شهربانو قهاري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اختلال اضطراب فراگیر (راهنمای درمانگر)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
مهارت‌های زندگی برای نوجوانان
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
مرا اهلی کن (پیشگیری از جدایی عاطفی زوج‌ها)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
راهنمای تدوین شرح حال و مصاحبه تشخیصی برای روان‌شناسان و مشاوران (راهنمای کارورزی دانشجویان)
درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه (راهنمای درمانگر)
مشاوره پیش از ازدواج (راهنمای مشاور)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
میان ماه من تا ماه گردون (نکته‌های مهم برای ازدواج جوانان)
مداخله در خودکشی (راهنمای درمانگر)
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
والدین و فرزند‌ پروری
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
راهنمای درمان اختلال‌های کندن مو پوست و ناخن
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
رهایی از خشم و پرخاشگری
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

اختلال اضطراب فراگیر (راهنمای درمانگر)

  • 195,000 تومان

به تعبیر بسیاری از رویکردهای روان‌شناختی، اختلال اضطراب ریشه بسیاری از آشفتگی‌های روانی است. اختلال اضطراب در همه عرصه‌های زندگی نظیر موفقیت شغلی، عملکرد تحصیلی، روابط سازگارانه خانوادگی و اجتماعی به شکل‌های مختلف اثر منفی و مخرب می‌گذارد. تألیف حاضر در 12 فصل تدوین یافته که پس از تعریف اختلال اضطراب فراگیر، سنجش و ارزیابی مدل‌های آسیب‌شناسی و آموزش روانی، انواع راهبردهای درمانی را توضیح می‌دهد. کاربست مؤثر فنون شناختی رفتاری، پذیرش و تعهد و ذهن‌آگاهی از جمله مباحثی است که مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. مطالعه این کتاب برای روان‌پزشکان، روان‌شناسان مشاوران و همه درمانگران حوزه سلامت روان مفید و کارگشا است.

مهارت‌های زندگی برای نوجوانان

  • 135,000 تومان

نوجوانی از جمله دوره‌های تاثیرگذار در رشد افراد و دروازه ورود به بزرگسالی و بنابراین دوره‌ای حائز اهمیت، حساس و مملو از ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره نوجوانی، بلوغ و تغییر و تحولات در جسم و ذهن و روان نوجوانان و تحول در جنبه‌های شناختی و هیجانی و رفتاری آنان است. تردیدی نیست که این دگرگونی‌ها و تحولات با بروز مسائل و چالش‌هایی برای نوجوانان و خانواده‌هایشان همراه است و از این رو شناخت هر چه بهتر و بیشتر و علمی‌تر ویژگی‌ها و چالش‌های این دوران برای خانواده‌ها و سایر کسانی که با نوجوانان سر و کار دارند و خود آنان،‌ برای مقابله و مواجهه با مشکلات و موضوعات مورد نظر ضرورتی جدی است. برای مقابله و رویارویی صحیح و مناسب با چالش‌ها و مسائل این دوره مهم، نوجوان نیاز دارد تا با مهارت‌های لازم در این موارد آشنا شود و بتواند با استفاده و کاربرد مهارت‌های مورد نظر، این دوره را به سلامت طی کند و وارد مراحل بعدی زندگی شود. در این کتاب مولف با توجه به یافته‌های علمی نو و با زبانی سیال و ساده ضمن اشاره به مسائل و چالش‌های دوران نوجوانی، مهارت‌های ضروری برای زندگی با کیفیت و همراه با آسایش و فراغت خیال را به نوجوانان و اولیایشان ارائه کرده است.

مرا اهلی کن (پیشگیری از جدایی عاطفی زوج‌ها)

  • 150,000 تومان

کتاب مرا اهلی کن برای تقویت رابطه صمیمانه زوج‌ها و بهبود زندگی مشترک آن‌ها سودمند است. کتاب شامل راهبردهای ساده روانشناسی است که به آسانی می‌توان آن‌ها را در زندگی روزمره به کار گرفت. مثال‌ها و نمونه‌های ارائه شده نه تنها بیانگر مشکلات رایج زوج‌ها است بلکه با راهبردهای درمانی همراه شده است که کتاب حاضر را به یک خودآموز جذاب برای زوج‌ها تبدیل کرده است...

