چيپ هيث دن هيث


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت لحظه‌ها (چرا بعضی تجربه‌ها اثری فوق‌العاده دارند)
مهارت تصمیم‌گیری (چگونه می‌توانیم در زندگی و کارمان انتخاب‌های بهتری داشته باشیم)
قدرت لحظه‌ها (چرا برخی لحظات خاص تاثیرات خارق‌العاده دارند)
قدرت لحظات (چرا برخی تجارب خاص تاثیری خارق‌العاده دارند)
ایده عالی مستدام
  • 298,000 تومان
  • با تخفیف: 298,000 تومان
کلید را بزن
  • 340,000 تومان
  • با تخفیف: 340,000 تومان

قدرت لحظه‌ها (چرا بعضی تجربه‌ها اثری فوق‌العاده دارند)

  • 95,000 تومان

در زندگی تمام افراد، تجربه‌هایی ماندگار و لحظه‌هایی تعیین‌کننده رقم می‌خورد که در یاد و خاطره‌شان باقی می‌ماند و زندگی آن‌ها را شکل می‌دهد. این کتاب، با داستان‌های واقعی جالب خود به ما نشان می‌دهد که نباید منتظر وقوع این لحظه‌ها بمانیم، بلکه می‌توانیم خودمان این لحظه‌های شگفت‌انگیز را بسازیم.

مهارت تصمیم‌گیری (چگونه می‌توانیم در زندگی و کارمان انتخاب‌های بهتری داشته باشیم)

  • 225,000 تومان

تصمیمات ما انسان‌ها، در بسیاری اوقات دلایل موجه و دقیقی ندارد. به همین خاطر است که مدام بر سر دوراهی تردید و انتخاب قرار می‌گیریم و به‌ ندرت از فرآیند تفکر بهره می‌بریم. این کتاب، شما را با چهار نابودگر اصلی تصمیم‌گیری‌ها آشنا می‌کند و سپس، فرآیندهای مفیدی برای مقابله با اثرات مخرب آن پیشنهاد می‌دهد.

قدرت لحظه‌ها (چرا برخی لحظات خاص تاثیرات خارق‌العاده دارند)

  • 45,000 تومان

ما همه در زندگی خود لحظه‌های سرنوشت‌سازی داریم، تجربه‌هایی معنادار که در ذهن باقی می‌مانند. بسیاری از این تجارب تا حد زیادی ناشی از شانس است: یک آشنایی اتفاقی با کسی که تبدیل به عشق زندگی شما می‌شود؛ یک معلم جدید که استعدادی در شما می‌یابد که تا پیش از این، از آن آگاه نبودید و یک شکست ناگهانی که قطعیت‌های موجود در زندگی شما را به هم می‌ریزد. ناگهان، به این نتیجه می‌رسید که نمی‌خواهید حتی یک روز دیگر سر کار فعلی خود باقی بمانید. به نظر می‌رسد این لحظه‌ها حاصل سرنوشت، شانس یا شاید یک قدرت برتر باشد و ما کنترلی روی این وقایع نداریم. اما آیا این استدلال درست است؟ آیا لحظات سرنوشت‌ساز زندگی ما، ناخودآگاه فرا می‌رسند؟

قدرت لحظات (چرا برخی تجارب خاص تاثیری خارق‌العاده دارند)

  • 35,000 تومان

این کتاب دنبال رمز و رازهای جذاب تجربه است. می‌خواهیم بدانیم چرا دوست داریم بهترین و بدترین لحظه یک تجربه را به ذهن بسپاریم و مابقی را به دست فراموشی بسپاریم. چرا «وقتی همه چیز مشخص است، احساس آرامش داریم اما وقتی این‌طور نیست، سرزنده‌تریم.» و بالاخره چرا ارزنده‌ترین و ناب‌ترین خاطراتمان از دل دوره‌های کوتاهی در جوانی بیرون آمده است. در این کتاب با ما همراه باشید تا ببینیم چطور تجربه‌های کوچک می‌تواند یک زندگی را متحول کند، تجربه‌ای مانند دو غریبه‌ای که در یک اتاق همدیگر را می‌بینند و چهل و پنج دقیقه بعد بهترین دوست هم شده‌اند یا جوان‌ترین زن میلیاردر جهان، که جهش بزرگش را در زندگی، مدیون سوالی است که پدرش شبها سر میز شام از او می‌پرسید. به راستی آن سوال ساده چه بود؟...

ایده عالی مستدام

  • 298,000 تومان

شما در هر موقعیتی که باشید حرف‌ها و ایده‌هایی دارید که می‌خواهید به اثرگذارترین شیوه، آنها را طرح کنید. عرضه محصولی جدید به بازار، تغییر استراتژی سازمان و یا حتی فرهنگی که دوست دارید به تدریج به فرزند خود منتقل کنید. همان‌‌گونه که بارها دریافته‌اید تغییر شیوه اندیشیدن و عمل کردن دیگران بسیار دشوار است. در این کتاب شما با شش کلید طلایی برای عالی و مستدام کردن ایده‌هایتان آشنا می‌شوید. شما می‌آموزید چه تدبیری بیاندیشید تا ایده‌هایتان فهمیده شوند، به یاد آورده شوند و اثری با دوام داشته باشند تا در نهایت نظر و رفتار مخاطب خود را تغییر دهید.

کلید را بزن

  • 340,000 تومان

چرا تغییر کردن برای شما اینقدر دشوار است؟ روانشناسان کشف کرده‌اند که مغز ما تحت فرمان دو سامانه متفاوت است ذهن منطقی و ذهن احساس که برای سلطه یافتن با هم رقابت می‌کنند. ذهن منطقی اندامی متناسب می‌خواهد. ذهن احساسی شکلات و شیرینی می‌خواهد. ذهن منطقی می‌خواهد چیزی را در محل کار عوض کند. ذهن احساسی برنامه روزمره راحت را می‌خواهد. این کشمکش می‌تواند یک تلاش تغییر را نابود کند. اما اگر برای آن غلبه شود،‌ تغییر به سرعت رخ می‌دهد.

صفحه‌ی 1