آویسا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خودپری‌گونگی (تحلیل روان‌محور از پژواک خیال‌پردازانه انسان در قصه‌های پریان)
شاهزاده ساکت من
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
آپارتمانی در پاریس
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
مردی که نمی‌شناسم
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
خطا (یا زندگی ثانوی سیلون رگار)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
7 سال بعد
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
دختر کاغذی
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
زمان حال
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
پیش‌نویس‌های زندگی در تحلیل رفتار متقابل
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان

خودپری‌گونگی (تحلیل روان‌محور از پژواک خیال‌پردازانه انسان در قصه‌های پریان)

  • 192,000 تومان

قصه‌های پریان که هر کدام دارای چندین سده قدمت می‌باشند و بارها بازنویسی شده‌اند، ریشه در فرهنگ عامیانه‌ای گاه مشترک بین قوم‌های مختلف دارند و بخشی از روان پیچیده انسان را حکایت می‌کنند. در این کتاب، تلاش شده است با بازنقل تعدادی از این حکایت‌ها و بررسی و تحلیل روان‌محور و چند لایه‌ای آنها تجربه‌ای متفاوت از قصه‌خوانی ایجاد شود که نه تنها لذت داستان‌خوانی و برون‌ریزی عاطفی و یا خودنگری در آینه داستان حاصل گردد، بلکه با خواندن آنچه در بطن هر داستان می‌آید به جستجوی خود در اتفاق‌ها بپردازیم و دریابیم به چه دلیل از نظر عاطفی و هیجانی با بخشی از داستان رابطه بیشتر یا کمتری برقرار کرده‌ایم. از این روی، خواندن قصه‌ها در این کتاب فرای لذت سفر به سرزمین پریان، راهی جهت حضور در دنیای لذت‌بخش، پیچیده، بلازمان و بلامکان درون‌روانی می‌باشد. باشد که از قصه‌خوانی تجربه‌ای نو حاصل شود و به کمک تحلیل روان‌محور سایه پژواک‌گون انسان در قصه‌های پریان اندکی در دنیای هزارتوی چندلایه روان کاوش کنیم و خود را بیشتر بشناسیم.

شاهزاده ساکت من

  • 24,000 تومان

راوی، زنی رنج‌دیده، خشمگین و رها شده است. نویسنده‌ای که سعی می‌کند داستان زنی به نام بلانش - یک خواننده معروف که زنده اما در کام مرگ اسیر است - را تعریف کند. اما او، قبل از هر چیز، مادر سیلوستر است؛ بچه‌ای اوتیستیک که مادرش می‌خواهد به هر قیمتی که شده زندگی و دنیای دیگران را برایش قابل لمس کند. در حالی که در این مبارزه، شاهزاده کوچک ساکت با ولع جمله‌ها و کلمات مادر نویسنده‌اش را می‌درد. از آن زمان است که همراهی دو صدا در صفحات کتاب خود را نشان می‌دهد. صدای دو زن؛ یکی کاملا معمولی که با همه موانع و پیش‌داوری‌هایی که فرزندش را تهدید می‌کند به مقابله برمی‌خیزد و دیگری، نویسنده‌ای عاشق که امیدواری و یاس خود را به آرزو و دلسردی قهرمان داستانش، بلانش، گره می‌زند.