راهنمای تدوین شرح حال و مصاحبه تشخیصی برای روان‌شناسان و مشاوران (راهنمای کارورزی دانشجویان)

  • 130,000 تومان

ارزیابی و تشخیص یکی از ارکان اساسی حیطه‌های سلامت روانی است و تا زمانی که متخصصان بالینی به ارزیابی و تشخیص صحیح و قابل اعتباری نرسند، امکان انجام دادن درست برنامه وطراحی درمان و کاربست‌های اقدامات و فعالیت‌‌های مربوطه حاصل نمی‌شود. راهکار و شیوه اصلی ارزیابی و تشخیص، گرفتن شرح‌حال و مصاحبه با مراجعان است. وجود ده‌ها کتاب در زمینه چگونگی تهیه شرح‌حال و انجام‌دادن مصاحبه شاهدی بر اهمیت آن است. کتاب راهنمای تدوین شرح‌حال و مصاحبه تشخیصی با هدف راهنمایی کارورزان رشته‌های سلامت روانی از جمله رشته‌های روان‌پزشکی، روان‌شناسی، مشاوره، و مددکاری اجتماعی، پرستاری روانی و ... برای مصاحبه و گرفتن شرح‌حال نوشته شده است. این کتاب به علاوه می‌تواند برای روان‌شناسانی هم که در مطب‌های روان‌پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی و کلینیک‌های مشاوره مشغول به کارند سودمند و مفید باشد. مولف در پانزده فصل کتاب، ضمن اشاره به فنون و مهارت‌های مشاوره‌های، نشانه‌شناسی، طبقه‌بندی، سنجش و ارزیابی وضعیت روانی، نحوه تدوین طرح درمانی را مطرح و سپس به سنجش سازوکارهای دفاعی، آزمون‌های روان‌شناختی، نحوه انجام مصاحبه انگیزشی و آموزش روانی به بیمار و خانواده بیمار پرداخته است.

درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه (راهنمای درمانگر)

  • 120,000 تومان

پس از فشارهای مهیب روانی و بلایا و فجایع طبیعی و غیرطبیعی، افراد از لحاظ روان‌شناختی به چالش ها و مشکلاتی دچار می شوند. و بعضی از آنان در درازمدت به اختلال استرس پس از ضربه یا آن‌طور که در این کتاب آمده است اختلال استرس پس از سانحه دچار می شوند. اختلالی پیچیده و دردسرساز که ضرورت دارد روان‌شناسان و مشاوران برای کمک به افراد مبتلا به آن به طور پیوسته دانسته های نظری و تدابیر عملی‌شان را به‌روز کنند. کتاب حاضر در راستای این هدف نوشته شده است و در فصل های مختلف آن، ضمن بحث از دیدگاه نظریه شناختی رفتاری اقدامات و گام های عملیاتی مربوطه مطرح شده اند.

مشاوره پیش از ازدواج (راهنمای مشاور)

  • 170,000 تومان

مشاوره پیش از ازدواج نوعی مشاوره کوتاه‌مدت، که هدف آن کمک به مراجعان، به منظور تصمیم‌گیری بهتر برای ازدواج است. روان‌شناس یا مشاور در این مسیر در مقام همراه و راهنما در کنار مراجع تسهیل‌کننده روند این تصمیم‌گیری است و تصمیم‌گیرنده اصلی خود مراجعان هستند. اغلب جوانان معتقدند که نقش مهم و فعالی در فرایند تصمیم‌گیری برای ازدواج دارند و باید مهم‌ترین تصمیم زندگیشان را خودشان بگیرند. به‌راستی هم همین‌طور است. کتاب مشاوره پیش از ازدواج راهنمای مشاور و روان‌شناس؛ حاصل سال‌ها تجربه کاری مولف با مراجعان است و از این رو می‌تواند منبع موثر و مفیدی برای کمک به روان‌شناسان و مشاورانی باشد که با مراجعان مشاوره ازدواج انجام می‌دهند.

میان ماه من تا ماه گردون (نکته‌های مهم برای ازدواج جوانان)

  • 45,000 تومان

همسرگزینی شاید مهم‌ترین انتخاب زندگی انسان باشد - انتخابی حساس و فوق‌العاه مهم: در اهمیت آن همین بس که اگر عاقلانه و عاشقانه و بادقت و بر اساس معیارهای درست انجام شود تضمین کننده آسایش و آرامش در زندگی است و انسان‌ساز. در غیر این صورت، اگر دختران و پسران جوان بدون توجه به معیارها و شاخص های صحیح ازدواج کنند، چه بسا زندگی به جهنمی تبدیل شود. کتاب میان ماه من تا ماه گردون توسط یکی از روان‌شناسان مجرب کشور نوشته شده و بر تجربه ساعت‌ها مشاوره و هدایت زوج‌های جوانی که قصد ازدواج داشته اند مبتنی است. نویسنده ضمن برشمردن روش‌ها و معیارهای انتخاب همسر، علل و عوامل پایداری یا ناپایداری زندگی مشترک را بر اساس تجربه کار حرفه‌ای بالینی‌اش با مراجعان، مطرح می‌کند. کتاب حاضر پیشنهادها و راهکارهای سودمندی برای جوانان و والدینشان در انتخاب همسر و داشتن زندگی پایدار همراه با آرامش و نیز رهنمودهایی برای روان‌شناسان، مشاوران و متخصصان سلامت روانی به منظور هدایت و راهنمایی مراجعان و خانواده‌ها در بردارد.

