آثار برات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیمه تاریک وجود
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شویم)
الهامات روح برتر (مکالمه‌ای بین 2 استاد بزرگ وین دایر و استر هیکس)
از خودشناسی تا خوداشتغالی (صفر تا صد راه‌اندازی 1 کسب و کار موفق)
غلبه بر خستگی مزمن در جوانان (راهنمای خودآموز شناختی رفتاری)
زندگی بی‌عشق هرگز (محبت عشق و دوستی را جایگزین خشم خود نمائیم)
  • همراه با تخفیف
قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

نیمه تاریک وجود

  • 99,000 تومان

در کتاب «نیمه تاریک وجود» از بخشی از وجود شما سخن می‌گوید که به روی آن چشم بسته و نادیده‌اش گرفته‌اید: بخشی از خود شما که بدون پذیرش آن هیچ‌گاه کامل نخواهید شد و به یکپارچگی دست نخواهید یافت. دبی فورد در این اثر به شما یاد‌آور می‌شود که هر یک از ویژگی‌های انسانی همچون موهبتی خداداد هستند که کاربرد و نقشی خاص در ابراز خویشتن حقیقی ما دارند. او با شرح نمونه‌هایی زنده، شفاف و تکان‌دهنده از تجارب خود و مراجعه‌کنندگانش، چشم‌ها را به گستره بی‌کران وجود انسان می‌گشاید و اثبات می‌کند که همان بخش‌های مطرود وجودمان گنج‌هایی مدفون در تاریکی هستند که چنانچه آنها را بجوییم و بیابیم، می‌توانیم از دایره سر‌گشتگی تکرار شکست‌ها، نا‌امیدی‌ها و درجا زدن‌ها در زندگی خود فراتر رویم و آن‌گونه که شایسته هستیم، زندگی کنیم. کتاب نیمه تاریک وجود چگونگی قرار گرفتن در جایگاه دیگران و نرمش‌پذیری در برابر رفتارها و واکنش‌های آنها را در وضعیت‌های گوناگون به ما می‌آموزد.

قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شویم)

  • 95,000 تومان

همان‌طور که از عنوان کتاب برمی‌آید، نویسنده قرار است مهارت‌هایی را آموزش دهد که با استفاده از آنها بتوانیم از قدرت و تاثیرگذاری صحبت کردن برای پیشبرد اهداف‌مان استفاده کنیم. به همین دلیل، با کتابی مواجه نیستیم که صرفا بر چگونه حرف زدن تاکید دارد، بلکه مطالب آن را مجموعه‌ای از رفتارها و مهارت‌هایی تشکیل می‌دهند که تاثیر کلام را بیشتر می‌کنند.

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (موفقیت یا شکست در 90 روز نخست رمز و راز موفق شدن در بازاریابی)

  • 40,000 تومان

اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای عملکردی موفقیت‌آمیز داشته باشید، کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای در شما ذهنیت یک میلیونر را به‌وجود می‌آورد که برای دستیابی به موفقیت به آن نیاز دارید. کتاب حاضر یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای و MLM است و به این منظور نظریه‌ها و راهکارهای بررسی شده در آن ساده موثر و نتیجه‌بخش هستند که هم برای افراد تازه‌کار در این عرصه و هم برای اشخاص کارآزموده در این میدان راهگشاست.

الهامات روح برتر (مکالمه‌ای بین 2 استاد بزرگ وین دایر و استر هیکس)

  • 62,000 تومان

دو معلم معنوی برای اولین بار رو در روی هم قرار می‌گیرند و «وین دایر» تمام سوالات خود را که طی 40 سال تدریس و آموزش در مورد خودشناسی و رشد شخصی و کشف درون جمع‌آوری کرده است می‌پرسد و «استرهیکس» از طریق «آبراهام» به تمام آن ها پاسخ می‌دهد. در صفحات این کتاب فرصتی برای اوج گرفتن تا بلندی‌هایی وجود دارد که شاید پیش از این به هیچ وجه ممکن نمی‌پنداشتید، با آموزه‌های این کتاب، می توانید از ذهن‌تان برای بازآفرینی زندگی سرشار از هیجان، شادمانی و حس پیوسته هدفمند ماندن استفاده کنید. کائنات آن چه را شما می‌گویید نمی‌شنود؛ کائنات آن چه را احساس می‌کنید می‌شنود و...

