نمی‌کرد. وقتی اراده‌ای برای انجام کاری وجود داشته باشد حتما راه‌حل مناسبی هم پیدا خواهد شد، مشکل در این‌جاست که چون ما نمی‌خواهیم مسئولیت‌پذیر باشیم و کارهای لازم را برای رشد و پیشرفتمان انجام دهیم، پس این‌طور وانمود می‌کنیم که گویی هیچ راه‌حلی وجود ندارد.

قانون 10 برابری (تنها تفاوت بین موفقیت و شکست)

  • 165,000 تومان

آیا شما از این که برخی از افراد بسیار موفق هستند و به نتایج فوق‌العاده‌ای دست یافته‌اند متعجب شده‌اید؟! دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، پر از فرصت‌هاست. قانون 10 برابری به ما نشان می‌دهد که چگونه در فرصت‌هایی قرار بگیریم که قبلا هرگز وجود نداشته است. با دنبال کردن تفکرات و فرمول‌های گرانت کاردون، شما نیز می‌توانید از قلمرو آسودگی خود پا را فراتر گذاشته و به موفقیت نامحدودی که جهان ارائه می‌دهد دست پیدا کنید. در کتاب قانون 10برابری، کاردون یک راهنمای گام به گام به شما ارائه می‌دهد تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. به این کتاب عشق بورزید. کتاب قانون 10 برابری شجاعانه به بزرگ‌ترین موضوعی می‌پردازد که اکثر افراد آن را نادیده می‌گیرند و از اینکه به اهداف خود نمی‌رسند تعجب می‌کنند.

صفحه‌ی 1