رابين شارما


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهبی که فراری‌اش را فروخت (داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رویاها)
باشگاه 5 صبحی‌ها
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
باشگاه 5 صبحی‌ها (صبح زود با خودش طلا دارد رویای بزرگ داشته باش)
قهرمان زندگی‌ات باش
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
بیانیه قهرمان هر روزه (مثبت‌نگری را فعال بهره وری‌تان را بیشینه و به دنیا خدمت کنید)
مانیفست قهرمان هر روز
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان
راهبی که فراری‌اش را فروخت
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
مانیفست قهرمان هر روزه
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
باشگاه 5 صبحی‌ها
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
باشگاه 5 صبحی‌ها (سحرخیز باش تا کامروا باشی)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
قدیس رئیس و موج‌سوار (درس‌هایی خارق‌العاده از عشق و زندگی)
باشگاه 5 صبحی‌ها (گالینگور)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

راهبی که فراری‌اش را فروخت (داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رویاها)

  • 289,000 تومان

رابین شارما یکی از پرخواننده‌ترین نویسنده‌های جهان است؛ نویسنده‌ای که کتاب‌هایش در 60 کشور و به 70 زبان مختلف منتشر شده است و علاوه ‌بر کتاب‌ها، وب‌سایت او نیز بسیار پرطرفدار است. او در هزاران برنامه تلویزیونی و رادیویی و هزاران سمینار شرکت کرده و توانسته است تاثیری جاودان در زندگی بسیاری بگذارد تا زندگی پرمعناتری داشته باشند. از میان کتاب‌های او «راهبی که فراری‌اش را فروخت» را دیگر می‌توان به‌عنوان یکی از آثار کلاسیک حوزه انگیزشی و توسعه فردی محسوب کرد. در این کتاب مخاطب داستانی الهام‌بخش و تامل‌برانگیز هستید؛ روایتی توامان سرگرم‌کننده و آموزنده، که شما را به فکر فرو می‌برد و وادارتان می‌سازد در باب بسیاری از موضوعات در زندگی خود بازاندیشی کنید. داستان سقوط و صعود انسان، روایت شکست خوردن‌ها و برخاستن‌ها.

باشگاه 5 صبحی‌ها

  • 195,000 تومان

بساری از افراد آرزو دارند،‏ اتفاقات شگفت‌انگیزی برایشان رقم بخورد؛ اما افراد موفق و برجسته یاد گرفته‌اند که خودشان این اتفاقات را رقم بزنند. رابین شارما کوشیده است تا در این کتاب به مهم‌ترین رمز و رازهای زندگی موفق بپردازد. تغییر سبک زندگی از مسائلی است که رابین شارما درباره آن به تفصیل صحبت می‌کند. او از این حقیقت پرده برمی‌دارد که توجه به زمان شروع فعالیت روزانه می‌تواند بر تمام زندگی ما اثر بگذارد؛ در واقع بخش پیشانی مغز که مسئولیت نگرانی و تحلیل مسائل را بر عهده دارد، در ابتدای صبح‏ به‌طور موقتی غیرفعال است. در این بازه زمانی، دوپامین و سروتونین به مقدار زیادی در بدن ترشح می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که سرشار از انرژی و آرامش شویم. این بهترین راه برای شروع یک روز خارق‌العاده است.

باشگاه 5 صبحی‌ها (صبح زود با خودش طلا دارد رویای بزرگ داشته باش)

  • 89,000 تومان

کتاب باشگاه 5 صبحی‌ها از برخورد یک میلیاردر با دو غریبه شکست خورده آغاز می‌شود که به دنبال بهره‌وری، کامیابی و آرامش در زندگی هستند. رابین شارما پیشنهاد‌هایی برای دست‌یابی به موفقیت همه جانبه در زندگی را ارائه می‌کند، که کاملا ساده و قابل اجرا و در عین‌حال بسیار شگفت‌انگیز هست. بهترین افکار در تنهایی و در بدترین آن‌ها در آشفتگی شکل می‌گیرد. اثر بخشی این کتاب به حدی است که به عنوان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی شناخته شده است. در این کتاب درمیابید که بیدار شدن در ساعات ابتدایی صبح می‌تواند قدرتی شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا برای شما به ارمغان بیاورد.

