ريچارد فنتون آندريا والتز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برو به دنبال نه
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
به دنبال نه (بله مقصد است و نه راه رسیدن به آن)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
نه شنیدن (نردبان موفقیت دستیابی به بله هدف است و نه نردبان رسیدن به آن)
نه بشنو تا میلیونر شوی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
به سوی نه (بله مقصد نهایی است نه راه رسیدن به آن)

برو به دنبال نه

  • 30,000 تومان

تصور کنید شبی به رختخواب رفته‌اید، و صبح روز بعد در خانه‌ای رویایی از خواب بیدار می‌شوید و هیچ سرنخی ندارید که چطور از آنجا سردرآورده‌اید. عجیب‌تر اینکه پی می‌برید این خانه به کسی تعلق ندارد مگر خودتان... یعنی نسخه‌ای از خودتان در آینده که فوق‌العاده موفق است.

به دنبال نه (بله مقصد است و نه راه رسیدن به آن)

  • 55,000 تومان

چه کسی گفته یا کجا نوشته شده که شنیدن جواب نه ناخوشایند است؟چرا شنیدن جواب نه و رد شدن از سوی دیگران نمی‌تواند لذت‌بخش باشد؟ درست است که ما هیچ کنترلی روی اعمال دیگران نداریم اما روی عکس‌العمل خودمان که می‌توانیم کنترل داشته باشیم. چه می‌شود اگر تصمیم بگیریم هر جواب ردی را که می‌شنویم به انگیزه‌ای مثبت برای خودمان تبدیل کنیم؟ چه می‌شود اگر به جای فرار از جواب نه به جست و جوی آن برویم؟ چه می‌شود اگر به جای دور شدن از جواب نه یا احتمالا فقط تحمل آن،نگرشمان را تغییر دهیم و به دنبال نه حرکت کنیم؟ این کتاب برای همه کسانی است که باید در زندگی با جواب نه رو به رو شوند.

نه شنیدن (نردبان موفقیت دستیابی به بله هدف است و نه نردبان رسیدن به آن)

  • 12,000 تومان

این کتاب کوچک دنیای شخصی به نام اریک را با دو نگرش مختلف به تصویر می‌کشد و می‌بینیم دنیای کسی که فقط به دنبال شنیدن «بله» است با دنیای کسی که شنیدن «نه» را مسیر رسیدن به «بله» می‌داند چقدر متفاوت است. سعی کنید این کتاب را با موقعیت‌هایی که در زندگی خودتان «نه» شنیده‌اید مطابقت دهید و به این فکر کنید اگر قبلا این کتاب را می‌خواندید هم‌اکنون در زندگی‌تان در چه جایگاهی قرار داشتید؟ آیا تا به حال با شنیدن جواب «نه» دلسرد شده‌اید؟...

نه بشنو تا میلیونر شوی

  • 95,000 تومان

کتابی کوچک با پیامی بزرگ. اول فکر می‌کردم چگونه این کتاب کوچک می‌تواند مطلب ارزشمندی فقط در 108 صفحه داشته باشد! سپس تا صفحه 48 متوجه شدم که این کتاب کوچک قرار است زندگی مرا تغییر دهد. این کتاب را تنها در صورتی بخوانید که برای دیدن بزرگ‌ترین موفقیت عمر خود آماده هستید. چون می‌تواند زندگی شغل و شرکت شما را تغییر دهد. اگر در طول زندگی‌تان هیچ کتابی نخوانده‌اید، دست کم کتاب «نه بشنو تا میلیونر شوی» را بخوانید. قطعا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. نبوغی که ریچارد و آندریا به تصویر کشیده‌اند، حیرت‌انگیز است.

به سوی نه (بله مقصد نهایی است نه راه رسیدن به آن)

  • 75,000 تومان

فرض کنید یک شب بخوابید و صبح روز بعد در خانه‌ای عجیب و غریب از خواب بیدار شوید بدون این که بدانید چطور به آنجا رفته‌اید. فقط این که این خانه متعلق به کس دیگری هم نیست و متعلق به شماست. متعلق به نسخه‌ آینده شخصیت موفقی که دوست دارید باشید به این شرط که اراده کنید و بپذیرید که فقط یک کار ساده را انجام دهید. قبل از این که هفته تمام شود اریک خواهد آموخت که: برای این که بهتر از 92 درصد کل فروشندگان دنیا عمل کند باید چه کار کند. پاسخ نه شنیدن با شکست خوردن خیلی فرق دارد. چرا مهم است که موفقیت و شکست را با هم جشن بگیریم؟ پنج سطح شکست و چگونگی دستیابی به موفقیت از طریق آ‌ها. چگونه از شکست عبور کنیم و به راه خود ادامه دهیم. قدرت‌بخش‌ترین کلمه در دنیا «بله» نیست، «نه» است. این درس‌ها مقدر شده‌اند تا طرز تفکر، روش فروش و شیوه زندگی او را برای همیشه تغییر دهند و قطعا همین کار را برای شما هم خواهند کرد.

صفحه‌ی 1