محسن فرشاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چشمه‌های پنهان وجود
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
نقش امواج در آفرینش عالم (نگاهی به کیهان‌شناسی گرجیف و تسلا)
تا کرانه‌های خیال
  • 58,500 تومان
  • با تخفیف: 58,500 تومان
ژرفای هستی
  • 455,000 تومان
  • با تخفیف: 455,000 تومان
انسان و جهان فراآگاهی
  • 255,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان
روح ماده کائنات
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
اندیشه‌های کوانتومی مولانا
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

چشمه‌های پنهان وجود

  • 155,000 تومان

چشمه‌های جوشان روح عالمء سرشار از تابندگی و آگاهی بی‌پایانء به سطح پدیدارها جاری می‌شوندء آنگاه رود حیات به اقیانوس بی‌کران وجود پیوسته و همگام با روح انسان آن‌ها ره به ابدیتی جاودانه پیوند می‌زند.

نقش امواج در آفرینش عالم (نگاهی به کیهان‌شناسی گرجیف و تسلا)

  • 245,000 تومان

دانش و فلسفه بشری به ما می گویند که ماهیت عالم، موج است و امواج هماهنگی منظم و سازگار، یک سمفونی بزرگ کیهانی را ساز می کنند که اگر انسان با گوش شنوا آن را بنوشد و هارمونی گیتی را درک کند، پی می برد کل هستی یک ملودی بسیار زیبا، لطیف، وحدت یافته و هماهنگ است. انسان باید خود را با نوای این سمفونی هماهنگ سازد، چون ما با ارتعاشات یک چنین آهنگ عظیمی زاده می شویم و با آن ها نیز از این جهان رخت بر خواهیم بست. این ارتعاشات شکل مادی جوهر عالم هستی است. زندگی انسان و حیات در زمین و کیهان به معنی واقعی معجزه آفرینش است، آگاهی ذاتی هر ماده است، و این وجود، یعنی ماده، اطلاعات را در خود ذخیره می کند. دریافت اطلاعات از ماده و کیهان بستگی به سطح دانایی هر کس در زندگی زمینی خود دارد. کتاب حاضر به نظریات کیهان شناسی گرجیف و تسلا می پردازد. هر دو شخصیت از دانایان اسرار عالم وجود بوده اند. اطلاعات سری گرجیف از یک طرف و اختراعات و بینش تسلا از سوی دیگر، برای ما انسان ها بسیار قابل تأمل و توجه اند. پیام اصلی این کتاب در دو اصل نهفته است: اول اینکه، ما در اقیانوس بی انتهایی از شعور و آگاهی زندگی می کنیم، اما درصد بسیار کمی از آن را دریافت می کنیم، و دیگر اینکه کل هستی از امواج و ارتعاشات بسیار لطیفی درست شده است و هر انسان دارای یک پیام سری و کد راز آلود است که می تواند با کل امواج و ارتعاشات قلمرو وجود ارتباط حاصل نموده و با آن به یگانگی برسد. این آغاز و تحول روحی و دگردیسی معنوی انسان امروز است.

تا کرانه‌های خیال

  • 58,500 تومان

یکی از میهمانان باغ، نگاهی به رودخانه خروشان کرد و از میهمان دیگر پرسید: «آیا هستی ما رویای یک وجود نامتناهی است که دارد ما را خواب می‌بیند؟» پاسخ آمد: «جهان ما چیزی جز یک سایه رنگ‌پریده و یا تصویر آیینه‌ای از یک انرژی نظم‌دهنده و برنامه‌ریز متعال نیست که در بعد دیگری می‌زید. این انرژی بسیط‌ترین وجود و ناب‌ترین حضوریست که می‌توان تصور کرد. یک چنین انرژی نابی که مشحون از آگاهی و اطلاعات است، خود زندگی و خود هستی است. شاید هم کل قلمرو وجود. اگر آن را ازلی و ابدی و بی‌نهایت فرض کنید رویای همان آفریدگار و نظم‌دهنده متعال و برترین باشد.» یکی دیگر از میهمانان زمزمه کرد: «شما همه خیال‌باف و رویاپردازید. چیزی جز آنچه که می‌بینید وجود ندارد، و سرانجام هم روزی کار جهان سرآید و عالم در یک مرگ حرارتی از میان خواهد رفت و همه چیز تمام می‌شود. آنچه را که می‌گویید ثابت کنید تا من بپذیرم.» صدای آب و حرکت نیسم در درختان و تابش آفتاب و احساسی که من در آن لحظه داشتم به گوشم چیز دیگری را زمزمه می‌کرد. ما هستیم و زیبایی هستی در جاودانگی ماست.

ژرفای هستی

  • 455,000 تومان

یک روز به فیزیکدانی گفتم، من در ساختار علم فیزیک رگه‌هایی از متافیزیک می‌بینم، او هم گفت، من در جلوه‌های متافیزیک رگه‌هایی از فیزیک می‌بینم. به او گفتم، استاد، شما در پایین‌ترین سطح ماده چه می‌بینید؟ لبخندی زد و گفت، هیچ. گفتم، این هیچ زیباترین جلوه متافیزیک است. باز پرسیدم، در بالاترین سطح ماده چه می‌بینید؟ آهسته پاسخ داد، «کلیت کوانتومی بی‌انتها با بی‌نهایت کیهان‌های موازی، و جهان‌های تقارنی و بی‌کرانه». گفتم، آیا «هیچ» در کلیت بی‌انتهای کوانتومی می‌گنجد؟ گفت هیچ همان کلیت بی‌انتهای کوانتومی است، چون ذرات بنیادی در کل آن‌قدر پایین می‌روند که عقل انسان جز به هیچ نمی‌رسد و هر دو یکی هستند...

انسان و جهان فراآگاهی

  • 255,000 تومان

ما با تمام جهان دارای اتحاد ماهیتی هستیم، روح انسان و کیهان دو جهان درونی و بیرونی می‌باشد که یک جوهر واحد را تشکیل می‌دهد و شناخت هر یک منجر به شناخت دیگری خواهد شد. این عقیده دارای آثار متافیزیکی است که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

روح ماده کائنات

  • 110,000 تومان

در این کتاب آمده: مقصود من از روح، همین میدان واحد آگاهی عالم وجود است. چون انسان دارای روح و روان و حیات است نمی‌تواند در جایی زندگی کند که فاقد روح و روان و زندگی باشد. موجود زنده نمی‌تواند در یک محیط مرده زندگی کند. باید محیط زیست همانند خود موجود زنده، از انرژی حیات برخوردار باشد تا موجودی مثل انسان، حیوان، گیاه و جماد بتواند در آن زیست و رشد کند...

اندیشه‌های کوانتومی مولانا

  • 175,000 تومان

مؤلف در این کتاب ابراز می‌دارد که در مطالعة نظریه کوانتوم و در رفتار شناسی ذرات بنیادی، این نظریه و برخی از اشعار مولانا را شبیه به هم یافته و به این نتیجه رسیده است که مولانا بدون اینکه توجهی به نظریه فیزیکی کوانتوم یا امثال آن داشته باشد، همان عقایدی را داشته که دانشمندان فیزیک در قرن بیستم عنوان کرده‌اند. وی در این کتاب، اتحاد علم و عرفان با تکیه بر برخی اشعار مولانا را جستجو کرده و اعتقاد دارد انسان دارای نیروهای شهودی و باطنی است که اگر آن را به سلاح علم مجهز کند و یا علم را به سلاح نیروهای شهودی و باطنی تجهیز نماید، سعادت خود را تأمین کرده است.

صفحه‌ی 1