قهرمان زندگی‌ات باش

  • 120,000 تومان

این کتاب برای قهرمانان بالقوه است و تمام جمعیت کره زمین را شامل می‌شود؛ نه معدود افرادی که این مدال را به گردن خود و نفس ناطقه انسانی خویش آویخته‌اند و به آرزوهای خویش دست یافته‌اند. «رابین شارما» در این کتاب می‌جنگد تا ثابت کند من و شما می‌توانیم کارهای خارق‌العاده انجام دهیم. رویدادهای شگفت‌انگیز را تجربه کنیم و به اسرار برتری انسان‌هایی که پیش از ما زیسته‌اند، پی ببریم...

بیانیه قهرمان هر روزه (مثبت‌نگری را فعال بهره وری‌تان را بیشینه و به دنیا خدمت کنید)

  • 110,000 تومان

این اثر، کتابی درباره نبوغ، وقار، قهرمانی و شجاعت گسترده‌ای است که امروز در قلب تپنده هریک از ساکنان سیاره ما وجود دارد. نوشتن مانیفست قهرمان هر روز موجب شد که به مکان‌هایی مرتبط با حرفه، شخصیت و رسالتم بروم تا بتوانم فراتر از دانسته‌های قبلی‌ام خدمت‌رسانی کنم. وقتی این کتاب به پایان رسید، مرد متفاوتی شده بودم. در صفحات پیش رو، فلسفه‌ای اثبات‌ شده کشف خواهید کرد تا بتوانید ظریف‌ترین استعدادهایتان را آشکار کنید. روشی انقلابی خواهید یافت تا شاهکاری خلاقانه و بینشی ماندگار تولید کنید تا زندگی‌ای سرشار از زیبایی نفس‌گیر، شادمانی ماندگار و آزادی معنوی را سپری کنید. در این کتاب نسبت به کتاب‌های قبلی‌ام، تجربیات شخصی و در یک کلام، خودم را بیشتر با شما سهیم کرده‌ام. فاش کردن مسائل شخصی که به‌نوعی آسیب‎پذیری بزرگی است، روندی ترسناک و درعین‌حال رضایت‌بخش بوده است. باور دارم که نگاه صادقانه به ناکامی‎هایمان به ما کمک می‌کند تا آن‎ها را به خرد تبدیل کنیم. باور دارم که پذیرش زخم‌هایمان کمک می‎کند تا آن‎ها را به نقاط‌قوت تبدیل کنیم. امید قلبی من این است که هنگام مطالعه این کتاب یاد بگیرید از چه خطرهایی دوری کنید، چگونه مشکلات را به پیروزی تبدیل کنید و به این دیدگاه برسید که حتی زمانی که ظاهر امور نشان نمی‌دهد، زندگی به روش شگفت‌انگیزش همه چیز را به نفع ما پیش می‌برد. مانیفست قهرمان هر روز را به‌گونه‌ای هنرمندانه خلق کرده‌ام، گویی آخرین کتابم است. امیدوارم و از خدا می‎خواهم که کتاب‎های بیشتری بنویسم، اما می‎دانم که آدمی شکننده و اسیر سرنوشت است و هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم فردایمان چگونه خواهد بود؛ بنابراین در این کتاب بهترین‌هایم را ارائه داده‌ام تا بهره‎وری برتر، عملکردی منحصربه‎فرد، شادمانی‌ای پایدار و البته خدمت‌رسانی‌ای بی‌بدیل به همنوعان در زندگی‌تان جاری شود. آرزوی قلبی و خالص من این است: دانشی که قرار است از این کتاب بگیرید، تمام موهبت‎های خاموش درونتان را بیفروزد،شعله بزرگ‎ترین دستاوردهایتان را روشن کند و جادوی شخصی شما را تجلی دهد تا زندگی‎ای که همواره رویایش را در سر می‌پرورانده‌اید را تجربه کرده و همراه با آن، دنیا را به مکانی بهتر و زیباتر تبدیل کنید.

