داگلاس آدامز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بیشترش چیز خاصی نیست (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 5)
خداحافظ برای همیشه و ممنون بابت اون همه ماهی (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 4)
زندگی جهان و همه‌چیز (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 3)
رستوران آخر جهان (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 2)
راهنمای کهکشان برای اتو استاپ‌زن‌ها (جلد اول)

بیشترش چیز خاصی نیست (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 5)

  • 125,000 تومان

بیشترش چیز خاصی نیست جلد پنجم و نهایی مجموعه «راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها»ست. اگر تاکنون از سفرهای زمانی و مکانی آرتور و فورد در کهکشان سردرگم نشده‌اید، در جلد پنجم دنیاهای موازی هم به ماجرا اضافه می‌شوند تا آشفتگی کامل شود. آرتور دوباره در سیاره‌ای دورافتاده زمین‌گیر شده، فورد به دنبال صاف کردن حسابش با انتشاراتی راهنمای کهکشان است و تریلیان در کره زمینی که نابود نشده با موجودات فضایی مواجه می‌شود که به دنبال طالع‌بینی‌اند. و البته الویس پرسلی هم این میان نقش خود را بازی می‌کند.. «دعا این‌جوری شروع می‌شه. "من رو از دونستن چیزهایی که لازم نیست بدونم بر حذر دار. حتی از دونستن این که چیزهایی برای دونستن هست که من نمی‌دونم بر حذار دار. من رو از دونستن این که تصمیم گرفتم چیزهایی رو ندونم که تصمیم گرفتم ندونم‌شون بر حذر دار. آمین." همینه اون چیزیه که خودتون به هر حال یواشکی برای خودتون دعا می‌کنید. برای همین فرقی نمی‌کنه بلند بگیدش یا برای خودتون.»

خداحافظ برای همیشه و ممنون بابت اون همه ماهی (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 4)

  • 110,000 تومان

«هشت سال پیش، طرف‌های ظهر، کره زمین نابود شده بود، کاملا نابود شده بود. سفینه‌های زردرنگ وگونی اون رو نابود کرده بودند. سفینه‌هایی که جوری در آسمون اون ظهر معلق بودند که انگار قانون جاذبه یه قانون پیش پاافتاده در یه بخش‌نامه اداریه وشکستن قانون جاذبه با پارک کردن در محل پارک ممنوع فرقی نداره.»

رستوران آخر جهان (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها 2)

  • 48,000 تومان

کتاب رستوران آخر جهان، جلد دوم مجموعه 5 جلدی راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها است که نشر چشمه جلد نخست آن با عنوان راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها را منتشر کرده است. رستوران آخر جهان مانند جلد نخست رمانی است علمی ـ تخیلی و طنزآمیز. این رمان سفر کهکشانی پرماجرای آرتور دنت، مردی میان‌مایه از طبقه متوسط انگلیس و نقش ناخواسته او را در یافتن معنای زندگی روایت کرده و با نقل داستانی ماجراهایی که در فضای بین کهکشانی و سیاره‌هایی دور از کره زمین رخ می‌دهند، زمین و زمان و زمانه، قدرت، مراجع و اتوریته‌های جهان معاصر، آدم‌ها و مفاهیم، افکار و کردار انسان‌ها را با زبانی کنایی به طنزی متعالی بر می‌کشد. ماجرای رسیدن آرتور و همسرانش به رستوران آخر جهان، دیدار آن‌ها با مردی که دنیا را اداره می‌کند و تفسیر طنزآمیز رمان از تاریخ کره زمین، از شیرین‌ترین، پرمعناترین و موفق‌ترین خط‌های داستانی جلد دوم مجموعه‌اند. رمان 5 جلدی راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها، که برخی منتقدان آن را از درخشان‌ترین طنزها و زیباترین آثار پست‌مدرن معاصر ارزیابی می‌کنند، از پرفروش‌ترین کتاب‌های دهه 80 و 90 میلادی بود، جوایز فراوانی را از آن خود کرده و تا کنون به ده‌ها زبان ترجمه شده است.

راهنمای کهکشان برای اتو استاپ‌زن‌ها (جلد اول)

  • 84,000 تومان

اگر در ماشین‌حسابِ گوگل پرسش «پاسخ به زندگی، جهان و همه چیز» را تایپ کنید، پاسخ گوگل به این سوال عدد ?? است که اول بار در رمان «راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها» چون «پاسخ نهایی» به «پرسش نهایی درباره‌ی زندگی، جهان و همه چیز» مطرح شد. رمان «راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها» مشهورترین اثر نویسنده‌ی معروف انگلیسی «داگلاس آدامز» و از پرخواننده‌ترین، مطرح‌ترین و موفق‌ترین رمان‌های طنزآمیز و پست‌مدرنیستی ادبیات معاصر جهان است که با استقبال گسترده‌ی خوانندگان و اقبال منتقدان ادبی رو‌به‌رو بوده است. داگلاس آدامز این رمان را در سال 1978در قالب فصل‌های به نسبت مستقل اما پیوسته، به عنوان داستان‌های دنباله‌دار کوتاه برای رادیو بی‌بی‌سی نوشت و در سال 1979در قالب رمان منتشر کرد. رمان «راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها» با استقبالی کم سابقه رو‌به‌رو شد و آدامز چهار جلد دیگر این رمان را با عنوان‌های «رستوران آخر دنیا» «زندگی، دنیا و همه‌چیز»، «خداحافظ و ممنون از اون همه ماهی» و «بیش‌ترش چیزی خاصی نیست» در سال‌های 1979تا 1992خلق و منتشر کرد. «راهنمای کهکشان برای اتو‌استاپ‌زن‌ها» هم عنوان جلد اول و هم‌نام مجموعه‌ی پنج جلدی این رمان است. داگلاس آدامز در سال 2001درگذشت و پس از مرگ او «ایون کالفر»، نویسنده ایرلندی، با اجازه‌ی بیوه آدامز و با بهره‌گیری از آرشیو، یادداشت‌ها و نوشته‌های چاپ نشده داگلاس آدامز جلد ششم و آخرین جلد این رمان را نیز با عنوان «راستی تا یادم نرفته...» نوشت و در سال 2009منتشر کرد.

صفحه‌ی 1