رندي گيج


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تولدی بنیادین (خود قدیمی‌ات را بکش و زندگی جدیدی خلق کن)
نبوغ دیوانه
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
نابغه‌ی دیوانه
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
فراوانی‌ات را بپذیر (چرا قرار است ثروتمند باشی)
دایره اول
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
دایره اول
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
دایره اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)
مجموعه کتاب‌های کامیابی (کتاب سعادت)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
مجموعه کتاب‌های سعادت
  • 299,900 تومان
  • با تخفیف: 299,900 تومان
هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
درسنامه رهبری (21 درس برای تبدیل شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای)
علم بازاریابی شبکه‌ای
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان

تولدی بنیادین (خود قدیمی‌ات را بکش و زندگی جدیدی خلق کن)

  • 180,000 تومان

رندی گیج با نوشتن آخرین اثرش طوفانی به پا کرده است. فلسفه منسجم و فاقد گزافه‌گویی او همچون جعبه دینامیت به‌هم فشرده‌ای عمل می‌کند که شما را وا می‌دارد تا دوباره به فرضیاتی فکر کنید که سال‌ها در ذهن انباشته‌اید. او در تولدی بنیادین دوباره تمام قوانین را زیر پا می‌گذارد و شما را در یک کشتی ذهنی غوطه‌ور می‌کند تا هر بخش جداگانه‌ای از باورهایتان را به چالش بکشید، از پرده‌برداری از خاموشی گرفته تا تمایل به مهم بودن و حتی ادعای بخشش خود. گیج شما را به یک بازجویی هیستریک و بدیع می برد تا از فکر ناخودآگاه به تفکر خودآگاه روی آورید.

نبوغ دیوانه

  • 80,000 تومان

نویسنده این کتاب دارای نبوغ ذاتی است و کارآفرینان اگر عاقل و زرنگ باشند حتما به سفارشات این کتاب عمل خواهند کرد. رندی گیج به شما می‌گوید که چطور اولین اتحاد و همبستگی مغزهای متفکر را با این کتاب شکل دهید. یک شروع خوب و فوق‌العاده برای افرادی که می‌خواهند آرزوهای کارآفرینی خود را برآورده کنند.

نابغه‌ی دیوانه

  • 39,000 تومان

ما کارآفرینان برای تغییر اوضاع، طبق قوانین خود زندگی کردن و از همه مهم‌تر، خلق چیزهای جدید آفریده شده‌ایم. مهم‌ترین نبوغ ما به قسمت آفرینش مربوط می‌شود. به همین دلیل محصول استیو جابز با پیش‌بینی عالی در بازار جا می‌افتد. ما بیشتر به مسائل مربوط به تجارت اهمیت می‌دهیم تا به جام قهرمانی و اغلب وقتی رقابت قهرمانی کیک‌استارتر1 پیش می‌آید بیشتر گیج می‌شویم. ما نبوغ را در عمل می‌بینیم. من حین تماشای فیلم «پیش از فرا رسیدن شب» به همه این‌ها فکر کردم، فیلم باشکوهی که براساس کتاب عالی رونالد آدناس ساخته شده بود، نابغه‌ای که موهبت‌های یک نفر دیگر را به نمایش گذاشت. وقتی به این گونه کتاب‌ها یا فیلم‌ها بر می‌خورید کاری از شما ساخته نیست، جز این‌که چیزی شگفت‌انگیز بیافرینید. چیزی که تفاوت ایجاد کند. خواهید دید که کتاب به سه بخش تقسیم شده است: بخش اول نگاهی دارد به چگونگی رسیدن ما به موقعیت کنونی! این‌که چطور هم‌گرایی باورها و قیاس‌های انتقاد‌آمیز منفی و تفکر گلّه‌ای هوشیاری ما را مسموم کرد و اجازه داد میانه‌رو شویم. بخش دوم برخی از پیشرفت‌های بزرگ و وابسته به تحولات عظیم را که در دهۀ آینده با آن روبه‌رو خواهیم شد، کشف می‌کند. ما مکانی خاص را انتخاب کرده، آینده را پیش‌بینی نموده و چالش‌های موجود آن را شناسایی می‌کنیم تا بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای ما آشکار ‌شوند. در بخش سوم مجموعه‌ای متشکل از ایده‌های بیدارکننده فکری ارائه می‌شود که شما را مجبور می‌کند به تفکر خود بیندیشید. هر بخش را در لحظه‌ای که به آن نیاز داشتید مطالعه کنید. اما بدانید که در هر سه بخش یک نکته مشترک وجود دارد: این حقیقت که چگونه بیندیشیم تا کارآفرینی موفق شویم؟

