اندیشه ارشد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باشگاه 5 صبح
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
21 راز فروشندگان میلیون دلاری (کلید فروش موفقیت‌آمیز)
بانک سوالات کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی 85 تا 98 با پاسخ‌های کاملا تشریحی
بانک سوالات کارشناسی ارشد 85 تا 98 روانشناسی عمومی با پاسخ‌های کاملا تشریحی
بانک سوالات کارشناسی ارشد 85 تا 98 روانشناسی بالینی با پاسخ‌های کاملا تشریحی
بزرگراه میلیونرها (رمز ثروتمند شدن را کشف کنید و در طول عمر خود ثروتمند بمانید)
عادت‌‌‌‌‌‌‌‌های ثروت آفرینی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

باشگاه 5 صبح

  • 70,000 تومان

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کشور کاناداست که کتاب‌های او به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه شده. او در این کتاب مفهوم باشگاه 5 صبح را به مخاطبان خود معرفی می‌نماید. این مفهوم بر اساس یک برنامه صبحگاهی منظم و متحول‌کننده است که به بسیاری از انسان‌ها کمک کرده همراه با افزایش کارایی خود، سلامتی خود را نیز ارتقا دهند و به موفقیت‌های چشمگیر دست یابند. باشگاه 5 صبح داستان جذاب و سرگرم‌کننده دو غریبه است که با یک فرد فوق‌العاده ثروتمند، عجیب و مرموز ملاقات می‌کنند و این ملاقات سر‌آغاز تحولی بزرگ در زندگی ‌آنها می‌شود.

21 راز فروشندگان میلیون دلاری (کلید فروش موفقیت‌آمیز)

  • 145,000 تومان

استیفن هارویل مدرس و مشاور فروش با بیش از 30 سال تجربه همکاری با برترین شرکت‌های دنیا، در این کتاب یک رویکرد منحصر به فرد و پویا در حوزه فروش ارائه می‌کند. در این کتاب او با 175 نفر از سوپراستارهای فروش و مشتریان آنها در 7 صنعت برتر دنیا مصاحبه می‌کند. کتاب 21 راز فروشندگان میلیون دلاری به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از بهترین استراتژی‌های فروش و برجسته‌ترین چشم‌اندازها به یکی از فروشندگان میلیون دلاری تبدیل شوید.

بانک سوالات کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی 85 تا 98 با پاسخ‌های کاملا تشریحی

  • 130,000 تومان

روانشناسی تربیتی - مجموعه آزمون‌های کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی پاسخ‌های تشریحی همراه با رفرنس‌دهی به منابع مرجع. - ارائه نکات طلایی و آزمونی در پاسخنامه تشریحی شامل 3000 نکته مهم و کلیدی از مباحث آزمون.

بانک سوالات کارشناسی ارشد 85 تا 98 روانشناسی عمومی با پاسخ‌های کاملا تشریحی

  • 130,000 تومان

روانشناسی عمومی - مجموعه آزمون‌های کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی پاسخ‌های تشریحی همراه با رفرنس‌دهی به منابع مرجع. - ارائه نکات طلایی و آزمونی در پاسخنامه تشریحی شامل 300 نکته مهم و کلیدی از مباحث آزمون.

بانک سوالات کارشناسی ارشد 85 تا 98 روانشناسی بالینی با پاسخ‌های کاملا تشریحی

  • 130,000 تومان

روانشناسی بالینی - مجموعه آزمون‌های کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پاسخ‌های تشریحی همراه با رفرنس‌دهی به منابع مرجع. - ارائه نکات طلایی و آزمونی در پاسخنامه تشریحی شامل 3000 نکته مهم و کلیدی از مباحث آزمون.