از خودشناسی تا خوداشتغالی (صفر تا صد راه‌اندازی 1 کسب و کار موفق)

  • 25,000 تومان

به شما قول می‌دهم و تضمین می‌کنم که اگر با همت و تلاش و برنامه توام با مطالعه و تحقیق، همراه با خلاقیت و نوآوری پیگیر اهداف شغلی خود باشید، بی‌گمان نه تنها شاهد آن خواهید بود که موفقیت را درآغوش خواهید کشید، بلکه به عنوان الگویی برای دیگران مطرح خواهید شد.

غلبه بر خستگی مزمن در جوانان (راهنمای خودآموز شناختی رفتاری)

  • 40,000 تومان

مدریت و غلبه بر خستگی مزمن در جوانان به راهنمای گام به گام و تاثیرگذار بر مبنای مستدلی نیازمند است. متخصصان بسیار مجرب این حوزه، کاترین رایمز و ترودی چالدر، ابزار عملی و دست یافتنی را برای جوانان تنظیم کرده‌اند که مطالب قابل دانلود (قابل دسترسی در شبکه) را برای پشتیبانی از این شیوه بهبود بخش ارائه می‌دهند. این کتاب را که شامل راهنمایی‌هایی برای والدین و منابع مفیدی است به همه نوجوانان، پدر و مادرها و افراد حرفه‌ای که با خستگی مزمن مبارزه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم. در حال حاضر، هیچ‌گونه راهنمای خودآموزی که به حوزه خستگی مزمن جوانان پرداخته باشد، در دسترس نیست. این کتاب خلاق و نوآور، طرح کاملی است که به گونه‌ی فردی، برنامه بهبود فردی را در بر می‌گیرد و به گونه تخصصی شیوه برخورد با این مشکل را نشان می‌دهد.

زندگی بی‌عشق هرگز (محبت عشق و دوستی را جایگزین خشم خود نمائیم)

  • 68,000 تومان

«دالایی لاما» لقبی است که به رهبر دینی بوداییان تبت داده می‌شود. در حال حاضر این لقب به تنزین گیتاسو اعطا شده است، در سال 1935 متولد شد دالایی لاما یک لامای والا در گلوگ یا شاخه یا کلاه زرد از بودیسم تبتی می‌باشد. این نام ترکیبی است از واژه چین و مغولستان به معنی (اقیانوس) و کلمه تبتی بلا - ما (با ب بی صدا) به معنی کشیش ارشد می‌باشد. برای دوره‌های خاصی بین قرن هفدهم و سال 1959 دالای لاماها گاهی اوقات دولت تبت را هدایت کردند، که بخش‌هایی از تبت از لهاسا اداره شدند و...

قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی)

  • 95,000 تومان

تقدیر ما با افکارمان تغییر می‌کند، اگر افکار روزانه‌مان با آرزوهایمان گره بخورد، همان چیزی می‌شویم که آرزویش را داریم و همان کاری را می‌کنیم که در آرزویش هستیم. همان‌طور که از عنوان کتاب برمی‌آید، نویسنده قرار است مهارت‌هایی را آموزش دهد که با استفاده از آنها بتوانیم از قدرت و تاثیرگذاری صحبت کردن برای پیشبرد اهداف‌مان استفاده کنیم. به همین دلیل، با کتابی مواجه نیستیم که صرفا بر چگونه حرف زدن تاکید دارد، بلکه مطالب آن را مجموعه‌ای از رفتارها و مهارت‌هایی تشکیل می‌دهند که تاثیر کلام را بیشتر می‌کنند.

صفحه‌ی 1