كال نيوپورت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کار عمیق (قواعدی برای دستیابی به موفقیت در دنیای آشفته و پر از حواس‌پرتی)
کار عمیق
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
کار عمیق (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
کار عمیق
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
کار عمیق (قوانین طلایی کسب موفقیت متمرکز در دنیای پر هرج ‌و مرج کنونی)
عالی و فوق‌العاده باش تا تو را نادیده نگیرند
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
کار عمیق (اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب)
مینیمالیسم دیجیتال (انتخاب زیستی متمرکز در جهانی پر هیاهو)
مینیمالیسم دیجیتال (گوشه‌ای خلوت در جهانی شلوغ)
مینیمالیسم دیجیتال (انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی آشفته)
مینیمالیسم دیجیتال (یافتن زندگی متمرکز در یک جهان پرهیاهو)
کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته)
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

کار عمیق (قواعدی برای دستیابی به موفقیت در دنیای آشفته و پر از حواس‌پرتی)

  • 85,000 تومان

کار عمیق، عامل اصلی تمامی موفقیت‌ها در طول تاریخ است که بشر، برای پیشرفت در رشته‌های تحصیلی و شغلی دشوار، از آن بسیار بهره برده است. کتابی که هم‌اکنون در دست دارید، برجسته‌ترین داستان‌ها درباره کار عمیق و فواید آن در زندگی بزرگان را بیان می‌کند و به شما می‌آموزد با پرورش ذهن و استفاده از این الگو، موفقیت را به هسته اصلی زندگی‌ حرفه‌ای تان تبدیل کنید.

کار عمیق

  • 60,000 تومان

تنها کار عمیق کردن است که می‌تواند عملکرد شما را به بالاترین حد ممکن برساند. کار کردن عمیق مهارتی است که می‌توانید با خواندن این کتاب به خوبی آن‌را فرا گیرید. این روش کاری به شما کمک می‌کند تا هم موفق به آموختن هر علم و مهارتی در هر زمینه و رشته‌ای با حداکثر سرعت ممکن شوید و هم بتوانید به بهترین شکل ممکن از آموخته‌های خود برای تولید محصول مورد نظرتان استفاده کنید.ارزش کار عمیق روز به روز بیشتر نمایان می‌گردد.

کار عمیق (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

بسیاری از ماء افرادی که چندین کار را به صورت هم‌زمان انجام می‌دهندء تحسین می‌کنیم. دوست داریم خودمان هم با انجام هم‌زمان و یا سریع چندین کارء بازدهی‌مان را بیشترء و در وقتمان صرفه جویی کنیم. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد: هیچ نتیجه مهم و قابل قبولی با این شیوه به دست نمی‌آید. کال نیوپورت در کتاب کار عمیق می‌گوید که «تمرکز» در دنیای پرآشوب امروزء حلقه مفقوده موفقیت است.

کار عمیق

  • 75,000 تومان

فعالیت‌های حرفه‌ای انجام شده در حالت تمرکز بدون حواس پرتی است که توانایی‌های شناختی شما را به حد اعلا می‌رساند. این تلاش‌ها ارزش جدیدی ایجاد می‌کندء مهارت شما را بهبود می‌بخشد و تکرار آن دشوار است. کار عمیق برای از بین بردن آخرین قطره ارزش از ظرفیت فکری فعلی شما لازم است. ما اکنون پس از دهه‌ها تحقیق در روتنشناسی و علوم اعصاب می‌دانیم که وضعیت فشار روانی همراه با کار عمیق نیز برای بهبود توانایی‌های شما ضروری استء کار عمیق دقیقا همان تلاشی بود که در اوایل قرن بیستم برای برجسته‌سازی در یک زمینه شناختی مانند روان‌پزشکی دانشگاهی لازم بود.

کار عمیق (قوانین طلایی کسب موفقیت متمرکز در دنیای پر هرج ‌و مرج کنونی)

  • 50,000 تومان

کتاب پیش‌رو با عنوان کار عمیق نوشته کال نیوپورت است که به موضوع مهم تمرکز بر کارهای مهم و اصلی می‌پردازد. کال نیوپورت در این کتاب می‌کوشد در دو بخش کلی ایده و قوانین ابتدا خواننده را به پذیرش ارزشمند بودن کار عمیق برساند، سپس روش‌هایی را برای چگونگی انجام کار عمیق بیاموزد. اگر به اهمیت و ارزش کار عمیق پی ببریم، بخش زیادی از مسیر را پیموده‌ایم.

