آداش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه 1 مدیرعامل موفق شویم (6 طرز فکری که مدیران را از بقیه جدا می‌کند)
بازاریابی تجربی (مطالعات موردی تجربه‌های مشتریان)
سرسخت باش
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
20 کلید برای زنان
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

چگونه 1 مدیرعامل موفق شویم (6 طرز فکری که مدیران را از بقیه جدا می‌کند)

  • 240,000 تومان

اینکه یک مدیرعامل با عملکرد عالی باشید دقیقا به چه معناست؟ آیا نتایج یک شرکت به شدت تحت تاثیر عوامل خارج از کنترل مدیرعامل نیست؟ بله، آنها تحت تاثیر این امر هستند. در واقع بیش از نیمی از عواملی که موفقیت مالی یک شرکت را تعیین میکنند مانند سرمایه گذاری های قبلی تحقیق و توسعه، سطوح بدهی به ارث رسیده، رشد تولید ناخالص داخلی جغرافیایی و روند صنعت تا حد زیادی خارج از کنترل مدیرعامل فعلی هستند، اگرچه تقریبا پنج درصد از آنچه میتواند منجر به نتایج شود، به دست یک نفر انجام میگیرد: مدیرعامل.

بازاریابی تجربی (مطالعات موردی تجربه‌های مشتریان)

  • 220,000 تومان

در کتاب بازاریابی تجربی، صنعت ها بر دوازده دسته تقسیم شده اند؛ تکنولوژی، بانکداری، مد و… . در این کتاب دیگر خبری از هیچ تئوری ها و حرف ها نیست. همه چیز قابل استفاده در لحظه است. دیگر هم قرار نیست تنها چند شرکت معروف و همان حرف های تکراری باشد. اینجا باتات حتی از دغدغه های مدیر شرکت های موفقی مثل آمازون، نایک، گوگل یا اپل نوشته است. در هر ابتدای هر فصل قرار است بدانیم چه چیزهایی قرار است تدریس شود و در انتهای فصل با چند سوال قرار است مورد آزمون قرار بگیریم. انتهای هر بخش هم یکی از افراد موفق بازاری که آن بخش به آن پرداخته است. حرف هایی خواهد زد که ما بهتر بتوانیم به موقعیت فعلی آن صنعت فکر کنیم.

سرسخت باش

  • 120,000 تومان

اگر بخواهیم خلاصه ی این کتاب رو بگویم، در اسمش خلاصه می شود: سرسخت باش! اما چگونه سرسخت باشیم؟ اصلا سرسختی یعنی چه؟ چطور باید سرسخت باشیم؟ یکی از مفاهیمی که تا به حال ما به اشتباه در ذهنمان داریم، همین مسئله ی سرسختی است. در ذهن اکثر ما، سرسخت بودن چیزی مانند نظامیگری است. شاید در ذهنمان کسی سرسخت است که هر روز صبح خیلی زود بیدار میشود. خیلی به خودشان سحت میگیرند. همیشه سخت ترین راه ها را انتخاب میکنند. آیا واقعا حقیقت اینطور است؟ تا به حال فکر نکرده اید که یک جای کار می لنگد؟ آیا این روش سرسختی می تواند ما را به یک زندگی شاد که هدف اصلی ماست، برساند؟ چرا اکثر اوقات روش های قدیمی سرسختی واقعا جواب نمیدهند؟ آیا سرسخت بودن مانند یک نظامی، یا مانند ورزشکاری سختکوش، ما را به اوج توانمان می رساند؟ در کتاب سرسخت باش، ابتدا تمامی دیدگاه های نادرست ما درباره ی سرسختی نام برده می شود. علت چنین تصورات اشتباهی بررسی می شود و در انتها به چیستی سرسختی و چگونگی دستیابی به آن صحبت می شود.

20 کلید برای زنان

  • 150,000 تومان

هر زنی با راه و روش خاصی زندگی می کند. خواه متوجه شود یا نه. این نشان می دهد که این زن با دیگران و خودش چگونه رفتار می کند، چقدر از خودش انتظار دارد و تا چه حد مایل است برای رسیدن به موفقیت پیش رود. اما آیا روشی که ما با آن زندگی می‌کنیم واقعاً به ما کمک می‌کند تا زندگی هدفمند و تحققی را که می‌خواهیم ایجاد کنیم؟ یا ما چیزهای عمیق تر را فدای رسیدن به چیزهای بی ارزش می کنیم؟

صفحه‌ی 1