راس هريس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اکت به زبان ساده (راهنمایی برای شروع سریع درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)
وقتی که رسد غمی به اندازه کوه (چگونه با درمان پذیرش و تعهد بر غم بحران و فقدان چیره شویم)
سیلی واقعیت
  • 114,000 تومان
  • با تخفیف: 114,000 تومان
عشق در عمل (راهنمای حل تعارضات و بهبود روابط زوج‌ها به کمک درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی)
سیلی واقعیت (اکت به روایتی دیگر) یافتن آرامش و خشنودی با وجود آسیب‌های زندگی
شکاف اعتماد به نفس (از ترس تا رهایی)
  • 382,000 تومان
  • با تخفیف: 382,000 تومان
گره‌گشایی در اکت
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن)
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان

اکت به زبان ساده (راهنمایی برای شروع سریع درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 680,000 تومان

هدف اکت به حداکثر رساندن قابلیت‌های انسان برای زیستن زندگی غنی و معنادار است، در حالی که دردی را که گریزناپذیر همراه آن می‌آید، به‌طور موثر مدیریت می‌کند. مطالعه این کتاب برای تمام کارآموزان و درمانگران صاحب صلاحیت که می‌خواهند از خرد مفاهیم اکت در کارشان استفاده کنند، ضروری است. ویرایش دوم این کتاب بدون آنکه پیچیده‌تر شده باشد، گسترش یافته و منبعی حیاتی برای کسانی است که می‌خواهند زندگی را تمام و کمال زیست کنند. در این ویرایش، تمرین‌ها و ابزارها و متن‌های جلسات درمانی تازه‌ای را می‌بینید و پی می‌برید که یادگیری اکت با اجرای آن در بطن زندگی روزمره گره خورده است. این ویرایش حتی چند پله فراتر می‌رود و مملو از تکنیک‌های نوآورانه و راهبردها و راهنمایی‌هایی کاربردی و عمیق است، به‌طوری که راهنمایی سهل‌آموزتر و واضح‌تر از آن نخواهید یافت. پروفسور استیون هیز پایه‌گذار درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، در مقدمه توصیه می‌کند: «اگر می‌خواهید اکت را در عمل به کار گیرید، باید آستین‌ها را بالا بزنید و یادگیری آن را آغاز کنید. راس هریس در این کتاب از صدای رسای خود برای به حرکت واداشتن تازه‌کاران استفاده می‌کند.»

اکت به زبان ساده (ویرایش دوم) تندآموز مبانی اکت و فراسوی آن (راهنمای آموزشی آسان برای یادگیری مقدماتی مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 300,000 تومان

برای هر انسانی به‌طور حتم این سوا‌ل‌ها مطرح می‌شود: چرا شاد بودن این‌قدر سخت است؟ چرا زندگی این‌قدر سخت است؟ چرا انسان‌ها این‌قدر رنج می‌برند؟ و ما به‌طور واقع‌بینانه در مورد آن چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) مسیر جالب و اثربخشی جلوی پای هر کسی که می‌خواهد کامل، غنی و سرزنده زندگی کند، می‌گذارد. ویرایش دوم ACT به زبان ساده شامل فصل‌های جدیدی در زمینه‌های مختلف است. بیش از 60 درصد کتاب جدید است و باقی آن به‌طور قابل توجهی بازنویسی شده است. یکی از ویژگی‌های ویرایش دوم این است که با ابزار جدید و بسیار موثر «نقطه انتخاب» آشنا می‌شوید. این ابزار آسان‌ترین، راحت‌ترین و تاثیرگذارترین ابزاری است که تا به حال دیده‌اید برای کمک به افراد در یادگیری و استفاده سریع و کارآمد از ACT. راس هریس از 2015 این ابزار را به‌عنوان ابزار اصلی در کارگاه‌های حضوری و دوره‌های آموزشی آنلاین خود مورد استفاده قرار داده است و اخیرا تمام کتاب‌هایش را با محوریت این ابزار دوباره بازنویسی کرده است. بنابراین اگر شما از قبل با آن آشنایی نداشته‌اید به‌زودی خواهید دید که این ابزار چقدر کارایی دارد. و اگر با آن آشنایی دارید حتما چیزهای بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن برای اثربخشی حداکثری خواهید آموخت. در تعداد زیادی از فصول این ابزار یک مرتبه خودش را نشان می‌دهد.