عالی و فوق‌العاده باش تا تو را نادیده نگیرند

  • 42,000 تومان

کال نیوپرت در این کتاب حیرت‌انگیز این باور قدیمی را که دنبال کردن علاقه و اشتیاق پیشنهاد خوبی است زیر سوال می‌برد و آن را دروغین و کذب می‌داند. نیوپرت بعد از کذب خواندن این باور اشتباه به مطالعه و تحقیق درباره این می‌پردازد که لفراد چطور عاشق کارشان می‌شوند. آن دسته از کارمندانی که دنبال اشتیاق‌شان رفته بودند از نتیجه کار خود راضی و خشنود نبودند بلکه افرادی که سعی داشتند در کار خود بهترین باشند احساس رضایت و خشنودی بیشتری داشتند. اگر دقیق‌تر بیندیشیم می‌فهمیم که چنین چیزی عاقلانه‌تر است. اگر شما در کار حرفه‌ای خود صاحب تجربه‌شده باشید از فرصت خوبی برای رشد و توسعه برخوردار خواهید شد و کارتان نتیجه‌بخش می‌گردد و روابط مفیدی با همکاران خود پیدا خواهید کرد و این تجربه برای دیگران مفید و سودمند خواهد بود.

کار عمیق (اصول رسیدن به موفقیت در دنیایی پرآشوب)

  • 169,000 تومان

کار عمیق یعنی بتوانید بی‌حواس پرتی روی عملی شناختی که به توجه کامل نیاز دارد تمرکز کنید. با کسب این مهارت، می‌توانید مطلب پیچیده را با سرعت بیش‌تر بیاموزید و در زمان کم‌تر به نتایج بهتر برسید. مهارت کار عمیق کیفیت کارتان را می‌افزاید و باعث ایجاد احساس رضایت از توانایی‌های‌تان می‌شود. به طور خلاصه می‌توان گفت در اقتصاد رقابتی قرن بیست‌و‌یکم، کار عمیق عملکردی همچون قدرتی فراطبیعی دارد. با وجود این اغلب انسان‌های امروزی زمان‌شان را با سر زدن‌های دائمی و گاه دیوانه‌وار به ایمیل و حساب‌های شان در شبکه‌های اجتماعی مختلف هدر می‌دهندو حتی به ذهن‌‌شان هم خطور نمی‌کند که راه های بهتری برای گذراندن زمان باارزش‌شان وجود دارد.کتاب کار عمیق 2 وظیفه مهم را به انجام می‌رساند: اول، ارائه‌ی مجموعه‌ای از تمرین‌های منسجم برای افراد بلندپرواز، بدون تکیه بر کلیشه های نخ‌نما، دوم، مقاومت در برابر طرزفکری که در بیش‌تر شرکت ها وجود دارد و بر ارتباطی مداوم و همیشگی تاکید می ورزد، آن‌هم بدون این‌که نویسنده فردی لجوج به نظر برسد.

مینیمالیسم دیجیتال (انتخاب زیستی متمرکز در جهانی پر هیاهو)

  • 37,000 تومان

مینیمالیسم دیجیتال فلسفه‌ای برای استفاده از فن‌آوری در دنیای فرا آنلاین امروزی است.به گونه‌ای که زمان‌های آنلاین خود را صرف فعالیت‌هایی کنید که هوشمندانه انتخاب و بهینه سازی شده‌اند.وقت آن فرا رسیده که بر تکنولوژی غالب شوید نه مغلوب.وقت آن رسیده تصمیم بگیریم از چه ابزاری به چه هدفی و تحت چه شرایطی استفاده کنید.مینیمالیست های دیجیتال کسانی هستند که بدون اینکه دغدغه‌ای برای مستندسازی لحظات زندگی خود داشته باشند از آن لذت می‌برند،کسانی که چهره به چهره با شما گفت و گو می‌کنند بدون اینکه وسوسه سرک کشیدن به تلفن همراه سراغشان بیاید .کسانی که از دنیای آنالوگ پیرامون خود لذت می‌برند.نیوپورت راهکارهایی را برای پیاده‌سازی این فلسفه در زندگی روزمره به ما می‌آموزد تا در عین بهره‌مندی از مزایای آن از اثرات تهدیدکننده‌اش در امان بمانیم.