مانیفست قهرمان هر روز

  • 119,900 تومان

نویسنده در این کتاب نفس‌گیر، بیش از هر اثر دیگری به بازگویی زندگی شخصی خود پرداخته است. او به نوعی آسیب‌پذیری خود را با مخاطبانش در میان گذاشته و از این طریق تلاش کرده تا به ما نشان دهد که چگونه می‌توان از طریق زخم‌ها و ناکامیابی‌ها در زندگی به پیروزی و موفقیت رسید. گرچه هر لحظه ممکن است که زخم‌های روح سر باز کنند، جان دوباره بگیرند و داغ تازه‌ای شوند، اما کم‌کم می‌آموزیم که چگونه می‌توان به بهبود آنها کمک کرد و اجازه نداد زخمی تازه بر پیکره روانمان وارد شود. «مانیفست قهرمان هر روز» اثری ضروری برای دوام آوردن در زندگی امروز است. کتابی برای بهبود عملکرد، دستیابی به آرامش و تبدیل اضطراب‌ها به فرصت.

راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • 48,000 تومان

این کتاب داستانی الهام‌ بخش از تجربه‌‌های زندگی جولیان منتل، وکیلی حاذق است که موفقیت‌های مادی زندگی، او را از شناخت معنویت باز‌داشته‌اند. زندگی بی‌معنا و مادی‌گرایی او را به ورطه نا‌امیدی کشانده است؛ پس دل‌ده از این زندگی به نا‌گاه داستان زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و شجاعانه به استقبال زندگی تازه‌ای می‌رود. او آموخته‌هایش از این سفر را در کتابی جمع‌آوری و به دیگران هدیه داده است تا آن‌ها نیز خودشان را برای داشتن زندگی‌ای پر از هیجان، هدفمند و آرام آماده کنند. خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

مانیفست قهرمان هر روزه

  • 210,000 تومان

در مانیفست قهرمان هر روزه داریم: - عادات مخفی بسیاری از خلاق‌ترین و موفق‌ترین کسانی که رویاها و آرزوهایشان را درک کرده‌اند. - تکنیک‌هایی برای تبدیل ترس به انرژی، مشکلات به قدرت و دردسرهای گذشته به پیروزی. - طرح برجسته‌ای برای حفاظت از خود در مقابل حواس‌پرتی‌ها و اهمال‌کاری‌ها با هدف هویدا کردن جادوی خود. ...

باشگاه 5 صبحی‌ها

  • 90,000 تومان

کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» اثر «رابین شارما» شامل فصل‌های متعددی است و خواننده را به سحرخیزی و استفاده‌ درست از زمان راهنمایی می‌کند. «اقدام خطرناک»، «برخوردی غیرمنتظره با یک غریبه‌ عجیب»، «رها کردن حد متوسط و هر آنچه معمولی است»، «ماجرایی عجیب در رابطه با به دست گرفتن کنترل صبح»، «پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست‌ناپذیری»، «آماده‌سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود»، «روش 5 صبح: برنامه‌ صبحگاهی سازندگان دنیا»، «چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت»، «چهار زمینه‌ تمرکز افراد تاریخ‌ساز»، «هدایت کشتی زندگی در امواج خروشان روزگار»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها، تشریفات عادت‌سازی را کشف می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول 20/20/20 را می‌آموزند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها درباره‌ی ده تاکتیک نبوغ مادام‌العمر آموزش می‌بینند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها چرخه‌ی دوگانه‌ عملکرد نخبگان را می‌آموزند» و «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها به قهرمان زندگی خودشان تبدیل می‌شوند» عناوین برخی از فصل‌های کتاب هستند.

