فيليپ كاتلر هرماوان كارتاجايا ايوان ستياوان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسل پنجم بازاریابی فناوری برای بشریت
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
نسل سوم بازاریابی (از محصول به مشتری و به روح انسانی)
نسل چهارم بازاریابی (حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال)
بازاریابی عصر چهارم (گذار از بازاریابی سنتی به دیجیتال)
نسل چهارم بازاریابی (از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالی)

نسل پنجم بازاریابی فناوری برای بشریت

  • 95,000 تومان

کتاب نسل پنجم بازاریابی می‌تواند سرآغازی برای آشنایی مدیران کسب وکارها با پتانسیل هایی باشد که به واسطه تکنولوژی در دنیای بازاریابی فراهم شده است. استفاده درست و بهره‌مندی از بستری که به واسطه تکنولوژی‌ها در بازاریابی فراهم شده نیازمند اطلاعات، دانش و استراتژی است وگرنه صرف حضور در فضای بازاریابی آنلاین نمی‌تواند ضامن موفقیت شرکت‌ها باشد. کتاب نسل پنجم بازاریابی تمامی اطلاعات و استراتژی‌های لازم جهت حضور مؤثر در فضای بازاریابی دیجیتال را در 12 فصل گردآورده است. چالش‌های پیش روی بازاریابان در دنیای دیجیتال، استراتژی‌های جدید برای بازاریابی با توانمندی فناوری، و تاکتیک‌های جدید برای بهره‌برداری از فناوری بازاریابی از جمله مباحثی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است. علاوه بر آن مفاهیمی همچون بازاریابی پیش بین، بازاریابی زمینه‌ای، بازاریابی چابک و بازاریابی پشرفته نیز مفاهیمی هستند که در نسل پنجم بازاریابی شرح داده شده‌اند.

نسل سوم بازاریابی (از محصول به مشتری و به روح انسانی)

  • 138,000 تومان

آیا امکان‌پذیر است که یک شرکت انسان‌محور باشد و توامان سودده باشد؟ این کتاب پاسخ مثبت به این سوال می‌دهد. رفتار و ارزش‌های سازمان به طور فزاینده‌ای در نعرض بازرسی عموم هستند. مکالمه پیرامون شرکت‌ها، محصولات و برندها از لحاظ عملکرد وظیفه‌ای و اجتماعی، با رشد شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر و آسان‌تر شده است. نسل جدید مصرف‌کنندگان بیشتر موافق مباحث و نگرانی‌های اجتماعی است. شرکت‌ها باید خود را بازآفرینی نموده و با سرعت هرچه بیشتر از فعالیت در مرزهای ایمن بازاریابی 1 و 2 گذشته به جهان جدید بازاریابی 3 روی آورند.

نسل چهارم بازاریابی (حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال)

  • 178,000 تومان

در جهان امروز، جوامع - مشتریان قدرتمندتر از هر زمان دیگری شده‌اند. دیگر از شرکت‌ها و برندهای بزرگ هراسی ندارند. آنان دوست دارند داستان‌های خوب و بد درباره برندها را با دیگران به اشتراک بگذارند. گفتگوهای اتفاقی درباره برندها دارای اعتبار بسیار بالاتری از کمپین‌های - تبلیغاتی هدفمند است. مشتریان تمایل دارند تا در هنگام تصمیم‌گیری درباره انتخاب برندها از راهنمایی افراد مشابه خود استفاده کنند. گویی مشتریان با استفاده از حلقه‌های اجتماعی، با ایجاد حصاری امن در برابر ادعاهای غیرواقعی برندها، از خود دفاع می‌کنند. در نسل- چهارم- بازاریابی یاد خواهید گرفت جا به‌ جایی‌های قدرت و تاثیر ارتباطات در حلقه‌های مشتریان را تشخیص دهید و آن‌ها را به مزیت تبدیل کنید.

بازاریابی عصر چهارم (گذار از بازاریابی سنتی به دیجیتال)

  • 50,000 تومان

گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال و نوین نیازمند شناخت و درک واقعیت‌ها، ایده‌ها و پدیده‌های نوین و سازگاری و پویایی است. عصر چهارم کتابی است آموزنده برای افزایش بهره‌وری بازاریابی در بازارهای رقابتی آینده. عصر چهارم معرف راهبردها، راهکارها، توصیه‌ها و هشدارهایی ارزشمند برای کسانی است که در جستجوی تازه‌های سازنده و ارزنده هستند و برای رشد و توسعه آمادگی دارند. این کتاب می‌تواند تحولی چشمگیر در نوع نگرش و رفتار فعالان اقتصادی و کسب و کارهای گوناگون به وجود بیاورد. عصر چهارم معرف چگونگی عبور از گذشته به آینده است.

نسل چهارم بازاریابی (از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالی)

  • 27,000 تومان

هر چند سال شاهد ظهور جنبش بازاریابی جدیدی هستیم، اما بازاریابان باتجربه می‌دانند که این زمان، متفاوت از زمان‌های قبل است؛ نه فقط قوانین، بلکه خود مشتریان تغییر کرده‌اند. نسل چهارم بازاریابی، چارچوب گسترده‌ای را مبتنی بر چشم‌انداز دنیای واقعی از چیزی که مصرف‌کننده در حال حاضر است و آنچه فردا خواهد بود، ارائه می‌کند. امروز، مشتریان زمان و توجه کمی را به برند شما اختصاص می‌دهند و آن‌ها در هر مرحله‌ای از مسیرشان توسط گزینه‌های زیادی احاطه می‌شوند. شما باید مقاومت کنید، توجه آن‌ها را جلب نمایید و پیامی که آن‌ها می‌خواهند گوش فرا دهند را ارسال کنید. این کتاب به پویایی‌های قدرت در حال انتقال، پارادوکس‌های حاصل از ارتباطات و خرده ‌فرهنگ‌های تاثیرگذار می‌پردازد که مصرف‌کننده فردا را شکل خواهند داد. این تغییرات اساس‌هایی برای نشان دادن چرایی ضرورت نسل چهارم بازاریابی برای بهره‌وری هستند و این کتاب نشان می‌دهد که چطور آن را برای وضعیت امروز برند خود به کار ببرید.

صفحه‌ی 1