رابرت ساتن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهکار تحمل بی‌شعوری (روش برخورد با هتاکان و گستاخان)
رییس خوب رییس بد (چگونه بهترین باشیم و از بدترین‌ها عبرت بگیریم)
رئیس خوب رئیس بد (چگونه از بدها بیاموزیم و بهترین باشیم)

راهکار تحمل بی‌شعوری (روش برخورد با هتاکان و گستاخان)

  • 38,000 تومان

اگر در کنار یک بی‌شعور (یا تعدادی از آنها) دچار استرس بیش از حد، تنیدگی، آسیب‌دیدگی، تحقیر، ناسپاسی یا آزار و زورگویی قرار گرفته‌اید باید طریقه رهایی، پرهیز و فرونشاندن مشکلات را یاد بگیرید. در کنار ترکیبی از نکته‌های مفید و سبک نوشتاری سرگرم‌کننده، این کتاب راهکارهای علمی و منطقی را برای کنار آمدن با بی‌شعور چه در محیط کاری، چه در دانشگاه و یا هر جای دیگری ارائه داده است.

رییس خوب رییس بد (چگونه بهترین باشیم و از بدترین‌ها عبرت بگیریم)

  • 45,000 تومان

از اشتباهات دیگران درس بگیرید. نمی‌توانید آنقدر عمر کنید که خودتان همه آنها را بیازمایید. کارکنان از سازمان‌ها دست نمی‌کشند، بلکه از دست روسای بد فرار می‌کنند. اگر رییس خوبی داشته باشید، خطر حمله قلبی برای شما دست کم 20 درصد پایین‌تر است و اگر به مدت چهار سال در کنار او بمانید، این خطر دست کم 39 درصد پایین‌تر خواهد بود. در کسب و کارهایی که رییس به کارکنانش بیشتر اهمیت می‌دهد، میزان رضایت شغلی، ماندگاری در سازمان، بهره‌وری و نیز سودآوری کارکنان بالاتر است.

رئیس خوب رئیس بد (چگونه از بدها بیاموزیم و بهترین باشیم)

  • 39,900 تومان

اگر می خواهید رئیس خوبی باشید، چه کارهایی باید انجام دهید؟ اگر با رئیس بدی سر و کار دارید، چه کاری از دستتان ساخته است؟ کم و بیش کسانی که کار می‌کنند، رئیسی دارند یا خود رئیس هستند یا هر دو آن. مشکل اینجاست که بسیاری از رؤسا فاقد پشتکار، مهارت و خودآگاهی لازم برای توانمند ساختن کارکنان در انجام درست کارها هستند. همچنین رؤسای بسیاری با رفتارهای احمقانه‌ی خود، مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. کتاب رئیس خوب، رئیس بد با بهره‌گیری از ماجراهای واقعی و تحقیقات مبتنی بر علوم رفتاری، به تشریح اقدامات گاه تکان‌دهنده‌ی رؤسای برتر می‌پردازد. نکات آموزنده‌ی آن در کنار آزمون‌ها و فهرست‌های یادآوری به مدیران کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و با همدلی و مهارت، مجموعه تحت امرشان را هدایت می‌کنند.

صفحه‌ی 1