مسعود لعلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بانک تلاش (چگونه هستی را تبدیل به اسپانسر خود کنید)
پک شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید (جلدهای 6 تا 10)
پیام‌هایی از ملکوت
  • 194,500 تومان
  • با تخفیف: 194,500 تومان
الماس‌های خودباوری (شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید 11)
فایل صوتی درون تو طلاست (عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم 2)
زنده‌ایم یا زندگی می‌کنیم (70 داستان ناب که به شما خرد و انگیزه می‌بخشد) مجموعه داستان
مغناطیس پول شوید (7 قانون قدرتمند برای جذب پول و ثروت کیهانی)
پک 4 جلدی به اسکیمو یخ بفروش
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
از آسمان طلا می‌بارد (داستان‌های واقعی و فوق‌‌العاده جذاب از جذب آرزوها و ثروت)

بانک تلاش (چگونه هستی را تبدیل به اسپانسر خود کنید)

  • 40,000 تومان

دراین کتاب داستان های متعدد اما واقعی از زندگی سرآمدان بزرگ تاریخ از بوعلی سینا و ناصر خسرو گرفته تا ارشمیدس، الکساندر فلمینگ و کارل گوستاو یونگ آمده است. این داستان‌ها نشان می‌دهند که چرا و چگونه زنجیره‌ای از اتفاقات مساعد روی می‌دهد تا ما به خواسته‌های خود برسیم. اتفاقاتی که علت رخ دادن آن‌ها بر ما چندان روشن نیست و ما نام شانس و بخت بر آنها می‌نهیم. افراد به اشتباه، تلاش‌های خود را به دو دسته تقسیم می کنند: تلاش‌های موفقیت آمیز و تلاش‌های بی حاصل. حال دنیایی را تصور کنید که هر تلاش و زحمتی، حتى تلاش‌های بی خود و بی ثمر، دارای نتیجه و پاداش است. بی تردید دوست داریم دنیای ما چنین باشد. مفهوم کتاب بانک تلاش به ما نشان می‌دهد، تلاش بی حاصل یک افسانه است و هستی حتی به تصمیمات اشتباه و شکست‌های شما پاداش و امتیاز می‌دهد. این پاداش‌ها و جوایز شامل چه چیزهایی هستند؟ هستی چگونه با ما تعامل می کند؟ چگونه می‌توانیم مهره مار داشته باشیم؟ در این کتاب در قالب مفهوم بانک تلاش به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهم.

پک شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید (جلدهای 6 تا 10)

  • 66,500 تومان

مجموعه 5 جلدی: عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی ملانصرالدین زندگی خویشتنیم مثل زرافه باش یک سر و گردن از بقیه بالاتر به دنیا آمده‌ایم تا آن را تغییر دهیم افتاده باش اما نه از دماغ فیل

چگونه از گاو نر شیر بدوشیم (3 راه‌کار برای انجام دادن ناممکن‌ها و دست‌یابی به دستاوردهای بزرگ)

  • 30,000 تومان

چرا باید این کتاب را چند بار بخوانید؟ قصد ندارم مانند برخی کتاب‌های انگیزشی، با تحویل مشتی شعارهای احساسی و وعده‌های شیرین شما را هیجان‌زده کنم. بلکه اطلاعات این کتاب بر اساس پژوهش‌ها و آزمایش‌های گوناگون بزرگ‌ترین پژوهش‌گران و دانشمندان تاریخ مانند ادوارد پنفیلد (برنده جایزه نوبل پزشکی)، ماکسول مالتز (بنیان‌گذار سایکوسایبرنتیک)، مارتین سلیگمن (پدر روانشناسی مثبت‌نگر) واقعیت‌هایی را درباره غیرممکن و امور محال فاش می‌کند که کمتر کسی به آن اشاره کرده است.

از مایه‌داری تا سرمایه‌داری (23 نوع سرمایه و دارایی معنوی و غیرمادی که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)

  • 16,000 تومان

با 37 داستان جدید، هوش مالی‌تان را افزایش دهید. عادت‌های سالم سرمایه است. ملا به قصد رفتن به مزرعه سوار بر الاغش شد. بین راه از خستگی روی الاغ خوابش برد. الاغ راه شهر را در پیش گرفت و جلوی دکان قصابی ایستاد. ملا از خواب بیدار شد و مات و مبهوت به اطراف نگاه کرد. قصاب پرسید: ملا این‌جا چه می‌کنی؟! ملا گفت: والله نمی‌دانم! از این الاغ که مرا این‌جا آورده، بپرسید! الاغ عادت‌ها، شما را در زندگی به کجا می‌برد؟ آیا شما بر عادت‌های خود سوارید یا عادت‌ها بر شما مسلط هستند؟

یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت (داستانها و تمثیل‌های جدید برای غنی ساختن زندگی و موفقیت در کسب و کار)

  • 28,000 تومان

شازده کوچولو به سیاره ی دوم رفت. آن جا فقط یک پادشاه تنها زندگی می کرد. بعد از ملاقاتی کوتاه، شازده کوچولو خواست که سیاره را ترک کند. اما فرمانروا که دلش می خواست او را نگه دارد گفت: (نرو، تو را وزیر دادگستری می کنم.) شازده کوچولو گفت: (اینجا کسی نیست که من او را محاکمه کنم.) فرمانروا گفت: (خب، خودت را محاکمه کن! این سخت ترین کار دنیاست! این که بتوانی درباره ی خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت را محاکمه کنی.)

پیام‌هایی از ملکوت

  • 194,500 تومان

مردی در خانه‌ای که دچار حریق شده بود، خوابیده بود. امدادگران تلاش کردند، او را از طریق پنجره خارج کنند اما مقدور نبود. سعی کردند، او را از در به بیرون ببرند، باز هم ممکن نشد. چون او بسیار تنومند و سنگین بود. زمانی که همه مستاصل شده بودند، بالاخره یک نفر پیشنهاد کرد: او را بیدار کنید، خودش بیرون می‌رود! والش: در زندگی به نظر می‌رسد که: افردای نمی‌دانند و نمی‌دانند که نمی‌دانند. آنها همچون کودکان هستند. آنها را پرورش دهید. افرادی نمی‌دانند، اما می‌دانند که نمی‌دانند، آنها مشتاق هستند. به آنها آموزش دهید. افردای نمی‌دانند، اما گمان می‌کنند که می‌دانند. آنها خطرناک هستند، از آنها اجتناب کنید. افردای هستند که می‌دانند، اما نمی‌دانند که می‌دانند. آنها در خواب هستند، بیدارشان کنید. افرادی می‌دانند، اما تظاهر می‌کنند که نمی‌دانند. آنها هنرپیشه هستند، با آنها تفریح کنید. افرادی می‌دانند و می‌دانند که می‌دانند. به دنبال آنها نروید، زیرا چنانچه بدانند که می‌دانند، مایل نیستند آنها را دنبال کنید، اما با دقت به آنها گوش کنید و ببینید برای گفتن چه دارند، زیرا آنها آنچه را که به شما می‌دانید، به یاد شما می‌آورند. آنها به همین دلیل برای شما فرستاده شده‌اند و شما آنها را به همین دلیل فراخوانده‌اید.

الماس‌های خودباوری (شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید 11)

  • 179,000 تومان

آنچه بر تو می‌گذرد نتیجه چیزی است که در تو می‌گذرد. چند تن از بزرگ‌ترین روانشناسان معاصر جهان بعد از چند دهه تحقیق و پژوهش عمیق، 19 الگوی شخصیتی ناسالم را استخراج کرده‌اند. الگوهایی که ممکن است من و شما نیز دچار آنها باشیم. این تحقیق، علمی‌ترین و کامل‌ترین فعالیتی است که در طول تاریخ برای رسیدن به خودشناسی، کشف نقاط ضعف شخصیتی، چرایی رنج‌ها و ناخشنودی‌های بشر، انجام شده است. تمامی این الگوهای نوزده‌گانه با دو موضوع اساسی مرتبط است: 1 - من می‌توانم «بااعتماد به نفس» 2 - من باارزش و دوست‌داشتنی «عزت‌نفس»...

فایل صوتی درون تو طلاست (عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم 2)

  • 12,000 تومان

شبی، برف فراوانی آمد و همه جا را سفید پوش کرد. دو پسر کوچک با هم شرط بستند که از روی یک خط صاف، از راهی عبور کنند که به مدرسه می‌رسید. یکی از آنان گفت: «کار ساده‌ای است!»، بعد به زیر پای خود نگریست که با دقت گام بردارد. پس از پیمودن نیمی از مسافت، سر خود را بلند کرد تا به رد پاهای خود نگاه کند. متوجه شد که به صورت زیگ زاگ قدم برداشته است. دوستش را صدا زد و گفت: «سعی کن که این کار را بهتر از من انجام دهی». پسرک فریاد زد: «کار ساده‌ای است»، بعد سر خود را بالا گرفت، به در مدرسه چشم دوخت و به طرف هدف خود رفت، رد پای او کاملا صاف بود.