وقتی که رسد غمی به اندازه کوه (چگونه با درمان پذیرش و تعهد بر غم بحران و فقدان چیره شویم)

  • 110,000 تومان

مهارت‌های کارآمد و کاربردی برای شکوفا شدن زمانی که زندگی ضربه‌های شدیدی به ما وارد می کند. آیا برای کنار آمدن با آسیب‌های دردناکی که خارج از کنترل‌تان است تلاش می‌کنید؟ این دردها می‌تواند شامل از دست دادن یکی از عزیزان‌ یا شغل‌تان، پایان رابطه‌ای عاطفی، بیماری جدی یا بیماری‌ همه‌گیر باشد. ممکن است واقعا برای آن لحظاتی که زندگی به شدت به ما ضربه می‌زند و دنیای ما را زیر و رو می‌کند آماده نباشیم و درد در این مواقع غیرقابل‌ تحمل به نظر می‌رسد، اما بدانید که امیدی برای بهبود وجود دارد. ما می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه از این ضربه‌های بزرگ زندگی بهبود پیدا کنیم و به‌ طور مؤثر با رنج‌هایی که با ضربه‌ها همراه است کنار بیاییم و حتی از طریق تجربه این دردها رشد کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های کارآمد و عملی مبتنی بر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد را در وجودتان ایجاد و ارتقاء دهید تا به شما کمک کند پس از غم، از دست دادن و بحران دوباره روی پای خود بایستید. شما با خواندن و عمل کردن به مطالب این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه بر درد و رنج خود غلبه کنید. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه با خاطرات دردناک کنار بیایید و احساسات ناخوشایند را به نقاط قوت‌تان تبدیل کنید و زندگی خود را از نو بسازید و خواهید فهمید که چگونه با استفاده از ذهن‌آگاهی و شفقت به خود ثابت قدم بمانید حتی زمانی که به نظرتان می‌رسد دنیای‌تان در سقوط آزاد است.

زمانی که زندگی ضربه می‌زند (چگونه با استفاده از روش درمانی پذیرش و تعهد می‌توان از غم بحران از دست‌دادن و فقدان عبور کرد)

  • 190,000 تومان

کتاب «زمانی که زندگی ضربه می‌زند» به شما مهارت‌هایی برای کنار آمدن با رنج از دست دادن یک عزیز، شغل و یا هر نوع فقدان دیگری را که در زندگی تجربه می‌کنید، آموزش می‌دهد و شما را آماده می‌کند تا دوباره روی پاهایتان بایستید و قدم‌به‌قدم تا بازگشت به زندگی همراهی‌تان می‌کند. این کتاب با استفاده از روش درمانی پذیرش و تعهد، شما را در مسیر بازگشت به یک زندگی نرمال یاری می‌دهد. این کتاب به شما نشان می‌دهد آنچه موجب رنج و ناتوانی‌تان شده گذراست و زندگی همچنان ادامه دارد و دوباره می‌توانید رو به جلو قدم بردارید و به زندگی آن‌طور که در لحظه حال جریان دارد بپردازید. کتاب «زمانی که زندگی ضربه می‌زند» توسط پزشکان و روانشناسان بنام دنیا به عنوان یک کتاب خودآموز مفید پیشنهاد شده و استفاده از آن در خیلی از کارگاه‌های آموزشی و جوامع آسیب‌دیده موفقیت‌آمیز بوده است.

سیلی واقعیت

  • 114,000 تومان

دیر یا زود واقعیت‌ها به شما سیلی خواهند زد. از دست دادن کسی، بیماری، خیانت و یا وقایع ناخوشایند دیگر، به‌طور غیر منتظره به سراغتان می‌آید و شما را از درون سست می‌کند. در آن لحظات، این کتاب خردمندانه همان خیری است که می‌توانید به آن چنگ بیندازید تا نجات پیدا کنید. کاری بیشتر از تسکین دردها انجام می‌دهد، هدایت‌تان می‌کند و در مرحله رشد و بازپروری کمک‌تان می‌کند.