فراوانی‌ات را بپذیر (چرا قرار است ثروتمند باشی)

  • 45,000 تومان

کتاب «فراوانی‌ات را بپذیر!» یک کتاب روانشناسی - اجتماعی و اقتصادیست که سعی دارد علل «متوسط» بودن و محدودیت‌های فکری را مطرح کند و پس از به چالش کشاندن مخاطب و او را به درک عمیق‌تری از هستی، قوانین «فکر» و «طبیعت» دعوت کند. نویسنده با طرح مقوله‌هایی چون قربانی‌گری / «خود» خواهی، نقش رسانه و برخی باورهای غلط اجتماعی و خانواده، رویکرد متفاوتی نسبت به فقر، ثروت، انتخاب، خوشبختی و موفقیت ارائه می‌دهد. این کتاب به طور ریشه‌ای، با ابزاری قدرتمند و فوق‌العاده انگیزشی، همه را به پذیرش فراوانی دعوت می‌کند که مطمئنا نقطه عطف خاصی در زندگی بساری از افراد خواهد بود.

دایره اول

  • 65,000 تومان

بسیاری از مردم در جاهای اشتباه به دنبال موفقیت هستند. آن‌ها بر این باورند که اسپانسر یا تیمشان مسئول ایجاد پیامدهای مثبتی هستند که به دنبالش می‌باشند. اما در این کتاب از رندی گیج خواهید آموخت که چگونه خودتان عهده‌دار موفقیت خود باشید. رندی به شما نشان می‌دهد که چطور کسب و کارتان را به سرانجام برسانید و بدین ترتیب رفتاری را مدل‌سازی کنید که در کل سازمانتان تکثیر خواهد شد. با استفاده از این کتاب به جایگاه تکثیر پی خواهید برد و متوجه خواهید شد که چگونه از فرایند تکثیر برای افزایش حجم فروش، تعداد رهبران و مبلغ چک پاداش خود استفاده کنید. در این کتاب در مورد قاعده «ریشه اصلی»، پیگیری کار از پایین به بالای سازمان، ترویج گردهمایی‌های محلی، ایجاد شاخه‌های دوردست، مشاوره با رهبران و علم حقیقی ایجاد پیامدهای مثبتی که از بالا به پایین به تمام تیم تکثیر می‌شود، خواهید آموخت.

دایره اول

  • 18,000 تومان

این یک واقعیت است که راه‌اندازی یک کسب و کار و رئیس خود بودن کار هر کسی نیست...

دایره اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 45,000 تومان

مردم به حرفه بازاریابی شبکه‌ای نگاه می‌کنند و سیستمی را می‌بینند که در آن افراد با کمک کردن به یکدیگر به موفقیت می‌رسند، جایی که بالاسری‌ها پولدار کردن زیردستان خود به درآمد می‌رسند. دیدن این منظره بسیار زیبا است و همین ویژگی‌ها است که هر روز مهاجران بسیاری را از دنیا کار سنتی به کسب و کار ما جذب می‌کند. اما برای آن‌که چنین تاثیری ماندگار بماند، شما باید بر شیوه کاری تیم خود نظارت دقیق داشته باشید. و این نظارت از همان دایره اول و از خود شما شروع می‌شود... واقعیت این است که در بازاریابی شبکه‌ای ابتدا باید خودتان موفق شوید. شما در هر گامی که برمی‌دارید یک الگوی رفتاری هستید و به تیم خود نشان می‌دهید که چگونه به مرحله بعدی موفقیت دست یابند. کافی است روی دایره خودتان تمرکز کنید تا زیردستان شما با کمال میل رفتارتان را همانندسازی کنند و این همانند سازی در تمام گروه تکثیر شود. روی دایره خود کار کنید تا ببینید که چطور همه دوست دارند مانند شما باشند.

