امید صبا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با تنفر کودک از مدرسه چه کنیم
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
جغرافیای سیاسی و فرهنگی آل فریغون
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
عقل بچه‌ها (مجموعه نمایش‌نامه)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
تاریخ 1 ساله وقایع مشروطه در تبریز (ربیع‌الثانی 1327 قمری)
داستان حیات (مجموعه داستان کوتاه آب) مجموعه داستان

با تنفر کودک از مدرسه چه کنیم

  • 32,000 تومان

سال‌های مدرسه می‌تواند هم برای والدین و هم برای فرزندانشان، به یک اندازه، سال‌هایی سخت و دشوار باشد. اگر فرزندتان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، احتمال دارد به سختی بتوانید به او کمک کنید. اگر اذییتان می‌کند یا رفتار ناشایستی دارد، مشکل است متوجه شوید که با چنین رفتارهایی سعی دارد پیامی به شما بدهد. اما شما تنها نیستید. شاید مشکل فرزند شما منحصر به فرد به نظر برسد اما به احتمال زیاد هستند، پدران و مادرانی که قبل از شما درگیر چنین مشکلاتی شده‌اند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در رویارویی با مجموعه‌ای از مسائل، کنار فرزند خود بمانید و به او یاری برسانید. برای یافتن پاسخ این پرسش که سایر والدین چگونه به فرزندان خود کمک کرده‌اند تا از عهده مشکلات تحصیلی، قلدرمابی هم سالان و سایر مشکلات مدرسه برآیند، به خواندن این کتاب ادامه دهید. کتاب حاضر همچنین شما را با تدابیر مفید و نظرات کارشناسان آشنا می‌کند.

جغرافیای سیاسی و فرهنگی آل فریغون

  • 22,000 تومان

در مطالعه تاریخ ایران در سده‌های نخستین اسلامی، همواره شاهد حضور حکومت‌های مستقل و نیمه مستقل در محدوده شرق ایران هستیم که هر یک به نحوی در راه احیای حاکمیت و فرهنگ کهن ایران در برابر اعراب تلاش کرده‌اند. در این میان برخی حکومت‌ها به دلیل نوپا بودن سازمان سیاسی یا عدم شکل گیری تاریخ‌نگاری سیاسی و به تبع آن فقدان منابع تاریخی و از همه مهم‌تر بی توجهی ایرانیان به علم انساب از پرداختن به آن‌ها غفلت شده است. کتاب حاضر نخستین پژوهش مستقل برای شناسایی تاریخ سیاسی، نظام دیوانی و جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی این خاندان ایرانی است که نزدیک به یک قرن و نیم، به شکل موروثی در ولایت جوزجان و نواحی اطراف آن، از توابع خراسان بزرگ حکومت می‌کردند و همواره نوعی سرسپردگی و در عین حال تعاملات سیاسی با حکومت‌های هم عصر خود همچون سامانیان و غزنویان داشتند. ادب‌پروری، دانش‌دوستی و عدالت‌محوری امرای فریغونی مهم‌ترین وجه تمایز ایشان از دیگر ملوک خراسان به شمار می‌رود که عامل مهمی در مطلوبیت سیاسی، محبیوبیت اجتماعی و تعالی فرهنگی قلمرو تحت سیطره آن‌ها در جوزجان بوده است.

عقل بچه‌ها (مجموعه نمایش‌نامه)

  • 16,000 تومان

اکنون به نخستین نمایش‌نامه این مجموعه توجه کنیم: کودک از مادر می‌پرسد چرا به طور غیرمعمول دایه‌اش لباس نو پوشیده و پیراهن نویی هم بر تن او کرده است. پاسخ مادر: «روز تعطیل است، می‌خواهیم به کلیسا برویم.» در حالی که روز تعطیل برای کودک یعنی آزاد بودن و دنبال بازی رفتن. وقتی کودک از علت تعطیل بودن می‌پرسد و مادر در پاسخ می‌گوید: «روز عروج عیسی مسیح» و ادامه گفت‌وگوی بی‌حاصلی که دربردارنده هیچ نشانه‌ای برای کودک نیست؛ سرانجام مادر که در برابر منطق کودکانه فرزندش احساس می‌کند چنته‌اش خالی است، با استفاده از «اقتدار مادرانه» که برای کودک مطلقا مقبول نیست، او را وادار به پذیرش دستور «بزرگ‌تر» می‌کند.

تاریخ 1 ساله وقایع مشروطه در تبریز (ربیع‌الثانی 1327 قمری)

  • 35,000 تومان

این کتابی است در نوع خود کم‌نظیر؛ و اگرچه نامی از وقایع‌نگار، کاتب و نقاش آن دردست نیست، اما شما می‌توانید آن‌ها را یک تن یا سه تن به شمار آورید. به جرئت می‌توان گفت سبک و روش وقایع‌نگاری و نوشتاری این متن، توسط این سه تن یا آن یک تن، چنان بدیع و یگانه است که اعجاب‌برانگیز است. وقایع‌نگار با دقت وسواس‌گونه و به دور از تعصبات کور فرقه‌ای و حزبی و نیز بدون دخالت تحلیل و رأی شخصی خود به گزارش وقایع جنگ میان طرفداران استبداد و مشروطه در تبریز پرداخته است. آن‌چه مایه حیرت است آن است که وقایع چنان گزارش می‌شود که با گزارش خبرنگاری و حرفه‌ای، از خبرگزاری‌ای معتبر پهلو به پهلو می‌زند، الا این‌که در پاره‌ای جزئیات اطاله کلام کرده و در برخی دیگر به اختصار و کوتاه‌نوشت بسنده کرده است. شباهت مقبول میان نقاشی و صاحبان تصویر، هنر و دقت نقاش را نشان می‌دهد.

داستان حیات (مجموعه داستان کوتاه آب) مجموعه داستان

  • 16,000 تومان

در این داستان‌ها، صدای داستان‌نویسان گوشه و کنار ایران به گوش می‌رسد. آنان ضمن بازتاب دیدگاه‌ها، توانایی‌ها و ضعف‌ها، آرزوها و آلام بشری، تجربه‌های هستی‌شناختی انسان ایرانی را به نمایش می‌گذارند.

صفحه‌ی 1