پاتريشيا هاي اسميت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آب عمیق
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
پرنده‌های آماده پرواز و 4 داستان دیگر (مجموعه داستان)
سلول شیشه‌ای
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
بازی ریپلی
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان

آب عمیق

  • 118,000 تومان

برای چند لحظه ویک تصور کرد که آن شب بعد از رفتن او به اتاقش در سمت دیگر گاراژ، مل دوباره به اتاق ملیندا بازمی‌گردد. بعد وقتی او این موضوع را می‌فهمد، نقشه قتل دقیقی می‌کشد، به بهانه‌ای به نیویورک می‌رود، در حالی که میله‌ای زیر کتش سنگینی می‌کند با مل تماس می‌گیرد (روزنامه‌ها ادعا می‌کردند که قتل احتمالا کار دوست یا آشنایی بوده، چون ظاهرا مل او را بدون هیچ‌گونه مقاومتی به خانه راه داده بود) و بعد مل را تا سر حد مرگ می‌زند. سپس با چابکی، بدون اینکه کوچکترین سر و صدایی ایجاد کند یا اثر انگشتی از خود به جا بگذارد (همان‌گونه که قاتل واقعی هم به جا نگذاشته بود) آنجا را ترک می‌کند، همان شب به لیتل وزلی برمی‌گردد و بعد اگر کسی از او پرسید شب وقوع قتل کجا بوده، می‌گوید در گرند سنترال مشغول تماشای فیلم بوده است؛ فیلمی که در زمان دیگری واقعا آن را دیده بود. مری ملر به سمت او خم شد و گفت: «ویکتور! به چی داری فکر می‌کنی؟» و یک آرام بلند شد و لبخندزنان گفت: «هیچی. امشب مثل هلو شدی.» داشت به رنگ لباسش اشاره می‌کرد. «ممنونم. می‌شه بریم یه گوشه بشینیم و تو برام حرف بزنی؟ می‌خوام ببینم که جات رو تغییر می‌دی. آخه تموم شب روی همین نیمکت نشسته‌ای.» و یک پیشنهاد داد: «نیمکت پیانو خوبه؟» آنجا تنها جایی بود که دو نفر می‌توانستند کنار هم بنشینند.

پرنده‌های آماده پرواز و 4 داستان دیگر (مجموعه داستان)

  • 22,000 تومان

صدای کلارک از مستراح بر سرش خراب می‌شد، آن هم قبل از این که بیاید بیرون و در را به هم بزند. جرالدین کمی جابه‌جا شد و سمت زن بغل دستی‌اش خم شد و پرسید:«شما زیاد بچه دارید؟» و زن نگاه خیره و چنان مضحکی به او کرد که جرالدین ناخواسته زد زیر خنده، آن هم قبل از آن که زن جوابش دهد:«چهارتا! دیگر بس است.»

سلول شیشه‌ای

  • 46,000 تومان

«مونی گفت:"برو بالا." کارتر بالا رفت و مونی هم به دنبالش. کارتر دست‌هایش را پیش از این که به او دستور داده شود، بالا گرفت. نوارهای چرمی آستری لاستیکی و سگک داشت. مونی گفت: "شست‌ها. کارتر مطیعانه شست‌هایش را بالا برد و نگهان متوجه قصد مونی شد. مونی نوارهای چرمی را بین بندهای اول و دوم شست‌های او قرار داد و سگک آن‌ها را سفت بست. نوارهای چرمی در فواصل چهار سانتی‌متری سوراخ داشت. مونی پایین آمد. "بزن زیر چهارپایه." کارتر آن‌قدر بالا کشیده شده بود که روی نوک پاهایش ایستاده بود و نمی‌توانست به چهارپایه ضربه بزند. مونی ضربه‌ای به چهارپایه زد...»

بازی ریپلی

  • 7,000 تومان

پاتریشیا های اسمیت کتاب آقای ریپلی با استعداد (The Talented Mr. Ripley) را در سال 1955 نوشت. این کتاب در سال 1956 جایزه ادگار آلن پو و در سال 1957 جایزه بزرگ داستان های پلیسی ((Grand Prix de Littérature Policière در فرانسه را از آن خود کرد. در ایران کتاب آقای ریپلی با استعداد با عنوان معمای آقای ریپلی و با ترجمه فرزانه طاهری توسط انتشارات طرح نو منتشر شده است. داستان در اوایل دهه پنجاه میلادی روی می دهد. تام ریپلی، جوان با استعداد ، اما بی پولی است که در نیویورک، با هویت قلابی یک مامور جمع آوری مالیات، زندگی پرخطر و فقیرانه ای را می گذراند. اما ملاقات او با آقای هربرت گرین لیف ثروتمند، زندگی اش را دگرگون می کند. او از تام می خواهد که به ایتالیا برود و پسرش، دیکی، را که سال هاست در آنجا زندگی می کند، به بازگشت به آمریکا ترغیب کند. تام این پیشنهاد را مشتاقانه می پذیرد و با هزینه آقای گرین لیف، عازم ایتالیا می شود. در اولین ملاقات با دیکی و نامزدش مارج، تام خود را هم دانشگاهی سابق او معرف می کند، اما مدتی بعد، دلیل اصلی سفرش به ایتالیا را برای آن دو فاش می سازد. خیلی زود دوستی صمیمانه ای میان تام و دیکی شکل می گیرد. آن ها روزهای خوشی را می گذرانند تا اینکه ابن دوستی به تدریج سرد شده و از دید دیکی و مارج، تام بدل به آدمی انگل و مزاحم می شود. سرانجام تام در سفری کوتاه با دیکی تصمیم به اجرای نقشه ای خطرناک می گیرد: کشتن دیکی و آغاز یک زندگی تازه با استفاده از هویت او. با قتل دیکی، تام در نقش او بازی می کند، با نام او در هتل ها اتاق می گیرد، با خط او به مارج نامه می نویسد و با امضای او از بانک پول برداشت می کند. شرایط به خوبی پیش می رود، تا اینکه شک مارج و دوستان دیکی به ناپدید شدن ناگهانی او، سبب ساز رویدادهای هراس انگیز و غریب بعدی می شود.

صفحه‌ی 1