اکت پرسش‌ها و پاسخ‌ها (راهنمای بالینی 150 نکته رایج و بحث برانگیز در درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 262,000 تومان

راس هریس این کتاب تخصصی را از میان هزاران پرسشی که درمان‌گران اکت، در طول سال‌ها، از او پرسیده‌اند تدوین کرده است. او متداول‌ترین پرسش‌ها را در این کتاب آورده و به صورت مبسوط پاسخ داده است. همچنین ملاک دیگر انتخاب پرسش‌ها را توجه به مسائل بنیادینی می‌داند که مغفول مانده و سرسری گرفته شده‌اند. در برخی موارد نیز پرسش‌ها را اصلاح و بسط داده است تا برای طیف وسیع‌تری از کاربران اکت و مراجعان مفید باشد. هریس، به رغم اینکه کوشیده است پاسخ‌هایش کاربردی و قابل استفاده باشد، اعتراف می‌کند که نمی‌توان مدعی شد برای این پرسش‌ها، پاسخ‌های استاندارد و واحدی وجود دارد؛ زیرا نمی‌توان در پاسخ‌ها تمام حالت‌های ممکن در موقعیت‌ها را در نظر گرفت. او به درمانگران اکت گوشزد می‌کند که برای اجرای درست اکت باید منعطف باشند و تمام پاسخ‌های این کتاب را با شرایط منحصربه‌فرد مراجع منحصربه‌فردشان تطبیق دهند.

عشق در عمل (راهنمای حل تعارضات و بهبود روابط زوج‌ها به کمک درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی)

  • 110,000 تومان

باورهای اشتباه ما درباره‌ی عشق، مشکلات فراوانی در زندگی واقعی‌مان به بار می‌آورد. متأسفانه واقعیت این است که چیزی به اسم همسر بی‌عیب و نقص وجود ندارد، همۀ زوج‌ها دعوا می‌کنند، و احساس علاقه و عشق مثل شرایط آب‌ و هوایی مدام تغییر می‌کند. اما معنایش این نیست که شما نمی‌توانید رابطه‌ای لذتبخش و عاشقانه داشته باشید. برنامه‌ای که بر اساس توجه‌آگاهی و درمان پذیرش و پایبندی (ACT) طراحی شده، به شما کمک می‌کند احساسات و افکار منفی خود را بهتر مدیریت کنید و فعالانه درگیر فرایند زیستن و عشق ورزیدن به یکدیگر شوید. می‌توانید به تنهایی یا همراه با همسرتان بیاموزید: • تعارضات خود را رها کنید و به لحظۀ حال آغوش بگشایید. • از توجه‌آگاهی برای افزایش صمیمیت، تماس و درک یکدیگر استفاده کنید. • اختلافات دردناک خود را حل کنید و با تفاوت‌های دیرپای خود کنار بیایید. • در مسیر ارزش‌هایتان رابطه‌ای غنی و معنی‌دار بسازید.

سیلی واقعیت (اکت به روایتی دیگر) یافتن آرامش و خشنودی با وجود آسیب‌های زندگی

  • 135,000 تومان

این کتاب بر اساس رویکرد اکت نوشته شده است و در دسته کتاب‌های خودیاری قرار دارد. از این رو برای تمام افرادی که در زندگی آسیبی دیده‌اند و از آن رنج می‌برند می‌تواند راه‌گشا باشد. نویسنده بخشی از زندگی دردناک خود را روایت می‌کند و در این مسیر به معرفی اکت و نقش این درمان در مسیر رهایی از درد و رنج می‌پردازد. در این کتاب اکت به زیبایی و با زبانی ساده به همگان معرفی می‌شود بنابراین درمانگران از سویی با خواندن آن، می‌توانند به سلامت روان و بهزیستی خود کمک کنند و از سوی دیگر از آنجا که هر فردی به تنهایی توانایی درک و فهم مفاهیم کتاب را دارد می‌توانند آن را در همان مراحل اولیه درمان به مراجعان خود پیشنهاد دهند.

