ريچارد بندلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه (به زندگی خود عظمت ببخشید)
سرگذشت هر کس در ان ال پی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
زندگی خود را امروز تغییر دهید
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه

  • 68,000 تومان

کتاب حاضر به سه بخش اصلی تقسیم شده است. اولین بخش در مورد ساختار، فرآیند و استنباط الگو‌های آگاهی انسان است (افراد چگونه دنیای منحصر‌به‌فرد خود را می‌سازند و چطور می‌توانیم بفهمیم دیگران چگونه فکر می‌کنند)، بخش دوم در مورد حالت‌های دگرگونی و نقش آنها در سرعت یادگیری و سومین بخش کاربردهای برخی اصول، فرآیندها و تکنیک‌ها را در بهبود رفتارانسانی مشخص می‌کند.

راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه (به زندگی خود عظمت ببخشید)

  • 29,900 تومان

شما زاده شده‌اید تا فردی بزرگ، موفق، توانمند، با اعتماد به نفس و شاد باشید. اگر چنین احساسی ندارید اکنون وقت آن است که به دنبال به دست آوردن آن‌ها باشید. این کتاب منحصر به فرد، حاوی تمرینات ساده و قدرتمندی است که بندلر در طی 35 سال آن‌ها را طراحی کرده است. این فنون شما را قادر می‌سازد تا در تمام زمینه‌های زندگی خود مهارت‌های کافی را به دست آورید تا بر ترس‌های خود غلبه و عادات بد را ترک کنید و در کار و روابط خود موفق و خشنود باشید.

سرگذشت هر کس در ان ال پی

  • 40,000 تومان

کتاب سرگذشت ‹‹هر کس›› افسانه‌ای بر اساس روانشناسی ژرف‌نگر است که توسط یک دانشمند شناخت‌گرا، که به تاثیر شدید روان ناخودآگاه بر ذهن خودآگاه اعتقاد دارد، نوشته شده است. هدف اصلی این کتاب آموزش شیوه‌های کلامی است که در هیپنوتیزم اریکسونی با نام ‹‹داستان‌های تو در تو›› شناخته شده است. تمامی مدل‌های الگوهای کلامی دکتر میلتون اریکسون، هینوتیزور مشهور، در این کتاب مدل‌سازی شده‌اند. ریچارد بندلر دانشمند برجسته و پایه‌گذار ان ال پی که خلاق‌ترین دانشجوی اریکسون بود با رویکرد خود، روشی ساختارمند برای استفاده از زبان در جهت دسترسی ذهن ناخودآگاه را پدید آورده است که به شکل زیبایی در این افسانه قابل مطالعه است.

زندگی خود را امروز تغییر دهید

  • 30,000 تومان

ریچارد بندلر به شما کمک می‌کند تا آنچه را که می‌خواهید تغییر دهید و آنچه را که می‌خواهید بدست آورید، عملی کنید. ریچارد بندلر که در خلق ان ال پی شهرت جهانی دارد، کسی است که به پائول مک کننا آموزش داد و معتقد بود که شما می‌توانید همان کسی شوید که دوست دارید باشید. روش‌های او که استفاده‌شان تنها چند ثانیه وقت می‌برد به زندگی میلیون‌ها نفر شادی می‌بخشد. این کتاب غنی شامل تمرینات بالقوه و ساده‌ای است که ریچارد بندلر پس از گذشت 35 سال بدست آورده است. تمرینات این کتای این توانایی را به شما می‌دهد که تمام قسمت‌های زندگی‌تان را از غلبه کردن بر ترس‌ها و ترک عادت‌های بد گرفته تا شاد و موفق بودن در کار و روابط، مدیریت کنید.

صفحه‌ی 1