بزرگراه میلیونرها (رمز ثروتمند شدن را کشف کنید و در طول عمر خود ثروتمند بمانید)

  • 295,000 تومان

نویسنده در این کتاب حقیقت را در مورد حرف‌های بیهوده و بی‌ارزش بیان می‌نماید و ما را به سمت مسیر صحیح موفقیت هدایت می‌کند. این کتاب مانند یک بیدارباش نظامی عمل می‌کند و باید بدانید که برخی از حرف‌های مشاوران مالی صرفا برای کسب منغعت شخصی آنها می‌باشد. این کتاب مسیر سریع برای میلیونر شدن را به شما نشان می‌دهد. مسیری کوتاه و اثبات شده که با کمک آن می‌توانید به جای رسیدن به ثروت در پیری خیلی زودتر ثروتمند شوید. باید بدانید که اکثر مشاوران مالی مغز شما را شستشو داده‌اند و رویاهای شما را از بین برده‌اند. آنها تفکر بغرنج آهسته ثروتمند شوید را به شما القا کرده‌اند. تفکری مبتنی بر طرحهای ابتدایی همچون بازار سهام و ... که شما را در دوران پیری ثروتمند می‌کند.

شرکت‌ها به دنبال مدیر هستند نه فارغ‌التحصیلان MBA ( نگاهی ژرف به عملکرد نرم‌افزاری مدیریت و مدیریت توسعه)

  • 50,000 تومان

یکی از پرسش‌های اساسی در حوزه‌ی MBA همواره این سوال بوده است که آیا روش‌های آموزش در رشته‌ی MBA اثربخش است؟ و آیا دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته در آینده می‌توانند اثربخشی و کارایی لازم را در شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته باشند؟ مولف در این کتاب با دیدگاهی انتقادی به روش‌های یادگیری مدیریت در دانشگاه‌های برتر جهان ، به دنبال ارائه روشهای اثربخش و کارآمد در این زمینه است ، در قسمت اول کتاب با روشهای غلط آموزش مدیریت و پیامدهای آن در رشته MBA آشنا می‌شویم و در قسمت دوم کتاب نحوه صحیح آموزش مدیریت و پرورش مدیران بیان می‌گردد.

عادت‌‌‌‌‌‌‌‌های ثروت آفرینی

  • 40,000 تومان

تا کی می خواهید در حسرت رویاهای خود بمانید؟ آیا به دنبال راه اندازی کسب و کار برای خودتان هستید؟ احتمالا هم اکنون یک کار آفرین هستید و یا در شرف کار آفرینی می باشید! پس باید این کتاب را بخوانید. دایموند جان نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، مجری برنامه شارک تانک شبکه ABC ، کار آفرین و سرمایه گذار مطرح عرصه پوشاک و صنعت مد، در این کتاب راز موفقیت کارآفرینان و افراد ابر موفق را برملا می کند. اینکه چگونه با قانون ده برابری زندگی کنید و چه کار کنید که نتوانند شما را از بازی بیرون کنند . چگونه عوامل محدود کننده را نادیده بگیرید و با حداکثر سرعت به سمت جلو حرکت کنید . با خواندن این کتاب می بینید کارآفرینان بزرگ و ثروت آفرین چه کار می کردند؟ آنها تماشاچی تلویزیون نبودند و کل شب را کار کردند . استرس را اندازه گرفتند و انعطاف‌پذیر بودند . قبل از طلوع خورشید بیدار شدند و خورشید را شکست دادند . بلند پرواز بودند و پیش‌قدم شدند . مصمم بودند و پای همه چیز ایستادند . با خودشان روراست بودند و به تفاوت‌های خود می‌ بالیدند . زندگی منظمی را در پیش گرفتند و لحظه‌های درست را شناختند . هزینه کردند و گفتند رویا‌ها را یگانند، اما شور و اشتیاق هزینه دارد! در این کتاب دایموند جان، این جمله مارک تواین را به وضوح به شما ثابت می کند: در زندگی‌تان دو روز مهم وجود دارد : روزی که به دنیا آمده اید و روزی که متوجه می شوید چرا؟

صفحه‌ی 1