آناپنا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازی‌های خطرناک
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
معشوقه
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
نشانه‌شناسی انگاره‌ خدا در روانشناسی دین
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

به سوی آینده (همه چیز درباره استارباکس چگونه استارباکس بدون از دست دادن روح خود برای زندگی‌اش مبارزه کرد)

  • 190,000 تومان

لحظاتی در زندگی ما وجود داره که ما همه جرات‌مون رو جمع می‌کنیم تا انتخاب‌هایی رو انجام بدیم که علیه منطق علیه عقل سلیم و وجدان عقلانی افرادیه که بهشون اعتماد داریم. با این وجود، پیش می‌ریم، چون علی‌رغم همه خطرات و استدلال منطقی، معتقدیم مسیری که انتخاب می‌کنیم، بهترین و مناسب‌ترین کاره. ما نمی‌خواهیم تماشاچی باشیم، حتی اگر دقیقا ندونیم که اقدامات ما به کجا ختم میشه. با نظم و انضباط رشد کنید. بینش و شهود رو با دقت متعادل کنید. پیرامون هسته و اصل‌مون نوآوری داشته باشید.

پلی به نامعلوم دری به ناممکن (دسته‌بندی موضوعی بخشی از آثار و اندیشه‌های حسین پناهی از 1335 تا 1383)

  • 40,000 تومان

در کتاب حاضر بخشی از آثار و اندیشه‌های حسین پناهی، اعم از: مصاحبه‌ها، نمایش‌نامه‌ها و فیلم‌نامه‌ها، مجموعه دفاتر شعر و داستان‌های منتشر شده از ایشان، بر اساس دسته‌بندی موضوعی استخراج شده‌اند؛ که مفاهیمی همچون عشق و دوست داشتن، مرگ و مرگ‌اندیشی، هذیان و حقیقت، زندگی و تلاش، انسان و انسانیت، پرسش و پرسشگری، هنر و هنرمند، خدا، زن و مادر و... از دیدگاه حسین پناهی دسته‌بندی شده‌اند تا مخاطبان با اشعار و نوشته‌های موضوعی ایشان‌هم آشنا شوند.

بازی‌های خطرناک

  • 110,000 تومان

وقتی شروع به پرسیدن سوال می‌کنی، هرگز نمی‌تونی پیش‌بینی کنی که جریان به کجا کشیده خواهد شد. تصمیم گرفتن برای این‌که کجا باشی و کجا زندگی کنی، وقتی باید بین ملیت‌ها انتخاب کنی، کار سختیه. گاهی وقت‌ها این همه عشق و دوست داشتن یه آدم دیگه، چیز وحشتناکیه. به نظرم آدمیزاد هیچ‌وقت در امان و بی‌نیاز از خانواده نیست، مهم نیست که توی چه سن و سالی باشه. می‌خوای کاملا با هم تناسب داشته باشین، باید کتاب‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تون مثل هم باشه، عقاید سیاسی‌تون یکی باشه، نظرتون درباره این‌که پول‌هاتون رو چطور خرج کنید، یکی باشه. تو مجبوری مراحل سخت و دشوار زندگیت رو بگذرونی، نمی‌تونی دورشون بزنی یا ازشون فرار کنی. شاید درس اصلی این باشه که آدم باید تلاش کنه و تلاش کنه و تلاش کنه و به تلاشش ادامه بده، عاشقی کنه و کارهای درست رو انجام بده...

معشوقه

  • 40,000 تومان

برای خرید عجله نکن جایی رو انتخاب کن که واقعا دوست داری و از بودن در اون لذت می‌بری. زندگی هر کسی یه سری پیچیدگی‌هایی داره. زن‌ها و مردهای دست‌نیافتنی خطرناکن. تو هیچ‌وقت نمی‌تونی برنده باشی اون‌ها به هر دلیلی دلت رو می‌شکنن، به هر دلیلی و نه فقط پول... خواستن کسی که نمی‌تونی اون رو داشته باشی خیلی رمانتیکه اما این اتفاق یه عذابه که تو به اون نیاز نداری. من می‌گم تو می‌تونی توی زندگیت هم زن داشته باشی و هم هنرت رو. فقط باید آدم درستی رو پیدا کنی. مشکل همین‌جاست، پیدا کردن آدم درست کار سختیه. گاهی اتفاقات بد نتیجه خوبی دارن. می‌خوام قبل از این که زندگیم رو با کسی بگذرونم که من رو به خاطر پرداخت کردن فاکتورها و قبض‌ها توی رابطه ضروری نیستن. من دوست دارم به این مسئله فکر کنم که یک زن می‌تونه قبل از این که عاشق کیف پول من باشه عاشق خودم باشه.

نشانه‌شناسی انگاره‌ خدا در روانشناسی دین

  • 40,000 تومان

نشانه‌شناسی انگاره خدا در روانشناسی دین درباره تصویر و درکی که برخی از ما از خدا داریم بحث می‌کند. مولفانی که مقالات کتاب را نوشته‌اند هم در حوزه مفاهیم دینی و هم در دانش روانشناسی و روانکاوی، صاحب دانش و تجربه های ارزشمندی هستند. نویسندگان به ریشه‌یابی و بازیابی انگاره‌های نوجوانان، جوانان، پیران و بیماران ذهنی می‌پردازند. در این بازیابی هم از انگاره‌های کتاب مقدس و هم از ریشه‌های متفاوت و پنهان ذهن و روان ما در حصول تصوری از خداوند گفتگو می‌کند.

صفحه‌ی 1