مینیمالیسم دیجیتال (گوشه‌ای خلوت در جهانی شلوغ)

  • 53,000 تومان

طرفداران مینیمالیسم دیجیتال افرادی هستند آرام و شاد که بدون چک کردن مداوم تلفن همراه، با ما به گرمی معاشرت می‌کنند، کتاب‌های خوب می‌خوانند و یا در اوقات فراعت سرگرم کارهای مهارتی و فنی می‌شوند. از اخبار و وقایع روز آگاه‌اند، اما در آن‌ها غرق نمی‌شوند. هراسی ندارند که مبادا فرصتی را از دست داده باشند، زیرا به خوبی می‌دانند چه فعالیت‌هایی به زندگی معنا می‌بخشد و رضایت خاطرشان را فراهم می‌آورد. نیوپورت نشان می‌دهد که چگونه درباره استفاده از رسانه‌های اجتماعی تجدیدنظر کنیم، مجددا لذت‌های دنیای آفلان را کشف کنیم و با اختصاص دوره‌های خلوت‌گزینی، با نیروی قدرتمند درونمان ارتباط برقرار کنیم.

مینیمالیسم دیجیتال (انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی آشفته)

  • 75,000 تومان

رابطه کنونی ما با فناوری‌های این جهان پر از ارتباطات، بی‌ثبات است و ما را به ناامیدی خاموش نزدیک می‌کند. اما ما هنوز توانایی تغییر این وضعیت را داریم. البته نمی‌توانیم برای انجام این کار منفعلانه عمل کنیم و به ابزارها، سرگرمی‌ها و حواس‌پرتی‌های آشفته و افسار گسیخته عصر اینترنت اجازه دهیم تا به ما چگونگی گذراندن وقت یا نحوه احساساتمان را دیکته کنند.

مینیمالیسم دیجیتال (یافتن زندگی متمرکز در یک جهان پرهیاهو)

  • 175,000 تومان

مینیمالیسم هنر درک کردن مقدار کافی از هر چیز است. مینیمالیسم دیجیتال این نگاه را به دنیای فناوری شخصی‌مان می‌برد و راه‌حل تمرکز داشتن در جهانی‌ست که روز به روز آشفته‌تر می‌شود. در این کتاب به هنگام و روشنگر، نویسنده کتاب پرفروش کار عمیق، فلسفه‌ای را برای استفاده از فناوری معرفی می‌کند که زندگی‌های بی‌شماری را بهبود بخشیده است. نیوپورت با بررسی نمونه‌های متنوعی از زندگی‌های واقعی - از کشاورزان آمیش گرفته تا پدر و مادرهای به ستوه آمده و برنامه‌نویسان سیلیکان‌ولی - شیوه‌های متداول مینیمالیست‌های دیجیتال در روابط‌شان با شبکه‌های اجتماعی بازنگری کرده و لذت‌های دنیای برون خط را دوباره کشف می‌کنند و از طریق دوره‌های منظم خلوت‌گزینی، ارتباط با خود درونی‌شان را از نو می‌سازند. بعد هم راهبردهایی را با ما در میان می‌گذارد تا بتوانیم این شیوه ها را در زندگی‌مان بگنجانیم و این کار را با روندی سی روزه به اسم «پاکسازی دیجیتال» آغاز می‌کند که در حال حاضر به هزاران نفر کمک کرده تا کمتر احساس استیصال کنند و بتوانند کنترل امور را در دست بگیرند...

کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته)

  • 175,000 تومان

کار عمیق فعالیت‌های حرفه‌ای انجام شده در حالت تمرکز کامل و بدون حواس‌پرتی که مهارت‌های شما را به حد اعلای خود می‌رساند. برای ارزشمند ماندن در اقتصادمان، باید بر هنر یادگیری سریع مطالب پیچیده تسلط داشته باشید. این امر مهم، نیاز به کار عمیق دارد. اگر این توانایی را پرورش ندهید، به احتمال زیاد از پیشرفت‌های تکنولوژیکی عقب خواهید ماند. صرف نظر از این‌که برنامه‌نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی را که می‌توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد. توانایی انجام کارهای عمیق به طور فزاینده‌ای در حال کمیاب شدن است و دقیقا به صورت همزمان، توانایی عمیق شدن به طور فزاینده‌ای در حال ارزشمندتر شدن است. در نتیجه، افراد کمی که این مهارت را پرورش می‌دهند و سپس آن را محور اصلی زندگی کاری خود قرار می‌دهند، پیشرفت کرده و متمایز خواهند شد. این کتاب شما را متقاعد می‌کند که فرضیه کار عمیق، درست است. سپس آموزش می‌دهد چگونه از طریق تعلیم دادن مغز و تغییر عادت‌های کاری‌تان، کار عمیق را محور زندگی حرفه‌ای‌تان قرار دهید...خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

1  صفحه‌ی 1