سعيد كاوه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان جنسی (سکس‌تراپی)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
وسواس (آشنایی و شناخت با اختلال وسواس و رویکردهای مورد نیاز برای مقابله و برطرف نمودن آن)

درمان جنسی (سکس‌تراپی)

  • 125,000 تومان

انسان در طول زندگی به نحوی و تا حد و اندازه‌ای با رفتار جنسی در ارتباط است. چنین امری از سنین اولیه دوران کودکی آغاز و تا پایان دوران سالمندی تداوم دارد. نگرش نادرستی آغاز رفتار جنسی را مختص به دوران بلوغ می‌داند، اما رفتار جنسی از همان دوران اولیه کودکی آغاز و در دوران بلوغ، غدد جنسی فعال و توانایی باروری آغاز می‌شود.

زوج‌درمانی (آشنایی با مجموعه شناخت‌ها مهارت‌ها و فنون مورد نیاز برای حل و رفع مشکلات موجود میان همسران)

  • 22,000 تومان

زوج‌درمانی یکی از خدمات حوزه روانشناختی است که به منظور حل و رفع مشکلات موجود در روابط متقابل میان همسران است. زوج های دچار مشکل که قادر به حل و رفع اختلاف‌های خویش نیستند، بیشترین مراجعین به مراکز مشاوره و درمانگران را شامل می‌شوند. به همین مناسبت آشنایی با برطرف نمودن مشکلات همسران برای کلیه درمانگران اعم از روانشناسان، روان‌پزشکان و سایر دست‌اندرکاران می‌تواند از کارآمدی لازم برخوردار باشد.

وسواس (آشنایی و شناخت با اختلال وسواس و رویکردهای مورد نیاز برای مقابله و برطرف نمودن آن)

  • 65,000 تومان

وسواس یکی از شایع‌ترین اختلال‌ها در میان آسیب‌های روانی از نوع اضطرابی است. ایجاد مشکلات گوناگون در رفتار، زندگی فردی و ارتباطی با دیگران، احتمال ایجاد اضطراب و تبدیل به وسواس را افزایش خواهد داد. وسواس رنجش‌ها و مشکلات گوناگونی را در زندگی فردی و ارتباطی ایجاد می‌کند. رفتار و افکار وسواسی به نحوی فریبنده باعث کاهش اضطراب می‌شوند. با شناسایی عوامل ایجادکننده اضطراب و شیوه‌های برخورد با افکار و رفتار وسواسی، می‌توان بر این اختلال غلبه کرد.

روانشناسی خشونت و پرخاشگری (شناخت و بررسی خشونت و پرخاشگری علل و عوامل ایجادکننده و راهکارهایی جهت تعدیل و برطرف نمودن آن)

  • 25,000 تومان

خشونت و پرخاشگری امری است که هر فردی در طول زندگی در موقعیت‌ها و شرایطی آن را تجربه می‌نماید، بدین صورت که یا اقدام به آن نموده و یا مورد رفتارهای خشونت‌آمیز دیگران قرار گرفته است. ماهیت خشونت و پرخاشگری بر آسیب به دیگری و در ادامه به خود قرار دارد. تمامی افراد دچار خشم و عصبانیت می‌شوند، اما فقط بعضی از عصبانیت‌ها منجر به رفتارهای خشونت‌آمیز و پرخاشگرانه می‌شود. چنین امری غیر از آسیب‌های فردی، ارتباطی،‌اجتماعی و معنوی که ایجاد می‌کند، مقدار قابل توجهی از توانایی‌های ذهنی را نیز مورد استفاده قرار می‌دهد که این امر می‌تواند مانع از رشد و تعالی آدمی شود. آشنایی با ماهیت خشونت و پرخاشگری برای کناره‌گیری و در نهایت کنترل و از میان بردن چنین رفتار آسیب‌زننده و مشکل‌آفرینی می‌تواند مفید و موثر واقع شود.

افسردگی (شناخت و بررسی عوامل موثر در ایجاد افسردگی و راهکارهایی در جهت درمان و برطرف نمودن آن)

  • 3,500 تومان

در مجموع افسردگی اختلالی است که در هر دوره از زندگی می‌تواند برای افراد روی دهد، و به واسطه ماهیت آزاردهنده و مشکل آفرینی که دارد، آسیب‌های گوناگونی را می‌تواند برای شخص مبتلا به وجود آورد. اما این اختلال با دریافت آموزش‌های مورد نیاز در مراحل اولیه قابل پبشگیری و هم‌ چنین در صورت ابتلا قابل رفع و درمان است...

بهداشت روانی طلاق شناخت و بررسی عوامل موثر در آشنایی با راهکارهایی در به حداقل رساندن عواقب آسیب‌زا و مشکل‌آفرین

  • 3,000 تومان

کتاب بهداشت روانی طلاق به بررسی و شناخت عوامل موثر در طلاق و آشنایی با راهکارهایی در به حداقل رساندن عواقب آسیب‌زا و مشکل‌آفرین طلاق اشاره می‌کند.

صفحه‌ی 1