زنده‌ایم یا زندگی می‌کنیم (70 داستان ناب که به شما خرد و انگیزه می‌بخشد) مجموعه داستان

  • 65,000 تومان

ترس‌هایت را بلاک کن. تک تک داستان‌های این کتاب با وسواس همیشگی من انتخاب شده تا آن را به یک اثر قدرتمند و اثرگذار تبدیل کند. من این قول را به شما می‌دهم که با خواندن این کتاب روح و روان‌تان جلا یابد و یک قدم به زندگی واقعی و بدون ترس نزدیک‌تر شوید. اگر به دنبال آرامش و رشد درونی، بیداری معنوی و موفقیت در زندگی هستید، اتفاقی نیست که هم‌اینک هستی این کتاب را در دستان شما قرار داده است. بعد از 20 سال فعالیت در حوزه توانمندسازی فردی و غنی‌سازی زندگی هنوز «قصه‌درمانی» را یک ابزار قدرتمند برای آفرینش زندگی ناب و بامعنا می‌دانم. فرصت مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

مغناطیس پول شوید (7 قانون قدرتمند برای جذب پول و ثروت کیهانی)

  • 18,000 تومان

در این کتاب بی‌نظیر، برایان تریسی یکی از بزرگ‌ترین و نام‌آورترین مربیان انگیزشی جهان تجربیات چندین ساله خود در زمینه ثروت‌آفرینی از طریق قوانین جذب و کیهانی را به موثرترین شکل ممکن آموزش می‌دهد. از بزرگی پرسیدند: زندگی به "جبر" است یا به "اختیار"؟ پاسخ داد: امروز را به "اختیار" است... تا چه بکارم... اما فردا "جبر" است... چرا که به "اجبار" باید درو کنم هر آنچه را که دیروز به "اختیار" کاشته‌ام. پیام برایان تریسی روشن است. مسئولیت زندگی خود را به دست بگیرید و از آن یک شاهکار بسازید.

پک 4 جلدی به اسکیمو یخ بفروش

  • 39,000 تومان

این کتاب را در وهله اول برای فعالان بخش بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ام، ولی به ‌صورت کلی، کتابی است مفید فایده برای تمامی بازاریابان در تمام صنوف و برای همه آن‌هایی که می‌خواهند فعالیت و برنامه‌های تجاری و اقتصادی را در رشته‌ای خاص آغاز کنند. نت‌ورک مارکتینک، انسان‌ها را تغییر می‌دهد، از آن‌ها افرادی خلاق و خودشکوفا و مدیر و مدبر می‌سازد. نت‌ورک مارکتینگ درمان قاطع بی‌پولی و بی‌شغلی است. با نت‌ورک مارکتینگ می‌توان انفعال ریسک‌پذیری و افسردگی و سکون در زندگی را درمان کرد. علاج بی‌انگیزگی و بی‌کفایتی فردی و احساس نالایقی، بازاریابی شبکه‌ای است. نویسندگان و مشاوران بزرگ در زمینه موفقیت و تجارت، مانند رابرت کیوساکی، تریسی و زیگ زیگلار، بازاریابی شبکه‌ای را به‌ عنوان بهترین مقدمه برای آغاز کسب و کار و کارآفرینی پیشنهاد می‌کنند. فروش یخ به اسکیمو نمادی از انجام تکلیفی دشوار و تقریبا ناممکن است. نت‌ورک مارکتینگ صحنه انجام مأموریت‌های سخت و ناممکن است. برنامه فروش یخ به اسکیموها شامل اهداف دشوار و بلندپروازانه است. در مسیرهای دشوار، با موانع و بحران‌ها و خطرات سهمگین رو به رو می‌شویم.

از آسمان طلا می‌بارد (داستان‌های واقعی و فوق‌‌العاده جذاب از جذب آرزوها و ثروت)

  • 25,000 تومان

داستان‌های قانون جذب در این کتاب تجربه بهترین مربیان در زمینه توسعه و رشد فردی از سرتاسر جهان گردآوری شده است. آن‌ها از داستان‌های واقعی زندگی خود گفته‌اند. داستان‌های قانون جذب، توضیح داده‌اند چگونه با استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتعاشات شرایط و امکانات معجزه‌آسایی در زندگی‌شان ‌آورده‌اند.

1  2  3  صفحه‌ی 1