مجموعه کتاب‌های کامیابی (کتاب سعادت)

  • 50,000 تومان

کامیابی، سلامت و شادی حق مسلم شماست. به محض این‌که از این نکته آگاه می‌شوید و آن‌ را می‌پذیرید، کافی است اصول کامیابی را بدانید و مطابق آن‌ها عمل کنید. در این مجموعه کتاب‌ها، رندی گیج درباره این اصول، نکاتی تازه و جذاب را به شما می‌آموزد تا با کمک آن‌ها کامیابی را در زندگی‌تان متجلی کنید. در این مجموعه برای‌تان آشکار می‌شود که: - چه نکاتی آگاهی از کامیابی را در شما بیدار می‌کند. - برای تجلی کامیابی در زندگی‌تان چه باید بکنید. - چرا خیلی‌ها فقیر باقی می‌مانند. و...

مجموعه کتاب‌های سعادت

  • 299,900 تومان

تقریبا همه می‌خواهند سالم، شاد و ثروتمند باشند: اما تعداد بسیار کمی از آن‌ها دو مورد از این سه مورد را دارند و تقریبا هیچ‌کدام از آنان هر سه را با هم ندارند. بنابراین چند سال پیش سهیم کردن دیگران در دانسته‌هایم راجع به سعادت و کامیابی را شروع کردم. از آن‌جا که خودم فردی منطقی هستم، فرآیند سعادتمند شدن را به بخش‌های گوناگون تقسیم کردم و به شکل منطقی و عقلایی توضیح دادم. چند سال پس از این کار، متوجه مطلب شگفت‌آوری شدم. مشکل بیشتر مردم کمبود دانش نبود. دانش را به آسانی می‌توانستم آموزش دهم، مشکل اصلی این بود که مردم به سادگی نمی‌توانستند یا نمی‌خواستند به خود فرصت سعادتمند شدن را بدهند. آن‌ها در حقیقت در ناخودآگاهشان برای سعادتمندی خود مانع‌تراشی می‌کردند. مردم فراوانی خود را باور نمی‌کردند و هیچ‌چیز فجیع‌تر از یک استعداد بالقوه دست‌نخورده، خوشبختی به دست نیامده و سعادت مطالبه نشده نیست.

هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید

  • 22,000 تومان

همه افراد، در هر جایگاهی که باشند قطعاً با این موضوع برخورد کرده‌اند که بعضی روزها یا بعضی ساعت‌ها، گنگ، کسل یا درمانده شده‌اند. قوانینی در دنیا وجود دارند که ضمن به‌وجود آوردن این مشکلات، شما را عقب نگه می‌دارند. رندی گیج در این کتاب پس از شرح کامل این قوانین، شما را به سمتی می‌برد که بتوانید با آن‌ها مقابله کنید و در نهایت، هوشمند، سلامت و ثرتمند زندگی کنید، به نحوی که قبلاً تجربه نکرده‌اید. رندی گیج اعتقاد دارد که فقیر ماندن یک گناه نابخشودنی‌ست و شما برای ثروتمند شدن به دنیا آمده‌اید.

درسنامه رهبری (21 درس برای تبدیل شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 12,000 تومان

زمانی می‌توان با خیال راحت مطمئن بود که سازمان به رشد پایدار خود ادامه خواهد داد که اصول اساسی در آن سازمان فرهنگ‌سازی و نهادینه شده باشد. رندی گیج در این کتاب این اصول اساسی را در قالب 21 درس تشریح می‌کند و به زبانی ساده و خلاصه به شما یاد می‌دهد که چطور در این حرفه به یک رهبر واقعی تبدیل شوید و رهبران واقعی تربیت کنید. رمز پایداری یک سازمان به داشتن رهبران واقعی است.

علم بازاریابی شبکه‌ای

  • 23,000 تومان

تجربه من نشان داده است که «شانسی که می‌گویند فقط یک ‌بار در خانه آدم را می‌زند» چندین بار در سال ظاهر می‌شود. با این ‌حال اغلب مردم در کل زندگی خود هیچ‌وقت این شانس را نمی‌گیرند. دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارند اما اغلب به یکدیگر مرتبط هستند: پایین بودن اعتماد به نفس، نبودن هوشیاری، ترس از شکست، ترس از موفقیت، و باور نداشتن این‌که چیزهای بزرگ و فوق‌العاده می‌توانند برای آن‌ها رخ دهند...

1  2  صفحه‌ی 1