مداخله در خودکشی (راهنمای درمانگر)

  • 230,000 تومان

خودکشی یکی از چالش‌های اساسی زندگی انسان به ویژه در دوران معاصر و از جمله مشکلات فردی و اجتماعی شایع در دنیای کنونی است. طبق اعلام نهادها و سازمان‌های معتبر بین‌المللی از جمله سازمان جهانی بهداشت، خودکشی پدیده‌ای رو به تزاید است که با چاره اندیشی برای آن و پیشگیری و اقدام به موقع می توان همه ساله جان بسیاری از انسان‌های دردمند و روان‌رنجور را نجات داد. کار با درمان‌جویانی که افکار خودکشی داشته، یا به این عمل اقدام کرده اند، کاری سخت و پیچیده است. کتاب مداخله در خودکشی راهنمای عملی مداخله و تدبیر برای پیشگیری از خودکشی است که جهت استفاده درمانگران و متخصصان سلامت روانی آماده شده است. نویسنده که از جمله متخصصان روانشناسی بالینی است، در فصول مختلف اثر، ضمن بحث درباره ابعاد مختلف موضوع؛ راهکارها و تدابیری را برای کار با درمان‌جویان ارائه کرده است.

والدین و فرزند‌ پروری

  • 56,000 تومان

در این کتاب با خانواده، منظومه‌های آن، مرزبندی‌ها، نقش والدین در شکل ‌گیری شخصیت کودک آشنا می‌شوید. نیاز‌های هیجان کودکان و نقش آن در پیدایش طرح ‌واره‌‌های نا‌کارآمد درآنان، رشد و شکل‌ گیری هوش هیجانی، قضاوت اخلاقی و عزت نفس سالم و تاثیر آن در پیشگیری از بروز مشکلات روانی و شخصیتی از جمله مباحثی است که در این اثر مورد بحث قرار می‌گیرد. اختصاص فصلی مجزا به مدیریت فضای مجازی و چگونگی مدیریت آن، به ویژه در زمانه‌ای که یبش از پیش کودکان و نوجوانان در معرض آن قرار دارند، در حفظ و ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت. مطالعه این کتاب را به همه والدین پیشنهاد می کنیم.

شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

  • 75,000 تومان

در فصل اول این کتاب ریشه‌ها و بنیان‌های نظری شناخت درمانی و نسبت آن با سایر رویکردهای مشابه درمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد . مدل شناختی، سنجش و ارزیابی و ساختار جلسات درمانی، تکالیف درمانی، تحریف‌های شناختی و درمان‌های ذهن آگاهی از جمله عناوین سایر فصول است.

راهنمای درمان اختلال‌های کندن مو پوست و ناخن

  • 120,000 تومان

کندن مو، ناخن و پوست، رفتارهای خودتخریب‌گرانه‌ای هستند که پیامدهای جسمی، روانی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد و به همین دلیل درمانجوها اغلب در صدد درمان برمی‌آیند، اما در نوسان بودن روند بیماری سبب می‌شود که نشانه‌های بیماری در مواجهه با استرس عود کند و درمانجوها را از بهبودی ناامید سازد. با روان‌درمانی ، درمانجوها به ریشه مشکلات خود پی می‌برند و یاد می‌گیرند. چگونه هیجانات منفی را مدیریت و تکانه‌های کندن مو و ناخن را کنترل کنند. برانگیزاننده‌ها را بشناسند و رفتار ناکارآمد را تغییر دهند. از آنجا که افسردگی در بسیاری از این نوع اختلال‌های مزمن دیده می‌شود، درمان همزمان آن ضروری است، زیرا افسردگی می‌تواند بر انگیزه‌ی درمانجوها تاثیر بگذارد و روند درمان را با مانع مواجه کند. کتاب راهنمای درمان اختلال‌های کندن مو، پوست و ناخن متن ساده و روانی دارد و فنون وراهبردهایی با ذکر مثال در آن ارائه شده است که می‌تواند درک مفاهیم و مطالب را آسان کند.

رهایی از خشم و پرخاشگری

  • 60,000 تومان

گرچه احساس خشم هیجان طبیعی مقدری است، با این حال می‌شود به گونه‌ای آن را مدیریت کرد که به پرخاشگری نینجامد. کتاب حاضر پس از بررسی هیجان‌ها، بر خشم تمرکز می‌کند و علل و اسباب خشم و پرخاشگری را به طور ملموس مورد بحث قرار می‌دهد. نویسنده مراحل مختلف خشم و پرخاشگری را توضیح می‌دهد و راه‌های پیشگیری از بروز و مدیریت آن را نشان می‌دهد. خواننده با مطالعه کتاب، ضمن آشنایی با انواع فنون مدیریت و کنترل خشم و پرخاشگری چگونگی مقابله سالم با برانگیزاننده‌های خشم و پرخاشگری را می‌آموزد. بی‌تردید مطالعه کتاب برای همگان مفید و موجب بهبود روابط با خود و با دیگران خواهد شد و همین‌طور جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت خشم منبع مناسبی است.

1  2  صفحه‌ی 1