باشگاه 5 صبحی‌ها (سحرخیز باش تا کامروا باشی)

  • 195,000 تومان

دنیایی که می‌خواهیدء در دسترس استء وجود داردء واقعی است و می توانید آن‌را به دست آورید. آن دنیای زیبا و منحصر به فرد متعلق به شماستء به شرط آن‌که بدانید خوش‌بختیء موفقیت و سعادت را در سحرگاهان و میان سحرخیزان تقسیم می‌کنند. با داستان هیجان‌انگیز پیش رویتانء قهرمان درون خویش را پیروز میدان زندگی کنیدء رموز موفقیت‌های سحرگاهی را کشف کنید و به اعضای باشگاه سحرخیزان ملحق شوید.

قدیس رئیس و موج‌سوار (درس‌هایی خارق‌العاده از عشق و زندگی)

  • 174,000 تومان

رابین شارما یکی از متفکران برجسته جهان در زمینه رهبری، رشد شخصیتی و مدیریت زندگی است. او نویسنده کتاب‌های پرفروشی چون راهبی که فراری‌اش را فروخت و چه کسی بعد از مرگ تو گریه می‌کند؟ است، شارما به عنوان سخنران اصلی در همایش‌های بسیاری از شرکت‌های قدرتمند جهان از جمله مایکروسافت، شبکۀ نورتل و جنرال موتورز حضور مستمر داشته است. کتاب، داستان ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است که در ژانر کتاب های انگیزشی قرار می‌گیرد. کاراکتر اصلی داستان، جک ولنتاین به طور معجزه آسایی از یک تصادف جان سالم به در می‌برد و در بیمارستان با پیرمردی هم اتاق می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می دهد. بعد از اینکه پیرمرد آن شب از دنیا می رود، بسته‌ای را برای جک به جا می گذارد که او را با سه آموزگار بزرگ خود آشنا می‌کند و از آن‌ها درس زندگی می آموزد؛ یک کشیش در رم، یک موج سوار در هاوایی و یک مدیرعامل در نیویورک. این درس‌ها سرآغاز یک تحول عظیم در روح و جان او می‌شوند. یکی از مخاطبان کتاب این اثر را یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی می داند. به عقیده او این اثر می‌تواند کمک بزرگی برای کسانی باشد که در زندگی خود به تنگنا رسیده و با مشکلات روحی جدی ای روبه رو شده اند. او معتقد است که شارما در این اثر با ارائه راه حل هایی کارآمد می تواند قدرت تفکر و تصمیم گیری هر فردی را دگرگون کند.

باشگاه 5 صبحی‌ها (گالینگور)

  • 120,000 تومان

مفهوم باشگاه 5 صبحی‌ها شامل برنامه صبحگاهی متحول‌کننده‌ای است که مردم را قادر می‌سازد میزان بهره‌وری‌شان را افزایش دهند و در زمینه‌های کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت هایی خارق‌العاده دست پیدا کنند. رابین شارما در باشگاه 5 صبحی‌ها داستان دو غربیه را روایت می کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می‌شوند و پیشنهادهای و را برای دستیابی به موفقیت همه‌جانبه در زندگی می‌پذیرند. نکات ارائه شده در این کتاب کاملا ساده و قابل اجرا و در عین حال بسیار تاثیرگذار است و خوانندگان را قادر می‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن بهره‌گیری کنند و نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند. رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است که کتاب پرفروشش راهبی که فراری‌اش را فروخت به بیش از 70 زبان ترجمه شده است. باشگاه 5 صبحی‌ها کتابی است که زندگی شما را برای همیشه متحول کرد.

1  2  صفحه‌ی 1