آسمان کبود


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فن بیان (چطور زیبا سخن بگوییم و درست سخنرانی کنیم)
قدرت برنامه‌ریزی موفقیت
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
حرف نزن عمل کن (7 گام برای رسیدن به اهدافتان)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
7 راهبرد ثروتمندی و شادمانی (ایده‌های عالی از بهترین فیلسوف کسب و کار آمریکا)

فن بیان (چطور زیبا سخن بگوییم و درست سخنرانی کنیم)

  • 35,000 تومان

بسیاری از من راجع به رمز و راز یک سخنرانی موفق و موثر در جمع مردم سوال می‌کنند. من همیشه به آن‌ها می‌گویم، آماده‌سازی سخنرانی اولین چیز است. نود درصد موفقیت شما به عنوان سخنران در این است که چگونه آماده ایراد سخنرانی می‌شوید. چند دقیقه بعد از اینکه لب به سخن گشودید، مخاطبان می‌فهمند که چقدر آماده سخنرانی هستید و سطح سخنرانی‌تان بالا یا پایین است. وظیفه شما این است که حداکثر آمادگی را کسب کنید و هنگام سخنرانی در لحظات ابتدایی اقتدار و تسلط کافی داشته باشید. هر چقدر بیشتر آماده باشید، اعتماد به نفس بیشتری هنگام سخنرانی خواهید داشت. وقتی شما برای سخنرانی هر چه بیشتر تمرین می‌کنید، هنگام سخنرانی آرامش و اقتدار بهتری خواهید داشت.

قدرت برنامه‌ریزی موفقیت

  • 35,000 تومان

روزی یک آدم خیلی فهمیده به من گفت: موفقیت یعنی برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف‌ها، باقی همه جزئیات است. اگر می‌خواهید به موفقیت‌های آن‌چنانی برسید باید هدف‌ها، نقشه ها و برنامه‌های زمان‌بندی شفاف برای رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید در آینده به آن برسید داشته باشید. پس از آن باید شهامت از جا کندن با علم به این که هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد را داشته باشید. شما باید در این سفر آماده ی اصلاحات پیاپی در روش‌های خود باشید و به ویژه باید با خود عهد ببندید که تا لحظه‌ی رسیدن به مقصد از پا ننشینید.

حرف نزن عمل کن (7 گام برای رسیدن به اهدافتان)

  • 18,000 تومان

سال‌ها پیش این سوال در ذهنم نقش بست که چرا بعضی آدم‌ها از بقیه موفق‌ترند؟ مهم‌ترین پاسخ آن مرا شگفت زده کرد، همان‌طور که اکثر مردم را شگفت‌زده می‌کند. جواب ساده است. موفقیت شما بر پایه کارهایی که می‌کنید، نتایجی که می گیرید و سرعت و کارایی رسیدن به آن نتایج قرار دارد. اینکه چه می‌گویید، دلتان چه می‌خواهد، چه آرزویی دارید یا می‌خواهید بعدا چه کارهایی انجام دهید، پایه‌های موفقیت شما را نمی‌سازد. موفقیت بر پایه کاری است که در همین لحظه انجام می‌دهید. به گفته هنری فورد، نمی‌توانید با کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید به شهرت برسید.

7 راهبرد ثروتمندی و شادمانی (ایده‌های عالی از بهترین فیلسوف کسب و کار آمریکا)

  • 35,000 تومان

مجبور نیستید بین ثروت و شادمانی یکی را انتخاب کنید هر دو از یک چشمه می‌جوشند. با این کتاب به هفت راهبرد ضروری برای موفقیت پی خواهید برد: قدرت اهداف را رها کنید در جستجوی دانایی باشید معجزه‌ی پیشرفت فردی را بفهمید امور مالی خود را کنترل کنید زمان را تحت کنترل درآورید برنده‌ها را دور خود جمع کنید هنر خوب زندگی کردن را یاد بگیرید فلسفه جیم ران به میلیون‌ها نفر کمک کرده که زندگی‌شان را بهتر کنند. ببینید برای شما چه کار می‌تواند بکند بیش از بیست و پنج سال است که جیم ران به بهبود زندگی آدم‌های زیادی کمک کرده است. نوارها و کنفرانس‌های بیشمار او بر زندگی میلیونها نفر تاثیرات قدرتمند گذاشته است. همکارانش او را یک معلم برجسته در حوزه‌ی موفقیت و شادمانی می‌دانند.

صفحه‌ی 1