آپارتمانی در پاریس

  • 42,000 تومان

مادلین، پلیس جوان انگلیسی، برای استراحت و خلوت با خود، یک خانه - آتلیه دنج در پاریس اجاره می‌کند. در پی یک اشتباه، او در خانه با گاسپارد، نویسنده مردم‌گریز آمریکا، مواجه می‌شود که برای نوشتن در خلوت به آن‌جا آمده است. هر دوی آن‌ها که روحیه‌ای بسیار حساس دارند مخالف این هم‌خانه بودن چند روزه هستند. خانه متعلق به نقاش معروف، سئان لورنز، است که هنوز حال و هوای شیفتگی او به رنگ‌ها و روشنایی در آن جاری است. لورنز که با کشته شدن پسرش از پا درآمده بود، یک سال پیش از دنیا رفته است و قبل از مرگش، سه تابلو از خود به جای گذاشته که هیچ اثری از آن‌ها نیست. مادلین و گاسپارد، مسحور استعداد نقاش و تحت تاثیر سرنوشت تلخ او، تصمیم می‌گیرند با همکاری هم این تابلوهای خارق‌العاده را پیدا کنند. ولی آن‌ها برای پی‌بردن به راز واقعی سئان لورنز، در تحقیقی تراژیک، مجبور به مقابله و رویارویی با دلهره و ترس‌های درونی خود می‌شوند که آن‌ها را برای همیشه تغییر می‌دهد.

مردی که نمی‌شناسم

  • 16,000 تومان

اصلا عشق نمی‌خواهد که کسی را بکشد، بزند، بدرد، ببرد، یا حتما بشود. عشق تباهی نیست، خواستن و ساختن و حتی رفتن است... حالت تهوع دارم، درد مثل یک موجود تنها توی دلم فریاد می‌زند. می‌روم یک سیب سرخ را گاز بزنم تا حجم خالی درونم را پر کنم، شاید بتوانم تنهایی‌ام را بالا بیاورم. صدای موزیک توی خانه می‌پیچید: ««شب تهی از مهتاب / شب تهی از اختر...» ... و از خاطرم می‌گذرد خاطراتی که با تو نداشتم، با تو: مردی که نمی‌شناسم!

خطا (یا زندگی ثانوی سیلون رگار)

  • 18,000 تومان

«به ندرت به نخستین کتاب نویسنده‌ای دست می‌یابم که بدین گونه خود را به آن نزدیک احساس کنم. من معمولا تشویش شهرها و مه‌آلودگی‌های سرد را به درستی در نمی‌یابم. به نظرم می‌رسد که تشویش بروکسل ناشی از آنست که اشتیاق دارد از خویشتن خود بگریزد. عکس آن، تشویشی که در چله آفتاب رخ می‌دهد و درون‌مایه رمان خطا را تشکیل می‌دهد، من این تشویش و دلواپسی را بهتر درمی‌یابم، زیرا گریز از آن مکان ندارد. اگر جان و روح انسان در بندرگاه ژن، در نیمروز، دستخوش فتور و سستی می‌شود علت آنست که می‌خواهد در همین زمان زیرا این آسمان بماند. از این لحظه، رویارویی و درگیری بی‌هیچ ملاحظه‌ای رخ می‌دهد. درون‌مایه رمان خطا دقیقا همین رویارویی است و بیان این نکته که چگونه یک انسان، که برای زیستن قدم به عرصه گیتی نهاده است، در فراسوی نوعی مرگ، به حیاتی ثانوی می‌تواند دست بیابد. به اعتقاد من، درون‌مایه‌ای از این مهم‌تر وجود ندارد. زبان پرغرور و راستین، و اندکی کناره‌گیر دانیل، موجب فزونی یافتن زیبایی پنهان این کتاب می‌شود؛ کتابی که از آن کسانی نیست که خود انتخاب می‌کنند، بل بیشتر از آن اشخاص نادری است که خوانندگان خود را خود برمی‌گزینند.»

7 سال بعد

  • 29,000 تومان

طلاق آن‌ها را از هم جدا کرده بود... ... خطر آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. بعد از یک طلاق ویرانگر، نیکی و سباستین هر کدام بسیار دور از دیگری زندگی خود را دوباره می‌سازند، تا روزی که پسرشان جرمی به طرز اسرارآمیز ناپدید می‌شود. فرار؟ آدم‌ربایی؟ نیکی برای نجات گران‌بهاترین چیزی که دارد چاره‌ای ندارد جز رو کردن به شوهر سابقش که هفت سال او را ندیده است. ناگزیر از متحد شدن، وارد تعقیب و گریزی پرماجرا می‌شوند و با حسی روبه‌رو می‌شوند که فکر می‌کردند برای همیسه از دست داده‌اند...