شکاف اعتماد به نفس (از ترس تا رهایی)

  • 382,000 تومان

این اثر ارزشمند و خوش‌یمن دکتر راس هریس، ویژگی‌های خاصی دارد که مخاطبانش را به خواندن چندباره آن تشویق می‌کند. او راهنمایی‌مان می‌کند از منطقه امن خود پا فراتر نهیم و ضمن تجربه ترس ناشی از این برون رفت، راه درست کنار آمدن با ترس را بیاموزیم. همچنین قوانین رشد و تحول بشر را به ما می‌آموزد و توضیح می‌دهد که این شکاف چگونه ایجاد می‌شود . دکتر استیون هیز در مقدمه یادآور می‌شود:« اگر از جدال با اعتماد به نفس رها شوید،‌آیا خود را خوش‌اقبال نمی‌دانید؟ اگر نکاتی بیاموزید که برای ادامه زندگی مفید باشد، آیا از تقدیری که این مسیر آزادانه را به شما بخشیده است، قدردانی نمی‌کنید؟ انسان بودن برای همه ما سخت است، زیرا ذهن که بزرگ‌ترین توانایی و عامل دستاوردهای ماست، می‌تواند به صورت اغواکننده‌ای ما را به دام بیندازد. این کتاب خوش‌یمن را تجربه کنید!

گره‌گشایی در اکت

  • 12,000 تومان

این کتاب را برای متخصصین اکت با هر سطح تجربه‌ای طراحی کرده‌ام: مبتدی، وسط راه یا پیشرفته و برای هر متخصصی که از اکت استفاده می‌کند کاربرد دارد. این کتاب نشان می‌دهد چگونه مراجعان و درمانگران وقتی در اکت تازه واردند، دچار استیصال می‌شوند. این کتاب بر اساس تجربیاتی است که از افراد تحت نظارت بالینی‌ام شنیده‌ام. این کتاب نه‌تنها نشان می‌دهد چگونه خودمان یا مراجع‌مان را از گیر نجات دهیم، بلکه نشان می‌دهد چگونه از «گیر کردن» برای بهبود روند درمان استفاده کنیم. راس هریس.

عمل عاشقانه (توقف مجادلات مصالحه اختلافات و تقویت روابط زناشویی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

  • 260,000 تومان

دکتر راس هریس این کتاب را برای چهار گروه نگاشته است: روابط شما شکل معقولی دارد، اما می‌خواهید غنی‌اش کنید. روابط شما شکل بدی دارد، می‌خواهید اصلاحش کنید. در حال حاضر رابطه خاصی ندارید و رابطه قطع شده است. درمانگر، مشاور یا مربی هستید و دنبال مطلب و حقایقی برای درمان مراجعان می‌گردید. اگر جزو دو گروه اول هستید، ممکن است شریک شما مایل باشد همراه‌تان این کتاب را مطالعه کند، در غیر این صورت تنهایی نیز می‌توانید روابط خود را ارتقا دهید. در این کتاب از اصول اساسی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد استفاده شده است و شما چگونگی استفاده از این اصول را برای ساخت، پیشرفت و کامیابی در روابط می‌آموزید. اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید آنچه را در این کتاب می‌خوانید تمرین کنید؛ راه دومی وجود ندارد. ساختن رابطه‌ای عاشقانه یا بازسازی رابطه‌ای ویران شده نیاز به زمان، کوشش، تعهد و الزام دارد. اگر احساس می‌کنید ارزشش را دارد، این کتاب را بخوانید.

تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن)

  • 275,000 تومان

این کتاب بر پایه رویکرد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) نوشته شده است که روش‌های بدیعی درباره مسئله شادمانی و رضایت‌مندی از زندگی بیان می‌کند. اگر در انتظار یک زندگی مطلوب هستید، دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. این انتظار باید به انتها برسد. اکثر انسان‌ها اسیر تصورات ذهن خود هستند؛ اما در حقیقت این قفس ذهن، نرده‌ای برای جلوگیری از خروج شما ندارد و اگر بخواهید می‌توانید از این بند رها شوید. کتاب دکتر راس هریس افق‌هایی روشن برای رهایی از زندان و به دست آوردن زندگی شادمان به ما نشان می‌دهد. کتاب خوبی در دست دارید؛ از این سفر لذت ببرید. استیون هیز بنیان‌گذار ACT (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد).

1  صفحه‌ی 1