طلعت رافعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اتیسم ارزیابی و درمان بر اساس دی اس ام فایو
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
کودکان مبتلا به اتیسم (راهنمای والدین مربیان و درمانگران)
اوتیسم ارزیابی و درمان
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان
حرکت‌ها و بازی‌های موزون (ریتمیک) راهنمای والدین مربیان و درمان‌گران

اتیسم ارزیابی و درمان بر اساس دی اس ام فایو

  • 185,000 تومان

می‌خواستم راه یابم به هستی پر از سکوت، تنهایی ژرف و حصارهای بلند پیرامونش، می‌خواستم دریابم از چشم‌هایی که هرگز نگاه نمی‌کنند، کلماتی که ادا نمی‌شوند و لبخندی که دیده نمی‌شود. اما نمی‌دانستم چگونه، نمی‌خواستم خطای آن کس که عشق به پروانه او را وادار به خروج زود هنگام از پیله می‌کند و نابودی او را رقم می‌زند تکرار کنم. و من با این باور به جستجو برخاستم، پرسیدم و مطالعه کردم، مشاهده و تجربه نمودم و هر چند به این نقطه رسیدم که بدانم، نمی‌دانم، اما اندوخته‌ام را به صورت شرحی مختصر و مکتوب برای علاقه‌مندان این حوزه ارائه نمودم.

کودکان مبتلا به اتیسم (راهنمای والدین مربیان و درمانگران)

  • 78,000 تومان

کتاب حاضر راهنمای والدین مربیان و درمانگرانی است که به نحوی با کودکان مبتلا به اوتیسم زندگی می‌کنند یا در آموزش و توانبخشی آن‌ها موثراند. این اثر حاصل سال‌ها تمرکز علمی و تجربه کار با کودکان مبتلا به اوتیسم و خانواده‌های آن‌هاست.

اوتیسم ارزیابی و درمان

  • 82,000 تومان

در این اثر، نگارنده با پشتوانه سال‌ها مطالعه، تحقیق و تجربه با کودکان در خودمانده، نشانه‌های تشخیصی، علائم و ویژگی‌های بالینی، سبب‌شناسی و ارزیابی و سرانجام راه‌کارهای مختلف درمان، آموزش و توان‌بخشی کودکان اتیستیک را به نحو روشن و مفیدی توضیح می‌دهد.

حرکت‌ها و بازی‌های موزون (ریتمیک) راهنمای والدین مربیان و درمان‌گران

  • 130,000 تومان

دستیابی به هر راهکار و روشی که بتواند به کودکان ما روانی آسوده، ذهنی هماهنگ، منسجم و دقیق و اندیشه‌ای خلاق و پویا بدهد، بیش از هر زمان دیگری نیاز امروزِ کودک ماست. موسیقی به دلیل پیوند نزدیکی که با روح، احساس، عاطفه و هیجان کودک دارد، عامل مهمی در پیوند عناصر ذهنی و روانی کودک با دنیای پیرامونش می‌باشد. حضور موسیقی، ترانه‌ها و اشعار آهنگین و ریتمیک بر ویژگی اثربخش حرکات و بازی‌های این کتاب افزوده است. به دلیل تأثیرگذاری حرکات و بازی‌های موزون بر ایجاد، رشد و تقویت جنبه‌های آموزشی، مهارت‌های حسی، حرکتی و ادراکی کودکان، این کتاب ابزار مناسبی برای مربیان مهدکودک‌ها، درمانگران و کارشناسان توانبخشی و نیز منبعی کاربردی در موسیقی درمانی برای کودکان می‌باشد.

صفحه‌ی 1