دختر کاغذی

  • 29,000 تومان

وقتی زندگی فقط به یک کتاب بستگی دارد! «در دل شبی طوفانی روی تراس خانه‌ام ظاهر شد. - از کجا آمدی؟ - افتادم. - از کجا؟ - از کتاب شما. در واقع، از داستانتان.» تام بوید که سرچشمه الهامش خشکیده شاهد ورود قهرمان زن داستانش به زندگی واقعی است. دختر زیبا ناامید است چون اگر تام بوید دست از نوشتن بکشد می‌میرد. مگر می‌شود؟ به هر حال... تام و بیلی با هم ماجرای خارق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند که واقعیت و خیال در یک بازی جذاب و مرگبار به هم می‌آمیزند و می‌تازند.

زمان حال

  • 26,000 تومان

«به خاطر بسپار ما دو زندگی داریم؛ دومی روزی شروع می‌شود که متوجه شویم فقط یک زندگی داریم.» لیزا برای پرداخت هزینه تحصیل در رشته هنرهای نمایشی، در کافی‌شاپی در منهتن کار می‌کند. یک شب او با آرتور کوستلو، پزشک جوان اورژانس، آشنا می‌شود. آن‌ها خیلی زود با هم به تفاهم رسیدند. لیزا برای شیفته کردن او حاضر به انجام هر کاری بود. در شهری پر پیچ و خم که به کسی رحم نمی‌کرد، او هر ریسکی را قبول می‌کرد. اما آرتور مثل دیگران نبود، به زودی او برای لیزا حقیقت وحشتناکی را فاش کرد که مانع عشقشان بود. - آنچه که به سرم آمده قابل تصور نیست، اما واقعیت دارد... آرتور و لیزا می‌خواهند سرنوشتشان را به هم گره بزنند و تله‌هایی که دشمن بی‌رحمشان (زمان) برایشان گسترده است را خنثی کنند...

پیش‌نویس‌های زندگی در تحلیل رفتار متقابل

  • 198,000 تومان

وقتی که اریک برن و سپس کلود استاینر، تئوری تحلیل رفتار متقابل را ابداع کردند و شرح دادند، باور اصلی‌شان بر این بود که ما شاهزاده و شاهزاده‌خانم به دنیا می‌آییم و بعدها بواسطه آنچه که بر ما می‌گذرد ممکن است تبدیل به قورباغه شویم. این باور برخلاف اصل رایج روانپزشکی آن روز بود که ادعا می‌کرد ناخوشی ذهنی و عاطفی ریشه در درون فرد و وضعیت اساسی وجود او دارد. در این کتاب، کلود استینر به شرح مفصل این مفاهیم می‌پردازد تا نشان دهد مردم ذاتا خوب هستند اما در سال‌های اولیه زندگی تحت تاثیرهای مثبت و منفی اطرافیان الگویی به نام پیش‌نویس زندگی را طرح‌ریزی می‌کنند. بنابراین یک کودک خردسال گویا ناخودآگاه راجع‌به خوشحالی و ناراحتی، برنده‌بودن یا بازندگی و قدرتمندی یا وابستگی، در همان سن تصمیم‌هایی را می‌گیرد و باقی زندگی‌اش را صرف تحقق بخشیدن به آن تصمیم‌ها، هرچند نادرست می‌کند. اگر پیش‌نویس نامطلوب و بازنده باشد نتیجه آن در طول زندگی مصیبت و در انتها سوگمایش خواهد بود مگر اینکه فرد با تصمیمی آگاهانه در جهت تغییر آن خودشناسی کند. نوشته‌های استینر در باب تئوری روانشناختی به ما تحلیلی کاربردی و مفید ارائه می‌دهد تا به کمک آن پیش‌نویس زندگی‌مان را از نو بنویسیم و زیستنی پرمعناتر و رضایت‌بخش‌تر تجربه کنیم.

صفحه‌ی 1